paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Problém se startováním
Zdravím všechny nadšence jízdy na dvou kolech. Potřeboval bych poradit se startovaním. Mám Yamahu Virago 1000 a při startování chytla tak na podruhé, ale během jednoho dne při občasných startech, se počet startování zvyšoval a druhej den jsem sedl na moto a nic. Teda nic, startér normálně točí solenoid se normálně hýbe, ale motor škytne 1 ze sta, ale nenaskočí Bohužel se mi nepovedlo solenoid vyndat a rozdělat(zničená hlavička šroubku, tak bych potřeboval radu čím to může být. Jestli budu muset do motoru nebo co. Diky za rady
MichalCunas

2 reakcí na tento příspěvek Problém se startováním

25.1.2015 v 09:29 | Nahoru | #1
Pánové, přeji pěkný den.

Jsem zde nový a popravdě registrovaný za účelem dotazu. Nejsem motorkář, moje zájmy jsou jinde, ale moje žena se vrací do dívčích let a chce si opět koupit motocykl - tentokrát něco většího. Nabídl se od známého ověřený stroj Yamaha Virago 1000 z roku 1987. Seznámil nás snad se všemi závadami a jedna z nich mi nedá spát. Startér. Motocykl startuje, ale startér vydává zvláštní skřípající zvuky, jako kdyby se zadíral pastorek a prokluzoval. Máte představu co to je, jak to opravit a nakolik vyjde oprava?

Druhá věc je únik oleje z kardanu u převodovky. Sice se říká, dokud z toho teče olej, tak tam je, ale klidným mě to nenechává, nerad bych, aby s tím někde zůstala stát.

Díky za radu.

(reakce na) Problém se startováním

25.1.2015 v 13:09 | Nahoru | #2
Rosťa_Adam> Ty skřípavé zvuky starteru a kor, je-li zřetelné, že motor se přitom neotáčí pravidelně, ale chvílemi se zastavuje (za skřípění starteru), tak celkem jistě odchází právě zde probíraná volnoběžka. Sichr je ji vyměnit, i když není levná - viz příspěvky výše.
Co se týče kardanu, tak tam bude v háji gufero na výstupu hřídele. Bude třeba sundat "vidlici" kloubu, staré gufero se obvykle vyndává tak ,že se to něj z čela navrtají protilehle dvě malé dírky, do těch se heftnou samořezné šrouby a za ty se gufero chytne kleštěmi a vytáhne. Stejně je na vyhození, takže "destruktivní" demontáž nevadí. Hlavně pak při nasazování nového gufera je třeba tisícihran (nebo jakékoli drážkování na hřídeli" omotat izolačkou, pomáznout olejem a přes to gufero navléknout a do vybrání ve skříni pak opatrně doklepnout přes trubku adekvátního průměru. Bez omotávky by se při nasazování o drážkování hřídele zničil těsnicí břit gufera. A když už se bude rozebírat, tak rovnou vyměnit olej v zadním složení u kola a také (pokud se kašlalo na údržbu), bývají rezavé styčné plochy toho drážkovaného náboje, co spojuje hřídel s "hruškou". Takže i tam očistit a namáznout vazelínou, aby se zabránilo dalšímu rezavění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se startováním

25.1.2015 v 15:25 | Nahoru | #3
R,

Naposledy editováno 11.05.2015 13:30:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Seřizování ventilů u dvouválcem do ... [1, 2] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 1000 Virago badyXV 34 16.6.2023 v 23:49 Julip2
Problém řazení Yamaha XV 1000 Virago badyXV 15 3.3.2023 v 23:50 Julip2
Nesvítí přední světlo, Yamaha XV 1000 Virago curinkoSejinka 6 13.10.2021 v 20:31 curinkoSejinka


TOPlist