tak nějak koukám, co příští rok pořídím, ale nevím, zda se vejde Fazer 600 (do roku 2005) do nového zákona s max. výkonem (otevřeným) motocyklu do 70kW?
Popř. jak je na tom Kawasaki ER-6N a ER-6F? Na cestování je lepší naháč či kapoty?
A dá-li se sehnat něco typu silniční cestovní do 65tis, tak nějaký tip?
Prosím doporučení typu "Kup si SV" - nechci ani slyšet.
Moc děkuju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vejde se Fazer 600 do 70kW?
vonZahn píše: "A2 jsou zařazeny motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj s výkonem motoru nejvýše 35 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg, které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem"
Mě to zní jako že lidi s A2 nebudou smět řídit nic co bylo škrcený víc než ze 70 a víc než o půlku
Cituji: "které nebyli upraveny..." jenže ony už upraveny jsou, zákon není zpětně platný a jak se psalo víš, jedná se o postup když se bude motorka škrtit.
Márty- píše: Cituji: "které nebyli upraveny..." jenže ony už upraveny jsou, zákon není zpětně platný a jak se psalo víš, jedná se o postup když se bude motorka škrtit.
To si trošku špatně vykládáš, resp. si zákon vykládáš po svém..
Je to vztaženo na původní, neomezený (tedy tovární) výkon motocyklu. A ano, máš pravdu - zákaz retroaktivity platí, ovšem toto není ten případ. Tady se jedná o zcela novou skupinu ŘO, tedy stávající oprávnění Ao nebude dotčeno - jeho podmínky se ani nezpřísní, ani nerozšíří. Jen bude od 19.1.2013 nahrazeno A2.