bmw_r1300gs_cartec





Téma: špatná zkušenost s obchodem parts depot
 
20.4.2012 v 11:07
Chtěl bych se podělit o zkušenosti s firmou PARTS DEPOT prodávající náhradní díly takže v rámci zachování objektivnosti jen holá fakta:
Pracuji v autoservisu kam občas zákazník přiveze i motorku, a je třeba někde objednat díly:
1. objednávka - spojkové lamely - dodací lhůta týden
Zákazník byl pěkně naštvaný a už k nám nepřijede když spojka přišla za 14 dní, firma se omluvila.
2. objednávka - opravná sada přední brzdy
Zboží dorazilo třetí den, ale na brzdu zadní, takže znovu na poštu, výměna a dny plynou, firma se omluvila..
3. objednávka - gufera do vidlic
Na danou motorku a rok výroby jsem objednal gufera do vidlic, zboží přišlo za 4 dny, ovšem zákazník přijel s podvozkem ohlins, proto jsem chtěl nerozbalená gufera vyměnit za gufera jiného rozměru -všude jinde absolutně běžná věc, ale firma PARTS DEPOT tohle živnostníkům neumožňuje!!! Takže vyhozené peníze..

A jaké máte zkušenosti vy s e-shopy, případně na co si dát pozor?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 11:13 | Nahoru | #1
Každopádně s PartsDepot-em mám jen kladné zkušenosti a to jsem u nich nechal už více jak 50000,-

špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 11:21 | Nahoru | #2
Nakupuji zde na svou Yamahu,jelikož je to jeden z mála obchodů kde je pro objednání přímo nákres a soubor součástky.
Jelikož jsou to součástky origo tak drobet cena vyšší,ale jinak spokojenost a nechal jsem tam už taky požehnaně.

špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 11:26 | Nahoru | #3
Ja si u nich objednal masku kawasaki , zaplatil pres ucet a tri tydny nic.

Nasledne po telefonatu jsem musel posilat ofoceny doklad ze jsem zbozi zaplatil, pote bez omluvy mi maska prisla do tri dnu.

U nich uz nikdy.

3 reakcí na tento příspěvek špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 11:28 | Nahoru | #4
Co je to za blbost nerozbalené zboží snad můžeš vrátit bez udání důvodu ne???

(reakce na) špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 11:31 | Nahoru | #5
Rebel83> že něco pošlou pozdě -no dejme tomu, že něco pošlou blě -smůla, skladník se sekne stane se, ale neumožňovat výměnu nerozbalenýho dílu za díl jinýho rozměru mi nepřijde jako dobrá služba zákazníkům, Kelly, Elit, DKčko, Benex, Bikers crown... -všude běžná věc

(reakce na) špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 11:33 | Nahoru | #6
Sukin> ne pokud to od nich koupíš jako živnostík (mají to ve smluvních podmínkách) jo jo, taky sem čuměl jak tele z jara

1 reakcí na tento příspěvek špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 11:43 | Nahoru | #7
Tak já se musím Parts Depot zastat,a můžu s klidným svědomím prohlásit že je to jedna z nejspolehlivějších firem na našem trhu,které já znám.Vždy vše co jsem objednal,přišlo v pořádku a včas.Vůbec se nedivím,že by se mohlo při velkém objemu objednávek stát nějáká chyba.Tu chybu občas udělá každý z nás,(o servisech se tu bavit nemusíme).Jejich jednání bylo vždy slušné a vstřícné,alespon ke mně.

(reakce na) špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 11:58 | Nahoru | #8
Prcek_kv> slušní jsou, spletou se oni nebo já -nevadí, ale neumožnit výměnu nerozbaleného dílu za díl jiného rozměru??

špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 12:01 | Nahoru | #9
v parts depotu, nákup už několikrát a vždy spokojenost , jednou jsem teda platil předem a pošťačka po mě chtěla peníze, tak jsem zavolal a po domluvě vše vyřízeno bleskově

1 reakcí na tento příspěvek špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 12:09 | Nahoru | #10
pokud si to kupoval pres internet tak ze zakona mas dva tydny na vraceni zbozi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 12:11 | Nahoru | #11

WHTRDR píše: pokud si to kupoval pres internet tak ze zakona mas dva tydny na vraceni zbozi.


podle občasnkýho zákoníku ano. podle obchodního nevim nevim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 12:23 | Nahoru | #12
vonZahn> podle obchodního samozřejmě ne. To tu spoustě lidem nedochází že při nákupu na IČO se podmínky dost liší...

1 reakcí na tento příspěvek špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 12:46 | Nahoru | #13
Tak já se musím taky přidat, objednával jsem od nich šrouby k uchycení motoru, řekli mi týden, pak se ozvali že nejsou na skladě že to bude 2 týdny navíc. Prostě jsem na to po měsíci rezignoval a koupil v železářství a ještě asi tak 10X levněji. Potom se mi nikdo ani neozval, že by náhodou přišly

(reakce na) špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 13:02 | Nahoru | #14

S.h.I.t. píše: vonZahn> podle obchodního samozřejmě ne. To tu spoustě lidem nedochází že při nákupu na IČO se podmínky dost liší...


aha tak to sorry potom

(reakce na) špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 13:14 | Nahoru | #15

Sukin píše: Co je to za blbost nerozbalené zboží snad můžeš vrátit bez udání důvodu ne???



to je jen u občanskýho zákona

špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 13:15 | Nahoru | #16
Jednání firma firma (obchodní zákoník) se považuje za jednání dvou rovnocenných partnerů, kteří si mezi sebou můžou dohodnout libovolné podmínky. Třeba jen jednodenní záruční dobu, neumožnit vrátit již koupené zboží a podobně.

Ale při jednání mezi firmou a člověkem je člověk předem považován za dementa, kterého je nutné chránit zákonem.

Proto je nutné pokud nakupujete jako firma trochu přemýšlet od koho a za jakých podmínek nakupujete. A pokud se vám ty podmínky nelíbí, můžete je změnit.

špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 13:16 | Nahoru | #17
U PartsDepot mám do dnes celkem asi 10 objednávek a vždy super.

U jedné objednávky se prodloužila dodací lhůta gum, tak jsme je z objednávky vyjmuli.
Jinak super, vždy přišlo přesně to co jsem si objednal a vždy ve vypsaných lhůtách.

EDIT: Ještě doplním, že jsem průběžně vyzkoušel všechny možné varianty platby. Tj. dobírka přes PPL, bankovní převod (mají jinou banku něž já a do 24h jsem měl u objednávky poznámku "zaplaceno") a jednou jsem platil i přes PayPal. Vše v poho.

Naposledy editováno 20.04.2012 13:36:22

(reakce na) špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 13:21 | Nahoru | #18

SVéčko píše: Tak já se musím taky přidat, objednával jsem od nich šrouby k uchycení motoru, řekli mi týden, pak se ozvali že nejsou na skladě že to bude 2 týdny navíc. Prostě jsem na to po měsíci rezignoval a koupil v železářství a ještě asi tak 10X levněji. Potom se mi nikdo ani neozval, že by náhodou přišly


Taky bych řekl, že jejich největší slabinou je komunikace. Objednával jsem si u nich origo oblečení a kromě potvrzení objednávky jsem neobržel žádnou zprávu x dnů, když jsem dotazoval, kdy bude zboží dodáno, tak odpověď žádná. Objednávka tam už visí přes rok a pořád nic . Jinak díly na motorku přišli vždy OK, jen jsem zjistil, že v případě některých dílů na Kawasaki je levnější a rychlejší objednat přímo u dealera v ČR. Ostatní značky nevím.

špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 13:24 | Nahoru | #19
To co jsem objednal přišlo vždy a vždy správný rozměr,typ atd,hold se chce dívat co objednáváš,neměl jsem vůbec žádný problém s nimi,ano na některé díly delší čekačka,ale mají to tam uvedeno pokud to nemají na skladě a potom se omluví a dokud nepošlou tak se omlouvají jednou za týden,jednou jsem čekal cca 3týdny,ale mněli prostě nejlepší cenu tak co nepočkat.

špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 14:00 | Nahoru | #20
s parts depot mam jen dobre zkusenosti..
jen jednou dodani zbozi trvalo dyl jak mesic,ale psali mi kazdy tyden co a jak (byly to pistky do brzdy,coz objednavali primo v suze a lezelo to hodne dlouho na celnici)

špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 14:09 | Nahoru | #21
už se to tu kdysi řešilo. DOkonce pak odpovídal i majitel.
forum

Za mě střed. Poprvé objednaný díl, došel bohužel jiný. Skoro dva měsíce jsem pak stál. Došlo to dokonce na dobírku, a platil jsem to na učet... (viz kdosi nademnou)

Podruhé objednaný šroub na víko ventilů, došel za 3dny a to jsem an ineposlal peníze na učet, bo jsem na to zapomněl. Samozřejmě jsem to pak zaplatil

ceny bohužel hold originální.... na moji motorku každá kravinka se hooooodně prodraží.

špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 14:38 | Nahoru | #22
S partdepots zkušenosti dobré, ale s firmou zastupující zde Ermax špatné. Na objednávky reagují svižně, ale pokud chcete něco řešit přes email tak je to povrchní arogantní jednání a nakonec se odpovědi stejně nedočkáte - moje zkušenost.

špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 15:25 | Nahoru | #23
wemoto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 16:52 | Nahoru | #24

Sukin píše: Co je to za blbost nerozbalené zboží snad můžeš vrátit bez udání důvodu ne???



Ne, když je kupováno na firmu. Tam tahle možnost není. Takže třeba i při koupi notebooku nemáš nárok ho vrátit pakliže to bylo kupovaný na firmu.

špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 17:00 | Nahoru | #25
u mě taky dobrý zkušenosti, dodací lhůty moc neřeším, ale nějaká kritická vlákna zde už byla, parts se zde vyjádřil a dával vše do pořádku ke spokojenosti kupce

špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 17:16 | Nahoru | #26
..ale, jestli máš ve smluvních podmínkách, že "firemní" zboží se nevyměnuje ani nevrací,a na tyto podmínky jsi přistoupil,tak co řešíš..příště to musíš koupit jinde!

..a vyhozené peníze to nejsou..máš přece ty gufera!

Naposledy editováno 20.04.2012 17:17:33

1 reakcí na tento příspěvek špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 18:40 | Nahoru | #27
mě tato firma trochu sklamala protože pokaždý když jsem potřeboval nějaký díl na moto tak řekli že nejde sehnat.

(reakce na) špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 18:47 | Nahoru | #28

Alesvf píše: mě tato firma trochu sklamala protože pokaždý když jsem potřeboval nějaký díl na moto tak řekli že nejde sehnat.



no vidíš a můj model motorky vůbec neměli v nabídce, nejenom že mi sehnal to co jsem potřeboval mnohem levněji než jinde a ještě ho pak zahrnul do katalogu, tak si vyber, ale tuhle byl u nich na webu a je to nějaký celý předělaný

Naposledy editováno 20.04.2012 18:47:32

špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 18:59 | Nahoru | #29
Mám jen výborné zkušenosti s Parts depot a využívám velmi často.
Je pravda že na gufera a jiné drobotiny mám jinou regionální firmu s dodací lhůtou jeden den. Co se týče orig. dílů nic lepšího neznám.

špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 19:20 | Nahoru | #30
Zatím 2 objednávky, vždy v pořádku. Na měsíční dodací dobu jednoho dílu mě upozornili už v e-shopu před vlastní objednávkou.

Potěšilo mě, že když jsem si do karburátorů Keihin objednal trysky Keihin, poslali mi opravdu originál trysky Keihin, ne nějakou pochybnou druhovýrobu jako všichni ostatní obchodníci v ČR.
Druhovýrobní trysky mají často jiný průtok, než odpovídá označení.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist