globalmoto_kveten





Téma: špatná zkušenost s obchodem parts depot
 
20.4.2012 v 11:07
Chtěl bych se podělit o zkušenosti s firmou PARTS DEPOT prodávající náhradní díly takže v rámci zachování objektivnosti jen holá fakta:
Pracuji v autoservisu kam občas zákazník přiveze i motorku, a je třeba někde objednat díly:
1. objednávka - spojkové lamely - dodací lhůta týden
Zákazník byl pěkně naštvaný a už k nám nepřijede když spojka přišla za 14 dní, firma se omluvila.
2. objednávka - opravná sada přední brzdy
Zboží dorazilo třetí den, ale na brzdu zadní, takže znovu na poštu, výměna a dny plynou, firma se omluvila..
3. objednávka - gufera do vidlic
Na danou motorku a rok výroby jsem objednal gufera do vidlic, zboží přišlo za 4 dny, ovšem zákazník přijel s podvozkem ohlins, proto jsem chtěl nerozbalená gufera vyměnit za gufera jiného rozměru -všude jinde absolutně běžná věc, ale firma PARTS DEPOT tohle živnostníkům neumožňuje!!! Takže vyhozené peníze..

A jaké máte zkušenosti vy s e-shopy, případně na co si dát pozor?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 12:11 | Nahoru | #1

WHTRDR píše: pokud si to kupoval pres internet tak ze zakona mas dva tydny na vraceni zbozi.


podle občasnkýho zákoníku ano. podle obchodního nevim nevim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 12:23 | Nahoru | #2
vonZahn> podle obchodního samozřejmě ne. To tu spoustě lidem nedochází že při nákupu na IČO se podmínky dost liší...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist