globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řetěz a jeho údžba - zkušenosti
Mám Kawasaki zzr 1400 téměř od novoty koupil jsem ji když měla 3500 km od té doby používám na mazání řetězu suché mazivo Profi Dry Lube ( nejlepší cena na www.motops.cz) zasílám foto jak vypadá řetěz po ujetých 25100 km. Řetěz čistím tak zhruba po dvou tisících km ve směsi petroleje a nafty 1:1. Výhody jsou nesporné ve vysokém proběhu řetězové sady a téměř žádných nečistot odlétávájících z řetězu. Na přiložených foto je můj řetěz po ujetí 950 km od posledního praní a již po aplikaci mazánítakže i když to nejde vidět je namazaný. Na řetětovce je najeto tak 5500 km v dešti z toho tak přibližně4500 loni v Rakouzku kdy nám celou dovolenou pršelo. Zhruba 40% zátěže je ježděno ve dvou. A na závěr bych chtěl říci, že určitě pomalu nejezdím. Tak jsem zvědavý na vaše názory.



1 reakcí na tento příspěvek Řetěz a jeho údžba - zkušenosti

1.6.2012 v 11:01 | Nahoru | #1
Hele, můj dotaz souvisí se vším výše uvedeným. Vypínáte motorku textilem nebo kůží? Tahle debata mi přijde hodně podobná: petrolej nebo jar? A čím čistil Jan Tleskač řetěz na létajícím kole?

Ale k věci, řetěz, když vidím, že je zabordelený, ofrknu některým z čističů (Motul, Lidl W5) a jednou tak za 800-1000km namažu (Motul). Řetězovka má 11000km, dotažena o 1mm. Jezdit se zabordelenou mašinou je ostuda, ale zas až tak to prožívat taky nemá velice cenu. Aby to vůbec bylo reprezentativní, tak byste potřebovali udělat trochu jiné testování, než, že každý z osobní zkušenosti řekne, jak se s tím mazlí a výdrž je díky magii, kterou řetěz zaříkává. Styl jízdy, výrobce řetězu, druh motorky, prostředí, to jsou všechno proměnné, které by se musely uvažovat. Debaty jsou zbytečné, dokud nebude na jedné mašině proveden test, který by kontroloval právě vliv ostatních proměnných. Takhle se můžete dohadovat do nekonečna a stejně k ničemu nedojdete.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz a jeho údžba - zkušenosti

1.6.2012 v 11:40 | Nahoru | #2

-DaK- píše: Takhle se můžete dohadovat do nekonečna a stejně k ničemu nedojdete.

Tak to se mýlíš! Dojdeme k tomu, že je celá ta debata úplně o ho.ně ..
S těmi ,,proměnnými" máš pravdu. Je to jako s gumama, jedny a ty samé gumy jeden chválí,druhý haní...atd.
VladaM- Jo,napsal jsem to nešikovně. Měl jsem napsat něco jako ,,mimo běžnou" nebo ,,zvýšenou" teplotu. Namazaný řetěz vyloženě rozpálený samozřejmě není. Otázkou je jak dlouho je řetěz ,,namazaný" WD-čkem opravdu namazaným. Typl bych to v závislosti na jízdě a počasí jen na pár prvních km. Pak se řetěz zahřívá-WD se,dle mého mínění, odstříká a odpaří a pak teprvne přijdou ty vysoké teploty,které dají řetězu pořádné kapky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Můj Transpublik 2023 Kawasaki ZZR 1400 kaw.asaki 16 14.1.2024 v 11:05 čydlo
Jakou řetězovou sadu na ZZR 1400? [1, 2, 3] Kawasaki ZZR 1400 Alarm 90 19.8.2020 v 21:32 Vlada-XX
Typ Leo Vince - co je to Kawasaki ZZR 1400 Patrikos 0 18.4.2020 v 14:15 Patrikos
E24 Homologace = EURO4 Kawasaki ZZR 1400 Killdr 4 3.10.2019 v 08:34 nena1
Promačkané svody origo koncovek u n... Kawasaki ZZR 1400 Killdr 5 18.5.2018 v 09:24 BraňoZZR


TOPlist