globalmoto_unor




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Sytič a startování
8.5.2012 v 14:11
Zdravím všechny, mám Hornet rv. 2006 a chtěl bych se zeptat ohledně startování za teplého počasí či za studeného. Zkoušel jsem se schválně řídit návodem k obsluze, kde je napsáno otočit sytič na plno k sobě a nastartovat. Když toto provedu, tak motorka zabublá a chytne, pak ale hned zdechne a s tímto nastavením sytiče chytne až tak na podruhý, někdy napotřetí. Sytičové otáčky jsou kolem cca 2000rpm, což je taky zvláštní, když je v návodu napsáno 2000rpm a 3500rpm s plným sytičem. Jedná se mi pouze o prvotní start studeného motoru - teplý motor startuje na drnc, že se ta klika snad ani jednou neprotočí, což mě velice těší. Volnoběžné otáčky mám bez sytiče 1200-1300.

Díky za info a případné rady.

Sytič a startování

8.5.2012 v 16:32 | Nahoru | #1
nemáš volný lanko ?

Sytič a startování

8.5.2012 v 18:16 | Nahoru | #2
dej to do servisu. na konci ulice Mezi hřbitovy doprava a hned doleva-je tam servis na motky a fakt super a levný. Taky tam jezdím.

1 reakcí na tento příspěvek Sytič a startování

8.5.2012 v 18:23 | Nahoru | #3
Taky mě to tak dělalo, při studeném počasí jsem startoval pouze se sytičem a otáčky si motor udržel (také kolem těch 2000 rpm), když bylo ale teplo tak jsem dal sytič a trochu plynu, jakmile naskočil tak jsme plyn pustil a pak už šlapal. Jinak pouze se sytičem mě taky pak hned zdechl. Moto jsem měl seřízené.

(reakce na) Sytič a startování

8.5.2012 v 18:29 | Nahoru | #4
Není ten servis náhodou "Auto-moto servis Kalita" ?? K Červenému dvoru na Praze 3??

Jinak moto je koupeno v ČR má komplet servisní historii, kterou jsem si nechal v Hondě přímo podle VINka vyjet. Najeto mám 27tkm a karbecy a tyhle seřizovačky a olej byl dělán v 24tkm. Ten start mi trošku vrtá hlavou, napadlo mě ještě, jestli se nestihne odpařit kus benzínu z plovákovek a pak to natáhne je kousek a zdechne.

Sytič a startování

8.5.2012 v 18:40 | Nahoru | #5
Mě to takhle taky chytá blbě. Při studeným startu vytáhnu sytič a přidám trochu plynu a když to naskočí, plyn uberu. Otáčky na sytič taky asi 2000.

1 reakcí na tento příspěvek Sytič a startování

8.5.2012 v 18:55 | Nahoru | #6
ono karbecový motorky obecně chytaj hůř než stříkačky kor když to déle stojí....

(reakce na) Sytič a startování

8.5.2012 v 18:58 | Nahoru | #7
JJ to vim taky, vstřik je v tomhle zlatej. Mě to nestojí dlouho, např. uložim to večer a druhej den to takhle startuju. Jinak už jsem zkošel ten postup s tim sytičem a plynem a takhle to chytá perfekt a drží. Chtěl jsem vědět, jestli jsem sám s tímto "problémem" nebo jestli tro trápí víc lidí a měl bych v tom hledat závadu nebo se smířit s tim, že je to karbec a toto k tomu patří.

Sytič a startování

8.5.2012 v 22:30 | Nahoru | #8
Já mám ještě karbec, a chytá na "brnk". Přijde mi to ale podle toho, co je tam zrovna za benál někdy musím k sytiči i brnknout o plyn z lehka ;)

Sytič a startování

9.5.2012 v 19:05 | Nahoru | #9
za studena sytič + troška plynu a v poho. Když to tak Hornet chce tak proč ne

Sytič a startování

26.5.2016 v 13:33 | Nahoru | #10
To je zvláštní. Můj Hornet 600 rv 04 chytne bez sytiče. Když je teplo tak sytič nezatahuju, nastartuju na brnk, nechám to pár minut klapat a pak s citem vyjedu. Když je chladněji sytič cca 10 sekund po startu přitahnu, otačky mám cca 2200ot/min a po odstavení sytiče volnoběh 1100 ot/min. Karbecak.

Sytič a startování

10.8.2017 v 13:59 | Nahoru | #11
Ahoj, potřebuji poradit, zapnu sytič motor naskočí asi na 2000 ot. a hned začne padat až chcípne. Zdá se mi že sytič vůbec nereaguje. Nevíte někdo jak vyčistit kanálky sytiče? Nic jiného mi nenapadá. Dík za rady

Sytič a startování

19.8.2017 v 11:27 | Nahoru | #12
Mám stejný ročník a jak píšou kluci výše: sitič na plno + mírně plynu a v 9 z 10 startů krásně chytne a hned drží otáčky (i po 2 týdením stání).
Když plyn nedám, tak se mi stává že chytne, ale otáčky pak rychle spadnou a chvilku motor jen tak bublá a postupně se rozjíždí, někdy chcapne.
Otáčky na plný sitič cca 1600ot a bohatě stačí. volnoběh cca 1100ot.

jej až ted sem si všiml že to vlákno je několik roků starý :) tak nic.

Naposledy editováno 19.08.2017 11:32:26

Sytič a startování

7.9.2017 v 22:36 | Nahoru | #13
To nevadí, že je staré, taky to teď řeším na Hornetovi 2005. Já si nastavil volnoběh dle manuálu na 1400 rpm. Teplý motor a horko startuji na brnknutí bez sytiče a plynu. Když je kolem 20C nebo je motor jen vlažný, tak dle návodu bez sytiče a s lehce otočeným plynem. A když je chladno a úplně studený motor, tak dle návodu jen sytič, nikdy plyn. Takhle nemám se starty problém, ale musel jsem zvyšit otáčky na těch cca 1400 rpm. Jak mám 1100 rpm, tak mně to po startu chcípne a startuju třeba na 3x.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda hornet 2007 laděný výfuk Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet OndraWR10 1 10.3.2024 v 07:36 RTSbike
Po zahřátí chcípá cukání Honda CB 600F Hornet Tommy1869 8 3.3.2024 v 15:39 kokoška.
Hornet 600 2005 Blinkry problém Honda CB 600F Hornet KMBlaha 5 24.2.2024 v 19:51 salahadin
Jakou cestovni motorku [1, 2, 3, 4] Honda CB 600F Hornet Pajko 103 13.1.2024 v 09:54 Eddie83
4valec karburátor - když dojde benz... Honda CB 600F Hornet MISTRSVĚTA 5 5.1.2024 v 15:41 SLEEPER

TOPlist