bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přístrojovka - zapojení
12.6.2012 v 10:54
Ahoj,
konečně se mi podařilo sehnat nějaký budíky na moji kawu,protože jsem v začátcích ,nevím kam zapojit u motoru náhon.Poradil by mi někdo kam ten šlahoun našroubovat?Ať hledám jak chci nemůžu nic najít:(,taky mě napadlo jestli to není na kabelovej přenos,ale je to mašina z roku 84...
Pomohla by fotka,nákres ,nebo tak něco..
Díky všem ať to jezdí
Torturus

Přístrojovka - zapojení

12.6.2012 v 11:37 | Nahoru | #1
Co jsem koukal na inzerce, na fotky motorek, tak bych řekl, že u předního kola bude šnek a tam to našroubuj.

Přístrojovka - zapojení

12.6.2012 v 11:49 | Nahoru | #2
Jestli jsou tachometr a otáčkoměr mechanické, nebo elektronické, musíš na přístrojích poznat na první pohled. Náhon tachometru je buď na předním kole, nebo na převodovce poblíž řetězky a náhon otáčkoměru by měl být někde vpředu na hlavě motoru, nejspíše těsně pod krytem sací vačky, kousek od středu (náhon od vačky).







Tady se ale píše, že už od roku 1982 byl otáčkoměr elektronický. V tom článku je i dost fotek, z kterých se dá leccos poznat.

Náhon tachometru je nejspíš klasicky od předního kola:

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
pneu na 80-90s léta 400-750ccm Kawasaki GPZ 550 drejžab 12 12.12.2017 v 19:51 GL1
kónické filtry na GPZ 550 Kawasaki GPZ 550 žufan. 11 1.6.2016 v 18:25 žufan.
Cukající motor GPZ 550 Kawasaki GPZ 550 Hanz007 6 5.5.2014 v 15:07 kawagpz
Karburátor Kawasaki GPZ 550 Papino 8 23.4.2014 v 22:30 Papino


TOPlist