zajímalo by mě, jak moc je Jawka náchylná k přidření při brzdění motorem např. z kopce. Jak dlouho a při jakých otáčkách to můžu mít zavřené, než se to začne přidírat. Pokud máte někdo nějaké zkušenosti, sem s nima Nerad bych to zkoušel na vlastní "písty"
2 reakcí na tento příspěvek Brzdění motorem
c.j. píše: Tak z principu 2T je motor mazán pouze směsí benzínu s olejem, pokud jedeš z kopce se zavřeným plynem, tak tam směs nejde a nemažeš.. Ale na stěnách samozřejmě olejový filtr nějakou dobu zůstane. Každopádně už jsem zadřel hodněkrát, ale nikdy ne při jízdě z kopce bez plynu, ale vždy při dlouhé jízdě na plný plyn do kopce Při normálním ježdění nemáš šanci motor zadřít tím že jedeš z kopce bez plynu..
Při zavřeném plynu tam přece musí jít směs přes volnoběžnou trysku, nebo ne?Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 | Kete | 32 | 17.5.2023 v 12:16 Johny_R |
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... | Dolin | 5 | 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal |
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 | Geofrey | 0 | 28.8.2022 v 22:28 Geofrey |
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... | naked11 | 16 | 23.8.2022 v 12:07 Mimísek |