Co se výdrže a dření týče záleží spíš na tvrdosti, můžeš narazit jak na tvrdé anorganické desky které vyžírají kotouč a vydrží tak i naopak na uplně měkkoučké, které dlouho nevydrží. Totéž u sintru.
Co se účinků týče tak měkčí anorganické nejsou ostré, takže s nimi moc nepřebrzdíš, s teplotou účinek slábne, v dešti to též moc nebrzdí atd. Když je přežehneš tak povrch zesklovatí a pak to nebrzdí už vůbec. Sintrové proti tomu s teplotou brzdí výrazně lépe, nevadí jim mokro, směs se nemůže ani vysokou teplotou odlepit od desky, účinek mají přesně naopak, mají výraznější nástup. Pokud je ale směs tvrdší tak může dost ojíždět kotouč.
Na GSku s jen jedním dvojpístkem vepředu to docela poznám, se sintrovýma to má tendence brzdit hned, s organickýma nebo "semi metal" brzdím i očima a trochu se něco začne dít až když mačkám silou jedné vši do řidítka. S organickýma brzdím celou rukou a ve městě se kolikrát dávám na modlení, se sintrovýma brzdím dvěma prsty.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |