globalmoto_duben_nolan





Téma: Jak zajet moto po GO motoru
 
1.10.2007 v 19:17
Mám Hondu CR 250r.v 2002. Všechno je tam nové ložiska na klice gufera ojnice nikasil píst do tet sem míchal 1:50 jak michat než to zajedu

Jak zajet moto po GO motoru

1.10.2007 v 19:21 | Nahoru | #1
Namaž 1:30ti a vyjeď na to jednu nádrž opatrnějším stylem (to znamená moc netáhat ;) ). Pak už tomu normálně můžeš zase dávat *yes*

1 reakcí na tento příspěvek Jak zajet moto po GO motoru

1.10.2007 v 19:45 | Nahoru | #2
poóóóómaloučkuuu poóóóóólehoučku to pěkně zajíždímm um tata um tata :lol: zlehka a nedrt to ;) jednu klidne dve nádrže promázni více

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru

1.10.2007 v 19:50 | Nahoru | #3
Mirek12>>
:lol: um tata um tata na 2-taktu :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru

1.10.2007 v 19:57 | Nahoru | #4
M.kralik>jestli si na CR 250 jel tak bys věděl že to jede už pěkně odspudu takže um tata jde

2 reakcí na tento příspěvek Jak zajet moto po GO motoru

2.10.2007 v 16:33 | Nahoru | #5
možná by také bylo dobré připomenout, jak zajíždět 4T vzducháče......
za chvíli to u mě bude aktuální :P ( doufám že za chvíli :| )

(reakce na) Jak zajet moto po GO motoru

2.10.2007 v 18:00 | Nahoru | #6

retep píše: možná by také bylo dobré připomenout, jak zajíždět 4T vzducháče......
za chvíli to u mě bude aktuální :P ( doufám že za chvíli :| )


no taky to nedrtit a nechávat ho více schladnout ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru

2.10.2007 v 18:06 | Nahoru | #7
Dvoutakt se zajíždí ring ding ding ding béém bééém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru

2.10.2007 v 19:10 | Nahoru | #8
Vespa> :lol:
to all> Já jsem slyšel od závodníků, že to stačí na stojánku ohřát na volnoběh (myslim třeba 10-15 minut) a pak jet na trening, sice volnější než obvykle, ale rozhodně ne ty vaše um tata um tata. Spíš takový hlubší ííín ííín. :lol: A ten trening namastit o trošku více než normálně.
Bavím se o krosce a ne enduru! Aby bylo jasno. :D

1 reakcí na tento příspěvek Jak zajet moto po GO motoru

2.10.2007 v 19:54 | Nahoru | #9
mirek 12 >jak nechávat ho více zchladnout??
předchozí majitel týhle motorky co mám, pravil ( udajne tam byly kroužky , rozvody atd., což se pozdeji ukázalo jako nepravda) , že chvilku mu dávat (drtit ) , a chvilku jet lážíčko... prý aby si kroužky zvykly na oba režimy.... tak nevím co je na tom pravdy... ( stejne jsem ji zajížděl polehoučku.... )

(reakce na) Jak zajet moto po GO motoru

3.10.2007 v 18:16 | Nahoru | #10
Vondri>>
Nejel! :cool:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru

3.10.2007 v 18:23 | Nahoru | #11
alfonzo> No to je pravda, ale pokud měníš jenom píst, když se to mění takhle komplet, tak to chce nechat vychladnout a nehnat to dýljak 10 min

EDIT : Jinak míchat ku 20, alespoň nádrž, ale 2 sou jistota

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru

3.10.2007 v 19:00 | Nahoru | #12
Jezi> 1:20 ??? - proč tam dávot tolik oleje? Na mazání to nepomůže a jen se bude zbytečně zasírat přívěra, kroužky a výfuk

Zrovna jsem koukal do návodu ke KTM 200. Předepisují jen prvních 5 hodin jezdit na proměnlivé zatížení a otáčky a nedávat plný plyn. Nic ani o mastnější směsi, ani o tryskách nebo zvýšené jehle. A já s tímhle souhlasím.

Já to obvykle řeším vyjetím jedné nádrže na spoř, a pak už kůl. Někdy i dřív.
Pouze pokud je nový píst ve válci těsnější, je potřeba jezdit opatrněji trochu déle . 3-4 nádrže
(tj.plný plyn jen krátkodobě, pozor hlavně v chladnu nebo za deště)

1 reakcí na tento příspěvek Jak zajet moto po GO motoru

3.10.2007 v 19:19 | Nahoru | #13
tuším , že se pořád bavíte o 2T ? jak je to s tím čtyřtaktem? slyšel jsem dokonce, že nekdo do benzínu přidává kapičku oleje? je to vůbec možný?

(reakce na) Jak zajet moto po GO motoru

3.10.2007 v 19:27 | Nahoru | #14
retep>>
proč ne! ...do sekačky :D ale do moto?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru

3.10.2007 v 20:13 | Nahoru | #15
Vana666> Nevim - snad jenom víc se to hřeje -) proto víc mazat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru

3.10.2007 v 21:58 | Nahoru | #16
Jezi> víc se to nehřeje a i kdyby jo tak je potřeba chladit, ne mazat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru

3.10.2007 v 23:06 | Nahoru | #17
Vana666> Co já vim - když se zajíždí jawa tak se nehoní a maže, když zajíždim krosku míň ji honím a víc mažu - každej sesazuje motory ti to řekne - nevim proč - nepátrám po tom, nikdy sem s tim problém neměl - jinak na RMX chcal nekutečně olej z vejfuku, mažu ku 20 a hele co vono se to lepší - divný ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru

3.10.2007 v 23:16 | Nahoru | #18
Jezi> já se taky ptal lidí co dělaj motory a nedoporučovali víc oleje - důvody jsem už napsal a sám s nimi souhlasím

A do toho RMX zkus nalít směs 1:1 - pokud tvoje teorie platí, bude výfuk naprosto čistý a suchý

ještě drobnost, pokud mažeš 1:20 tak tě litr směsi stojí tak o deset korun víc

(reakce na) Jak zajet moto po GO motoru

3.10.2007 v 23:40 | Nahoru | #19
retep>tim chadnout myslím nedrtit, ale rozjet a otáčky kolem 1.5 tis a motor se pěkne vychladí na provozní néé exrtémní , ale tedka venku je chladnějc takže to bude chladit dobře ale, já jsem aji klidne zastavil a nechal motor vychadnout stáním , aby se ty nejvetší hice odchladily a potom to bylo už v pohodě, nikdy sem motor nepřidřel, kámoš zajíždel jawku a povídal první den 50sát /hodinu druhej 70km/h a třetí plnej co dá :lol: :lol: pak to drtil do kopce a fik nějak to spomalilo , vypnul to neechal schladit a jelo se dále , jjj mírně to hryznul na průměru , vzducháč jde rychle



a s tím ředěním malinko více neuškodí ale extrémě nebude takovej vyplach a odvod malejch drtin při zajíždění!!! a zpětně to dělá brusnou pastu, takže decentne řadit a jezdit prohnat a zese klidek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru

4.10.2007 v 01:21 | Nahoru | #20
Vana666> neříkám, že čim ví oleje tim míň to všude lítá, oba víme že je to naopak. Jenom říkám, že kdyby to bylo tak moc špatně tak se to někde ukáže, místo toho, aby si ten motor posedal. Jinak co se týká ceny tak mi to plně dochází - mám nádrž na cca 12l, leju tam po 10ti, to zn. 20 l na zajetí -) litr voleje za 300 v kopru.
Do motoru sem nacpal 17,5 tisíce, to je investice, kterou už si hned tak dovolit nemůžu, chlápek co to sesazoval, to dělá už nějakej pátek a pověděl mi 1:20 dvě nádrže - první vyjet systémem 10min ject 10 min stát, druhou normálně, ale furt moc netahat za plyn, při 40 mth si mám skontrolovat píst. Investice do voleje je 150 kč navíc, ale když něco povolí nikdo mě neobviní z toho, že je málo namazáno. To je asi jedinej důvod proč to dělám. 150 kč nikoho nezabilo a v porovnání s 10 000 za případnou další opravu je to pakatel

(reakce na) Jak zajet moto po GO motoru

4.10.2007 v 06:23 | Nahoru | #21
hmm tak to ja mam opacnou zkusenost.. treba do 4t se po vymene pistu atd.. na zajetidaval mineralni olej ...a jezdilo se vice decentne pak olej dat pryc nalejt ten co tam ma bejt a palba .. u 2t mazani uplne normalni jako vzdy.. pridanim mazani nicemu nepomuzes. akorat si zamrdas vejfuk a ztrati to vykon

2 reakcí na tento příspěvek Jak zajet moto po GO motoru

4.10.2007 v 12:27 | Nahoru | #22
U mojí motorky - enduro - je v návodu následující postup.1:32 olej
-nastartovat a nechat běžet do ohřátí cca 5 min, mírně plynovat a pak nechat vystydnout do okolní teploty
- zopakovat ještě jednou běh cca 5 min bez zátěže
- nastartovat , nechat 5 min ohřát a 10 min projet s minimální zátěží, nechat vystydnout
- nastartovat, 5 min zahřát a 15 min projet se stř zátěží ale bez prudkého přidávání plynu
- vyměnit ojej a jezdit bez omezení
Takže princip- od nejmenší zátěže zvyšovat, ale ze začátku se vyvarovat prudké akceleraci, ale vyšší otáčky /proměnlivě/ vůbec nevadí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru

4.10.2007 v 13:24 | Nahoru | #23
Ivanhorse> to jsem měl taky v návodu k HQ 360WR, ale kupoval jsem ji před dvanácti lety. Oni to pořád ještě píšou ??
Nedovedu si představit že by takhle měl vypadat opravdový záběh. Jestli to nemá spíše něco společného s nějakým tepelným ustálením pístu nebo válce.

ani nevím jestli něco podobného předepisují nebo předepisovali i jiní výrobci

(reakce na) Jak zajet moto po GO motoru

4.10.2007 v 15:36 | Nahoru | #24
Vana666>Já podle toho postupuju, protože se mi to zdá poměrně logický. Od menší tepelné i mechanické zátěže k větší.Je ale asi pravda, že v současné době vyšší přesnosti výroby je vliv zajíždění určitě menší než v dřívějších dobách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zajet moto po GO motoru

4.10.2007 v 15:49 | Nahoru | #25
Ivanhorse>Podobně to píšou i u GG, ale s dvojnásobnejma časovejma intervalama.
Vana666: Neodpustim si rejpnutí: nebylo to tvoje zadření GG po 4 MTh protože si na to šel svojí hlavou a ne podle manuálu? ;)

(reakce na) Jak zajet moto po GO motoru

4.10.2007 v 17:45 | Nahoru | #26
Carlos Rider> schválně jsem do manuálu nakoukl, o zajíždění tam není ani zmínka. Taky bych se divil, kdyby se trialová motorka fakt musela nějak zvlášť zajíždět.

Ale ať budeš zajíždět jakýmkoliv způsobem, nezabráníš tím vysypání šmejdového ložiska na klice.
Výrobní vady se ani sebeopatrnější jízdou odstranit nedají.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist