globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5
 
14.4.2012 v 15:46
CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5 .... motorky za stejné prachy....v cem vidíte rozdíl...výkon, ovladatelnost, poruchovost(převodovka cbr?!)....
chci prestavet na nahace, jezdím drave okresky, letiste párkrát za rok okru...
Díky za názor!
Předchozí
1 2
Následující

3 reakcí na tento příspěvek CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

14.4.2012 v 15:55 | Nahoru | #1
Prestavet 954RR na nahace, to je zlocin

Naposledy editováno 14.04.2012 15:56:57

(reakce na) CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

14.4.2012 v 16:08 | Nahoru | #2

SVSkritek píše: Prestavet 954RR na nahace, to je zlocin



ten největší

(reakce na) CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

14.4.2012 v 16:08 | Nahoru | #3

SVSkritek píše: Prestavet 954RR na nahace, to je zlocin



...ale pořádnej ....jen nevím proč.....tak proč?,,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

14.4.2012 v 16:13 | Nahoru | #4

SVSkritek píše: Prestavet 954RR na nahace, to je zlocin


Souhlas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

14.4.2012 v 16:15 | Nahoru | #5
notaak, děti!

CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

14.4.2012 v 18:36 | Nahoru | #6
Proč si toho naháče nekoupíš rovnou?Než takhle bastlit,tak pěkné stroje

CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

14.4.2012 v 20:26 | Nahoru | #7
Jen 4 písmena "GSXR"

3 reakcí na tento příspěvek CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

14.4.2012 v 20:30 | Nahoru | #8
GSXR

e: nevěřím ničemu kde kyvku drží blok motoru

Naposledy editováno 14.04.2012 20:31:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

14.4.2012 v 21:00 | Nahoru | #9

dewwil píše: e: nevěřím ničemu kde kyvku drží blok motoru


Ja tomu verim. Ale rozdelavat to uz znova nehci . Ale zase mozna i proto to ma 168kg

(reakce na) CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

14.4.2012 v 21:15 | Nahoru | #10
MARIKK> Na tvůj záměr a styl ježdění bych volil Speed Tripl

1 reakcí na tento příspěvek CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

14.4.2012 v 21:28 | Nahoru | #11
Debilní otázka = Debilní odpovědi. Nevím, cos čekal....chtěl bych vidět tu tvoji dravou jízdu

Naposledy editováno 14.04.2012 21:29:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

14.4.2012 v 21:30 | Nahoru | #12
DaveLister> třeba cení zuby do helmy a pohled dravce

(reakce na) CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

14.4.2012 v 21:33 | Nahoru | #13
[quote=sikula]DaveLister> třeba cení zuby do helmy a pohled dravce

To je dobrý čeče

(reakce na) CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

14.4.2012 v 23:01 | Nahoru | #14

dewwil píše: GSXR

e: nevěřím ničemu kde kyvku drží blok motoru

Já takové uložení kyvky měl na Hondě VTR1000F a pohodka,akorát motor byl slabounkej

1 reakcí na tento příspěvek CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

15.4.2012 v 00:29 | Nahoru | #15
proc si nekoupim nahace, je jednouche...vsechny nahace, az na par vyjimecnych kusu za velke penize, jsou osizene SS, nehodící se na okruh, ani letiste....a tedy, pokud sportovního nahace s nej komponenty tak odstrojeny SS ....
...a pro Listera (ktery zrejme nepochopil svuj nick) a pro Sikulu, krery prodava ojete brzdove hadice )......nebojte, treba vas nikdy nepredjedu ...
zbytku diky za konstruktivitu...

btw: tripl je krasny,i bych mu veril, aletrochu se bojim vahy...

2 reakcí na tento příspěvek CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

15.4.2012 v 00:46 | Nahoru | #16
954 sem mel, na k5 sem asi nejel, jen na k7, nicmene co sem mel tu 954, tak to jelo podobne jako k1, takze k5 bych tipoval bude uz nekde jinde zas

954 ma problemy s krkem rizeni, pridiraj se prostredni valce, odchazi alternator (stator), pri jizde po zadnim a prudsich dopadech se prohybaji uchyty chladice, silene topi od ramu

k5 nevim co ma za mouchy tu neznam, ale asi neco mit bude taky tipuju ze bude mit problemy jako k0-1 + Busa s alternatorem, tam se zapejka kabelaz, bud na ceste mezi altikem a regrel, nebo v altiku, coz je drazsi

954 je NADHERNA(!!!!) motorka, proto je zlocin ji svlikat

1 reakcí na tento příspěvek CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

15.4.2012 v 08:56 | Nahoru | #17
nic nezeslikej, kup bouračku ajeto. Samozřejmě GSXR

1 reakcí na tento příspěvek CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

15.4.2012 v 09:10 | Nahoru | #18
Bubrak ZX10R píše:
954 ma problemy s krkem rizeni, pridiraj se prostredni valce.

To mně teda zdůvodni, kdes přišel na to, že u Blada se přidírají prostřední válce a problémy s krkem řízení to mne také zajímá, kde jsi na tom byl

Čus Soused

CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

15.4.2012 v 09:23 | Nahoru | #19
Ložisko krku jsem mel horsi u obou. Ale to je mozna nomalni po 10 letech? Na jaře jsem ho měnil. Ted to chodi vyborne. Vymnena asi 1500. Takze to neni nejaky vetsi problem. Alternator, to nevim. Ale to taky to neni takova katasrofa. Spis se trochu bojim o tu prevodovku. Ale zatim chodi dobre. Asi zalezi jak s tim kdo jezdil a na stesti.

Ze by nahace byly sizene to nevim. Spis nemaji tak vyhonene motory a vetsinou vazi o neco vic. Takze mozna naopak budou trvanlivejsi. Kdyz tak neresi hmotnost a vykon ?

(reakce na) CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

15.4.2012 v 09:45 | Nahoru | #20

MARIKK píše: proc si nekoupim nahace, je jednouche...vsechny nahace, az na par vyjimecnych kusu za velke penize, jsou osizene SS, nehodící se na okruh, ani letiste....a tedy, pokud sportovního nahace s nej komponenty tak odstrojeny SS ....
...a pro Listera (ktery zrejme nepochopil svuj nick) a pro Sikulu, krery prodava ojete brzdove hadice )......nebojte, treba vas nikdy nepredjedu ...
zbytku diky za konstruktivitu...

btw: tripl je krasny,i bych mu veril, aletrochu se bojim vahy...



Hele chlape, to byl joke, jsem si nemyslel, že tě to tak zprudí. Jinak nevidím nic špatnýho prodávat ojeté hadice z celkem nové moto, kterým nic není. Kolikrát vidím i 10 let starý moto stále s orig. hadicema - pokud tedy narážíš na jejich životnost.

CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

15.4.2012 v 09:46 | Nahoru | #21
Naopak, kdyz se zeptas nejakych dovozcu motorek. Tak tam maj 50 nahacu a 2 sporty. Nechtej to moc vozit. Bud jsou to vylitane skladacky, nebo to je tak drahe, ze to nikdo nekoupi. Sehnat 954rr v dobre stavu, je docela problem . Vetsina jsou dovezene a zborene.

Naposledy editováno 15.04.2012 09:49:02

CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

15.4.2012 v 09:51 | Nahoru | #22
Jinak k tématu. Co jsem koukal na bazoš, tak 954 jsou okolo 80tis. a K5 okolo 100, což už tedy rozdíl je. Jinak 954 bude mít větší krouťák a lineárnější zátah a tudíž se s ní bude lépe blbnou.(zvedání na zadek) Oproti K5 farošovi chybí radiály.(což ale neznamená, že jsou o tolik lepší)

1 reakcí na tento příspěvek CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

15.4.2012 v 10:16 | Nahoru | #23
SVSkritek> mi řekni jednoho slušnýho(kterej se technikou vyrovná sportu) naháče z let 03-05? Na sportech je vždycky lepší technika ve všech směrech a je to celkem logický. To že se dováží víc naháčů souvisí s poptávkou né s kvalitou stroje Napadá mě že až poslední dobou se technika u některých modelů srovnává viz street triple r apod, ale to je někde jinde.

(reakce na) CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

15.4.2012 v 10:32 | Nahoru | #24

Bubrak ZX10R píše: 954 sem mel, na k5 sem asi nejel, jen na k7, nicmene co sem mel tu 954, tak to jelo podobne jako k1, takze k5 bych tipoval bude uz nekde jinde zas

954 je NADHERNA(!!!!) motorka, proto je zlocin ji svlikat



...srovnavano s k5/1/7 750?

...vsechno co je krasny svlikam

(reakce na) CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

15.4.2012 v 10:44 | Nahoru | #25

neznamyScooterD píše: nic nezeslikej, kup bouračku ajeto. Samozřejmě GSXR



...to hledam, ale gsxr jsem nenasel (krom mirne sklouzle za 80)
a farose za 60, ale ten je bez tlumice, takze 70 a dost ctu o pridirani a prevodovce,
tak se snazim posbirat vetsi sumu info...
...asi bude rozumné vyzpovidat par servisů (znackovych asi né, ze )

1 reakcí na tento příspěvek CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

15.4.2012 v 10:51 | Nahoru | #26
jo to jsou ty co trochu padnou a ulítne jim rám ve sváru kousek za krkem řízeníí. ne dekuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

15.4.2012 v 11:38 | Nahoru | #27
Mirek12> s tim měly problémy litry,byla na to i svolávačka, 750 nee. Zrovna tu mám litra i 750, litr na půl, 750 v pohodě

(reakce na) CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

15.4.2012 v 11:45 | Nahoru | #28
neznamyScooterD> To nevim konkretni model, v tom takovej prehled nemam. Ale je jasny ze ty motory jsou utlumeny, podvozky mekci. Ale to tom to je. Bud chci jezdit na sportu se vsim vsudy tj. sportovni posez, podvozek a kapoty. Nebo chci pohodli a nehrotit to. Kdybych chtel nahace tak asi FZ1,toho triumpha nebo tak.

Ja jsem se ptal nekolika dovozcu. Jeden mi specificky rekl. Ja bych peknej litru prodal klidne 10. Ale nejsou nebo se nevyplati dovezt...

Naposledy editováno 15.04.2012 11:47:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

15.4.2012 v 11:47 | Nahoru | #29

SVSkritek píše: Ja tomu verim. Ale rozdelavat to uz znova nehci . Ale zase mozna i proto to ma 168kg

a to ses dočetl kde takou blbost

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5

15.4.2012 v 11:52 | Nahoru | #30
SPEEDY21> . To jsem se nedocetl, to mne tak napadlo . Ze tim neco usetrili. Ale ta hmotnost je i v dnesni dobe slusna. Pak ty modely dost pribraly. I kdyz samozrejme je to pozadu s vykonem atd.

Naposledy editováno 15.04.2012 11:52:37
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist