tuhle neděli jsme měli pravidelnou vyjížďku ale trochu nás o víkendu zaskočil sníh. Dohoda ale zněla jedem za každýho počasí, tak jsem nasadil dvoje spodky, dvě mikiny a nepromokavou bundu, šálu dvoje zimní podkolenky a zimní rukavice :D - vůbec jsem nevěděl jak to půjde protože místy byla i 10 cm sněhu a chvílema sněžilo.
Zjistil jsem, že je dobrý nepodceni oblečení hlavně zimní rukavice (aby se v nich ale daly dobře mačkat páčky) a nějakej hadr na neustálý otírání brejlí. A hlavně dobře obutou motorku - napůl sjetý drapáky to maj hooodně těžký.
Když se nic nepodcení, tak je to fakt prdel a dá se úplně v pohodě jezdit (my jsme to vydrželi 4 hoďky) vlítli jsme i na trať a po tom driftování na sněhu jsem se tam cítil jako ryba ve vodě :D
Vypadá to že budem jezdit i dál, tak mam 3 otázky a chtěl bych se zeptat na nějaký vaše názory nebo rady. Díky díky díky
3 otázky:
1) daj se koupit nějaký převleky na motocross boty, kudy neproteče voda?
2) kámoš s RM-Z má zimu jiný trysky a prej je dobrej i jinej olej - slyšel jsem to poprvý. Co vy na to?
3) co je třeba ještě udělat před aktivní zimní sezonou??
PS: sorry za pravopis - mam všude chyby
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro v zimě - sezona nikdy nekončí
a o minimální teplotu se stará termostat a pokud správně funguje, tak se motor ohřeje prakticky stejně rychle s překrytým i holým chladičem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro v zimě - sezona nikdy nekončí
Vana666 píše: Autor> každá vodou chlazená motorka má standartně <strong>parní</strong> teploměr - v prudkém výjezdu nelze překročení teplloty přehlídnout :D
a o minimální teplotu se stará termostat a pokud správně funguje, tak se motor ohřeje prakticky stejně rychle s překrytým i holým chladičem
I při -10 ? Já měl pocit,že je tam taková ta odvz. dírečka a i při chladu tam trochu proudí voda z chladiče. Rozdělané jsem to neměl. I tak si myslím,že ten teploměr mě nezabije,bude-li tam,ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro v zimě - sezona nikdy nekončí
Vana666 píše: Autor> každá vodou chlazená motorka má standartně <strong>parní</strong> teploměr - v prudkém výjezdu nelze překročení teplloty přehlídnout :D
a o minimální teplotu se stará termostat a pokud správně funguje, tak se motor ohřeje prakticky stejně rychle s překrytým i holým chladičem
*yes* :D navíc podle fyzikálního zákona platí že pokud tam nějaká voda je tak teplota v systému nestoupne nad cca 115 stupňů - zbytek tepla se převede v páru a uteče přetlakovým ventilem.
Autor> nebuď cíťa :marod: :D