globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poraďte co s nepojízdným TDRkem??
Zdravím, tak tu zase píšu. Závada se nakonec zjistila a skončilo to tak, že nový píst je ko, ojnice je ko, klikovka je ko, a na válci je rýha. Mám to teď v servise a servisák mi doporučil, že nejlevnější by bylo tam dát druhý motor. Do motorky jsem vrazil cca 40-50 tisíc a s dalšími investicemi jsem již nepočítal. Poraďte co by tak pro mě bylo nejlepší?? Jestli to rozprodat na náhradní díly nebo to prodat jako celek a nebo to nechat opravit. Vím, že to asi nejvíce záleží na mě a na mých financích, ale nikdy jsem motorku neprodával ani nerozprodával, tak s tím nemám zkušenosti. Mám k ní sice nějaké pouto, jelikož to byla má první motorka, ale bohužel nemohu za to jak se k tomu choval předešlý majitel. Předem díky za různé tipy, rady.
Anketa: Co je lepší??
Rozprodat na náhradní díly
33%
2
Prodat jí jako celek
50%
3
Nechat jí opravit
17%
1

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

Skvělá odpověď, děkuji! 9.5.2012 v 21:19 | Nahoru | #1
Fakt je KO klikovka a musi se menit? Bez toho by se to urcite vyplatilo opravit, ale celou klikovku teda nevim za kolik sezenes...

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

Skvělá odpověď, děkuji! 9.5.2012 v 21:22 | Nahoru | #2
Otázka je co je pro tebe nejlepší. Rychle se toho zbavit, nebo na tom získat nějaké peníze zpět. Komplet prodat je za málo peněz a rychle, po dílech je přesnej opak a navíc ti určitě něco zbyde. Důležitá věc je jaká je poptávka po dílech, podle toho se rozhodni. (To jsou jenom návrhy k prodeji o opravě týhle motky nic nevim, takže nerozebíram).

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

9.5.2012 v 21:24 | Nahoru | #3
SirIndy> No teď se chystám do toho motoservisu, ale prý jak se vysypalo to jehličkové ojniční ložisko, tak se to dostalo všude a většina věcí je hin. A to je tam dělán nový píst, válec, pístní kroužky, hlava a ještě nějaké věci. Dával jsem za to cca 24t a najel jsem na tom cca ani ne 2500km. Už fakt nevím a to jsem se o tu motorku staral nejlépe jak to šlo.

(reakce na) Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

9.5.2012 v 21:25 | Nahoru | #4
S.M-A-RT> Jasně chápu, že to určitě zvětšiny záleží na mě, ale já jsem teďkom taky celkem v rozpacích, protože to přišlo jako blesk z čistého nebe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

9.5.2012 v 21:25 | Nahoru | #5
Jofry_Barthes> Až teď koukam že to je 2T dváca. Tam nemůže bejt oprava tak mastná. Záleží co všechno to odneslo no, jak hluboká je ta rýha?

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

9.5.2012 v 21:28 | Nahoru | #6
A vlastně jsem zapomněl, když se vysypalo ojniční ložisko, tak je i ojnice hin. A předběžně prý píst by stál cca 1700, ojnice 4700, na válci by se snad dal udělat výbrus a klikovka to fakt nevím, ale asi to bude hodně mastné. Prve si asi nechám od Vás zkušenějších poradit a potom sám uvidím, co s tou motorkou udělám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

9.5.2012 v 21:28 | Nahoru | #7

Jofry_Barthes píše: SirIndy> No teď se chystám do toho motoservisu, ale prý jak se vysypalo to jehličkové ojniční ložisko, tak se to dostalo všude a většina věcí je hin. A to je tam dělán nový píst, válec, pístní kroužky, hlava a ještě nějaké věci. Dával jsem za to cca 24t a najel jsem na tom cca ani ne 2500km. Už fakt nevím a to jsem se o tu motorku staral nejlépe jak to šlo.



A jak se ti to stalo? Prestala mazat? Ted jsem koukal ze origo klikovka se vejdes do 7000... Celkove by asi oprava vysla na neco pres desitku za material + prace...

(reakce na) Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

9.5.2012 v 21:29 | Nahoru | #8
S.M-A-RT> Jak jsem psal na válci by se asi ten výbrus dal udělat, ale co to ostatní...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

9.5.2012 v 21:31 | Nahoru | #9

Jofry_Barthes píše: A vlastně jsem zapomněl, když se vysypalo ojniční ložisko, tak je i ojnice hin. A předběžně prý píst by stál cca 1700, ojnice 4700, na válci by se snad dal udělat výbrus a klikovka to fakt nevím, ale asi to bude hodně mastné. Prve si asi nechám od Vás zkušenějších poradit a potom sám uvidím, co s tou motorkou udělám.



Ojnice 4700??? Origo za 1200: http://www.partsdep...1999/TDR+125/350607/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

9.5.2012 v 21:33 | Nahoru | #10
SirIndy> Celý den jsem na TDRku jezdil a pohoda, žádný divný zvuk nebo něco jiného a navečer jsem se z oslavy stavoval na benzínce natankoval jsem a po nastartování už nechtěla držet otáčky, tak jsem dojel na cca 50m vzdálené parkoviště, vypnul jsem motor a po nastartování znovu to už vůbec nedrželo otáčky a pod těch cca 1000 otáček to začalo klepat. Tak jsem zkusil jenom malinký kousek popojet a to byla ode mě chyba a potom už jsem nenastartoval. Prý že to byla únava materiálu, protože ta ojnice a to ložisko tam asi bylo ještě pořád origo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

9.5.2012 v 21:38 | Nahoru | #11

Jofry_Barthes píše: SirIndy> Celý den jsem na TDRku jezdil a pohoda, žádný divný zvuk nebo něco jiného a navečer jsem se z oslavy stavoval na benzínce natankoval jsem a po nastartování už nechtěla držet otáčky, tak jsem dojel na cca 50m vzdálené parkoviště, vypnul jsem motor a po nastartování znovu to už vůbec nedrželo otáčky a pod těch cca 1000 otáček to začalo klepat. Tak jsem zkusil jenom malinký kousek popojet a to byla ode mě chyba a potom už jsem nenastartoval. Prý že to byla únava materiálu, protože ta ojnice a to ložisko tam asi bylo ještě pořád origo.



Jo ty si dal predtim udelat jenom vrsek a nechal starou ojnici? Tak to ji zabila ta predchozi generalka, to se nesmi nechat ojnice s vulema a valec vybrousit a dat novej pist bez vuli...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

9.5.2012 v 21:46 | Nahoru | #12

SirIndy píše: Jo ty si dal predtim udelat jenom vrsek a nechal starou ojnici? Tak to ji zabila ta predchozi generalka, to se nesmi nechat ojnice s vulema a valec vybrousit a dat novej pist bez vuli...



No ale já se teda moc v motorech nevyznám a teprve s tím začínám a před tím GO to bylo totiž zadřené, tak proto to GO. A ten v tom motoservisu mi nic neřekl o ojnici a kdyby řekl, že je to třeba vyměnit, tak bych to nechal určo udělat. Nechci na něho házet nějakou špínu, ale nějaké pochybení z jeho strany tam asi bylo. A zrovna pro mě za opravu co jsem mu dával těch 24t nebylo málo a čekal jsem od toho ohodně více než jenom 2500km a oči pro pláč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

Skvělá odpověď, děkuji! 9.5.2012 v 21:49 | Nahoru | #13

Jofry_Barthes píše: No ale já se teda moc v motorech nevyznám a teprve s tím začínám a před tím GO to bylo totiž zadřené, tak proto to GO. A ten v tom motoservisu mi nic neřekl o ojnici a kdyby řekl, že je to třeba vyměnit, tak bych to nechal určo udělat. Nechci na něho házet nějakou špínu, ale nějaké pochybení z jeho strany tam asi bylo. A zrovna pro mě za opravu co jsem mu dával těch 24t nebylo málo a čekal jsem od toho ohodně více než jenom 2500km a oči pro pláč.



Pokud si nevsiml ze je spatna ojnice tak je vsechno tohle jeho vina. Nemuzes opravit jenom pulku a druhou nechat. Kolik tenkrat chtel za praci?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

9.5.2012 v 21:51 | Nahoru | #14

SirIndy píše: Pokud si nevsiml ze je spatna ojnice tak je vsechno tohle jeho vina. Nemuzes opravit jenom pulku a druhou nechat. Kolik tenkrat chtel za praci?



Nepamatuji si přesně, ale určitě přes 6500kč to bylo.

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

9.5.2012 v 21:58 | Nahoru | #15
Zkuse pohledat za kolik by byl motor. Tady nebo v Nemecku, takova darda to nebude.

(reakce na) Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

9.5.2012 v 22:05 | Nahoru | #16

gugo píše: Zkuse pohledat za kolik by byl motor. Tady nebo v Nemecku, takova darda to nebude.



Motor zkusím pohledat a nějak tak už jsem se ptal známého jestli se mi může mrknout, tak uvidím. Také by mě celkem zajímalo jak mi to vysvětlí, ale ten servisák, protože já jsem do toho neviděl a nemohl jsem vidět, co všechno je hin a co je v pořádku. A jenom tak mimochodem, máš nějaký takový jenom čistě přibližný odhad nebo nějaký tip kolik by cca ten motor mohl vyjít??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

9.5.2012 v 22:09 | Nahoru | #17

Jofry_Barthes píše: Nepamatuji si přesně, ale určitě přes 6500kč to bylo.



Nevim co vse ti tam delal ale za rozdelani a slozeni kvuli zaslani valce na vybrus a nikasil a vymenu pistu + par veci okolo jsem u KMX 125 platil 1500,- (5 hodin)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

9.5.2012 v 22:15 | Nahoru | #18

SirIndy píše: Nevim co vse ti tam delal ale za rozdelani a slozeni kvuli zaslani valce na vybrus a nikasil a vymenu pistu + par veci okolo jsem u KMX 125 platil 1500,- (5 hodin)



Musel bych se podívat přesně na fakturu, ale tu teď nemám u sebe. Jenom co si ještě pamatuji, tak tam byla měněná sada ATENA a ta obsahovala ( hlavu, píst, pístní kroužky, válec a přívěru)
a ta sada stála cca kolem 12-13t, ještě nějaké ložiska tam byly a potom nějaké drobnosti a plus těch 6500t za práci to udělalo těch 24t. No a ta práce se mi zdá, že to bylo nějak přes 20 hodin, ale nepamatuji si to přesně a nechci kecat. No a ta faktura, co mi vypsal to je taky pastva pro oči. Na to se ho také zeptám, protože nechci být chytrý, ale i moje 3 letá ségra by to možná vypsala a absolutně z toho nic nevyčteš a nemůžu vědět jestli tam bylo opravdu vše koupeno a vyměněno jak on píše v té "faktuře".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

10.5.2012 v 08:30 | Nahoru | #19
Jofry_Barthes> Pockej, takze on menil kompletni valec i hlavu? Ta puvodni byla na vyhozeni nebo co? Jen tak menit dily za novy, kdyz stary se daj opravit (valec na vybrus a nicasil). Doufam ze mas ty stary dily. Aby to nebyl servis tak, ze od tebe si nechal koupit novou sadu a on si stary dily nechal ze je proda dal.

2 reakcí na tento příspěvek Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

Skvělá odpověď, děkuji! 10.5.2012 v 09:10 | Nahoru | #20
jak to tak čtu, tak za to nemůžeš ani ty, svoji volbou výběru, ani předchozí majitel, co zesral elektriku, ale servisák, kterej tě natáhnul a udělal prd práce..
Nauč se to a udělej si to sám.

(reakce na) Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

10.5.2012 v 09:12 | Nahoru | #21

myty_fakta píše: jak to tak čtu, tak za to nemůžeš ani ty, svoji volbou výběru, ani předchozí majitel, co zesral elektriku, ale servisák, kterej tě natáhnul a udělal prd práce..
Nauč se to a udělej si to sám.



Nebo si najdi poradnej servis...

Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

10.5.2012 v 10:36 | Nahoru | #22
nebo tam jebni motor c crka nebo kx nebo já nevim svajtakt jako cvajtakt

Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

Skvělá odpověď, děkuji! 10.5.2012 v 11:26 | Nahoru | #23
...aneb kdyz lide prilsine veri servisu. TDR maji stejny motor jako DT-R ,pogoogli po celem motoru,do 5 tis sezenes.Nejlepe jeste v ramu,at se da vyzkouset.prohodit kus za kus a zadny srani.Pokud jsi do zbytku motorky vrazil tech 40tisic,tak nema smysl cokoliv prodavat na dily,kdyz se temer funglovka tdr s tp a funkcnim motorem prodava okolo 30tis. Sezen motor,napasuj a jezdi.A sezen si proboha normalni servis,nebo nekoho kdo to dela za normalni prachy a nenech se tak natahovat. ;)

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

Skvělá odpověď, děkuji! 10.5.2012 v 15:37 | Nahoru | #24
http://www.tipmoto.c...3-motory-yamaha.html
a
http://www.tipmoto.c...87-motor-tdr125.html
a nebo celé na díly
http://www.motoinzer.../603492-tdr-125.html
Snad jsem pomohl kdyby ne a chtěl jsi se zbavit motorky tak se ozvi ale snad opravíš po takových investicích
P.S. mechanik je 3.14-ča udělat vršek na vyhuntovaný spodek.

(reakce na) Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

10.5.2012 v 15:49 | Nahoru | #25

prihodap píše: http://www.tipmoto.com/dily-moto/motory/kompletni-motor/5373-motory-yamaha.html
a
http://www.tipmoto.c...87-motor-tdr125.html
a nebo celé na díly
http://www.motoinzer.../603492-tdr-125.html
Snad jsem pomohl kdyby ne a chtěl jsi se zbavit motorky tak se ozvi ale snad opravíš po takových investicích
P.S. mechanik je 3.14-ča udělat vršek na vyhuntovaný spodek.



Ten druhej 170ccm motor se mi nak nezda, proc by se toho zbavoval? Pokud ten treti dolozi tu opravu tak bych ji bral celou na dily a prehodil motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

10.5.2012 v 15:57 | Nahoru | #26

S.M-A-RT píše: Jofry_Barthes> Pockej, takze on menil kompletni valec i hlavu? Ta puvodni byla na vyhozeni nebo co? Jen tak menit dily za novy, kdyz stary se daj opravit (valec na vybrus a nicasil). Doufam ze mas ty stary dily. Aby to nebyl servis tak, ze od tebe si nechal koupit novou sadu a on si stary dily nechal ze je proda dal.



No bylo to měněný kvůli tomu, že jsem to zadřel, protože mi jeblo těsnění pod hlavou a nechladilo to. Viděl jsem ten válec, píst i hlavu a to je jediná věc který věřím, že už to bylo na dvě věci ty díly. Jenomže taky nechápu proč se hned nepodíval na tu ojnici.

(reakce na) Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

10.5.2012 v 16:00 | Nahoru | #27

myty_fakta píše: jak to tak čtu, tak za to nemůžeš ani ty, svoji volbou výběru, ani předchozí majitel, co zesral elektriku, ale servisák, kterej tě natáhnul a udělal prd práce..
Nauč se to a udělej si to sám.



No za ty dva roky, co jsem začal s motorkama jsem se na TDRku celkem dost naučil, ale přes motor ještě nic moc a pořád se učím, ale ten předchozí majitel tu motorku celkem zhuntoval a bylo celkem těžké ji uvést do normálního stavu a měl tu taky profil na motorkářích a fotky jak to TDRko vypadalo kdysi si raději přede mnou smazal, protože mi toho tolik nakecal a určitě to byla všechno jeho práce. Já jsem pro něho bohužel ty fotky viděl a alespoň vím jací jsou někteří hajzli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

10.5.2012 v 18:39 | Nahoru | #28
Jofry_Barthes> Zadřít se může každej motor, u dvoutaktu nic zvláštního, ale ať to vypadá sebehůř (rejhy uplně všude) dá se to na jeden nebo dvojnásobnej výbrus, nicasil a jede se dál (rozhodně bych řekl, že ten původní zadřenej na tom byl líp než tenhle zasaženej ložiskem).. Ale teď už s tim nic neuděláš no, buď to opravit (sám nebo jinej prověřenej servis - klidně jich obejdi víc) nebo si kup jinej motor a ten co máš teď si nech na díly a třeba ho časem opravíš jako rezervní.

(reakce na) Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

10.5.2012 v 21:36 | Nahoru | #29
[quote=S.M-A-RT]Jofry_Barthes> Zadřít se může každej motor, u dvoutaktu nic zvláštního, ale ať to vypadá sebehůř (rejhy uplně všude) dá se to na jeden nebo dvojnásobnej výbrus, nicasil a jede se dál (rozhodně bych řekl, že ten původní zadřenej na tom byl líp než tenhle zasaženej ložiskem).. Ale teď už s tim nic neuděláš no, buď to opravit (sám nebo jinej prověřenej servis - klidně jich obejdi víc) nebo si kup jinej motor a ten co máš teď si nech na díly a třeba ho časem opravíš jako rezervní.[/quote

Uvidím, co se mi s tou motorkou podaří vyřešit nebo spíše, co v tom motoservise vyřeším a co mi on sám na to řekne. Spíše už bych to prodal, protože moc se mi do toho nechce zase investovat, ikdyž už do ní bylo vraženo dost peněz.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Prodej nepojizdné motorky smlouva Yamaha TDR 125 Anonym1 8 13.8.2022 v 14:03 vilemx
Spotřeba Yamaha TDR 125 Matyas3k 7 30.7.2022 v 19:25 SkotyCZ


TOPlist