už hodně dlouho mě láká myšlenka, koupit RSV1000. Na letošní sezonu jsem si poskládal H6 horneta a nějak mě nenadchl, sezonu předtím jsem odjezdil na starém Firebladu, toho jsem musel prodat a na letošek jsem koupil velmi výhodně padlého horneta, tak jsem si ho udělal k obrazu svému. Přesto to ale není ono, jede to moc hezky, spolehlivý to rozhodně bude, ale vadí mi ten průběh čtyřválce. Už hodně dlouho pokukuju po V2 v kapotách, VTR1000SP je pro mě pořád drahá a ani ne tak lákavá, jako právě Aprilie. Takže se ptám, ideálně lidí, kteří vlastní model výše zmíněného roku nebo jemu podobný, jak je na tom motorka se spolehlivostí? Naskytla se mi možnost pořídit výměnou za horneta jeden kousek, vzhledově vypadá pěkně, má nové pneu, ale najeto na tachu už 50000km. Vím, že motor je od Rotaxu, nicméně V2 má přecejen víc vibrací než R4 motor, dvakrát tolik rozvodů, atd... Trošku z toho mám strach ale ten chtíč je asi silnější...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
2 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?
Whistler píše: RSV mám dva roky, najeto na budíku lehce přes 20K, zachovalej stav bez zbastlenin, instalována koncovka ARROW, chip ARROW, KN, zkrácen ořevod a průběh odspoda parádní, dřív to cukalo, teď bere od 3000RPM plynule bez díry ve středním pásmu. Podvozek, brzdy super, dokoupil jsem polohovatelnej tlumič řízení OHLINS a hned to bylo zase jistější při zvedání na silničních vlnách Mille je parádní zábavná charizmatická motorka s hrubým projevem, není pro každýho a v dnešní době kde každej jezdí na ukňučeným spotřebním čtyřválu je to zajímavá změna, výdycky když jí někde vidím tak se za tím traktorovitým zvukem ohlédnu
Doba RSV byla krásná, ale dneska nestačí ani sportovním šestkám. Jeden se onehdá holedbal brutálním spodkem
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 20.05.2012 20:42:16
Whistler píše: RSV mám dva roky, najeto na budíku lehce přes 20K, zachovalej stav bez zbastlenin, instalována koncovka ARROW, chip ARROW, KN, zkrácen ořevod a průběh odspoda parádní, dřív to cukalo, teď bere od 3000RPM plynule bez díry ve středním pásmu. Podvozek, brzdy super, dokoupil jsem polohovatelnej tlumič řízení OHLINS a hned to bylo zase jistější při zvedání na silničních vlnách Mille je parádní zábavná charizmatická motorka s hrubým projevem, není pro každýho a v dnešní době kde každej jezdí na ukňučeným spotřebním čtyřválu je to zajímavá změna, výdycky když jí někde vidím tak se za tím traktorovitým zvukem ohlédnu
Má pravdu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |