globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Starý japonec
5.5.2012 v 10:58
Tak mám dotaz. Dá se "klasický" japonec typu GS 1000 z let 70.-80. používat k normálnímu provozu? Nájezd dejme tomu 6-8tis. ročně. Jde mi o to jestli už to není jenom na dojíždění do kavárny a pak hodiny leštit, na inzerci se objevil krásnej typ ale nevím jestli by byl vhodný. Nejsem žádný závodník. Jak je to spolehlevostí, servisem a ND? Dík za info

na litra tu není kolonka a dál mě to nechtělo pustit, tak proto 850

hollas, mmart kdo to jeste tydle moto jezdí, sem

1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec

15.6.2012 v 19:52 | Nahoru | #1
Ten drátek od článku baterie je čidlo výšky hladiny elektrolytu - přímo na přístrojovce vidíš, jak máš vysokou hladinu., resp. jestli v bat. ještě nějaký elektrolyt vůbec je...

Tady jedna GSX 1100 EF za necelých 15 000, s dovozem a přihlášením bysi ji měl za 20 000 doma: GSX 1100 EF - je to asi 50 km od Ostravy...

(reakce na) Starý japonec

16.6.2012 v 09:38 | Nahoru | #2

2stroke píše: Ten drátek od článku baterie je čidlo výšky hladiny elektrolytu - přímo na přístrojovce vidíš, jak máš vysokou hladinu., resp. jestli v bat. ještě nějaký elektrolyt vůbec je...

Tady jedna GSX 1100 EF za necelých 15 000, s dovozem a přihlášením bysi ji měl za 20 000 doma: GSX 1100 EF - je to asi 50 km od Ostravy...


ty krávo do polska

zephyr?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki GS 850 nestartuje Suzuki GS 850 TeeDee 4 20.4.2021 v 19:30 Branas_23
napnutí rozvodového řetězu Suzuki GS 850 jiri5532 1 16.6.2016 v 16:03 Slávek-TDM


TOPlist