Uzavřeno 19.06.2012 v 21:43 uživatelem zipicek.1921
2 reakcí na tento příspěvek špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300
-HAD- píše: Ještě jsem se setkal s názorem (sám nemám nijak vypozorováno) ale svůj podíl viny na tom prý má to, že je v předu jeden brzdový kotouč. Při brždění se přední kolo trochu, co mu případné malé vůle dovolí + namáhání materiálu na ohyb, "vykroutí" na jednu stranu. U motorek se dvěma kotoučema na předku je opotřebení gumy rovnoměrnější. Zní to logicky - co vy na to? Hlavně z praxe
VTX 1300 má kotouč jeden, VTX 1800 dva a je to to samý, takže v tom to nebude. Ostřejc na přední brzdíš stejně jenom na rovince a tam ty deformace budou minimální v řádu setin milimetru. (Zabrzdit ostře v zatáčce na předek si každej zkusí maximálně jednou! )
Takže kotoučem/čema to není.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda VTX 1300 seřízení karburátoru Honda VTX 1300 | Gad | 5 | 3.4.2024 v 17:07 Lucky_Boy |
Chopper / Cruiser nadlitr pro dva -... [1, 2] Honda VTX 1300 | riderr3 | 49 | 19.3.2024 v 21:05 H-D82 |
Pneumatiky Honda VTX 1300 | Black72 | 5 | 1.9.2023 v 17:09 Krautkopf |
Binkr na VTX 1300 Honda VTX 1300 | matylda125 | 3 | 29.8.2023 v 20:48 poslední |
Honda VTX 1300 - Otevřené sání Honda VTX 1300 | Tyr_cz | 1 | 4.8.2023 v 13:07 Ppepek |