globalmoto_duben_nolan





Téma: DRZ 400E uprava
 
29.8.2007 v 21:08
Zdravim cesku stranu bahna :D
mam taky dotaz. rad by som rozsiril vozovy park o DRZ 400. Vo vsetkych strankach moto vyhovuje. Az na predne tlmice a vyfuk .Povodne zdaju sa mi trocha nohrabane a preto by som ich rad vymenil za up side. Mate nejake favority? (WP, Ohlins...) na cenu sa neberie ohlad. Jazdim iba enduro. Nezmeni sa chovanie moto?
Druhu vec by som rad zmenil vyfukovy sys. tak isto co by ste odporucili, aby sa zvysil vykon moto?
dakujem za kazdy postreh

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

30.8.2007 v 09:23 | Nahoru | #31
antton: nejlepsi je kdyz mas znamyho ve statech kterej to koupi tam a sem posle jako soukromej balik, pokud mozno jeste vevnitr s umele vyrobenou fakturou na nakej rozumnejsi obnos, kdyby to tu nahodou otevreli....

jinak u obchodniho baliku kterym to budou zahranicni shopy posilat pocitej s tim ze za prve vyjde draho - ram na kolo mi vychazel cca 5tis .... za druhe to tady oteviraj celnici automaticky... tzn clo... to neni tak hrozny... ale 19 procent DPHacka uz se pozna.....

zkusil bych lidi co na motorkach tohle vozej na zavodech, kdyztak bych se ti mohl zkusit zeptat u motrdistu....

jinak treba me se posledni dobou libi systemy od White brothers... uz to sem nekdo taha, nebo do nemecka, jezdi s tim dost lidi..... yosh nevim jestli u nas nekdo jezdi.... nebo bych patral v nemecku tam uz motardy frcej vic a sezenou ti kde co... treba zupin, dirk spaniol (DSR) atd.....

ale na DRZ mi to prijde zbytecny, tech par koni co prihodi vyfuk nema pro hobby jezdeni moc smysl a ten kraval je sem tam taky dost na obtiz....

DRZ 400E uprava

30.8.2007 v 09:35 | Nahoru | #32
Mno kdyby někdo chtěl tak za 900,- můžu přenechat jeden origo lauf z Husqvarny TE610E, stačí roznýtovat, vyhodit jednu přepážku a dovnitř hodit rovnou děrovanou trubku a nacpat vatou a voilá máme laďák :) Kámoši s níma jezdí a má to takovej středně hlasitej zvuk, ne jak pravověrnej motokrosovej megafon ale takovej akorát. Ale je to dodělej si doma

(reakce na) DRZ 400E uprava

30.8.2007 v 09:50 | Nahoru | #33
assassin>thx za tipy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

30.8.2007 v 09:56 | Nahoru | #34

Vespa píše: Lubin9>jak vysoko skáčeš?
Já sem si troufl zatím jen tak metr, ale tlumiče mám na nejměkčí co jde a na doraz určitě nešly, spíš tak do 2/3tin


No to je jasný, když vážíš cca 45kilo aji s krosovou výstrojí. :lol: :lol: :D :D :) :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

30.8.2007 v 09:58 | Nahoru | #35
ZbyneKTM>no to by ses divil, já sice vypadám jak střízlík ale mám asi těžký kosti nebo co a vážím 75 suchá :( A každej rok kosti těžknou a těžknou...

(reakce na) DRZ 400E uprava

30.8.2007 v 10:04 | Nahoru | #36
Vespa>...no tímhle tempem z tebe bude za 150milionů let mamut, ne? :thmubup: :thmubup: :thmubup: :thmubup: :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

30.8.2007 v 11:25 | Nahoru | #37
assassin>>
tak tak, DRko zvlášť eSko je spíš na takovou "lesní turistiku" výkon na to aby projelo všude bohatě stačí. Kdo chce honit vteřiny, ať si koupí závoďáka ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

31.8.2007 v 19:39 | Nahoru | #38
lop> no co jsem slyšel od hodně DR-kářů, tak to akorát ovlivní spodní průběh točáku, ren výkon je asi zanedbatelnej, asi je to ale vše taky tím podtlakovým karbecem, kterej prostě tu reakci na plyn brzdí :(

2 reakcí na tento příspěvek DRZ 400E uprava

31.8.2007 v 20:20 | Nahoru | #39
Jaký jezdíte převod Pastorek/Rozeta ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

31.8.2007 v 20:24 | Nahoru | #40
Lubin9>jj, jenze novej karbec(fcr-mx 39mm) stoji min 10k(aspon co vim)
PetrAT>SM origo(15/41)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

31.8.2007 v 20:33 | Nahoru | #41
antton> 15/41 jj, ok, já měl na mysli bahnomily :) Přesto, jak se s tímto převodem DR "sbírá" při rozjezdu ?

(reakce na) DRZ 400E uprava

31.8.2007 v 20:51 | Nahoru | #42
PetrAT>na jedna je na zadni vyplachem
ale tak okolo 10-15 to mirne cuka
ale myslim, ze enduro verze to ma jinak zprevodovany(sm jednicka - 2,285)

1 reakcí na tento příspěvek DRZ 400E uprava

31.8.2007 v 21:18 | Nahoru | #43
dakujem, za potrebne info. :thmubup: Takze ak som to spravne pochopil, okrem vymeny vyf. sys. musim vymenit aj karburator?
Ostre end. nechcem, nemam chut menit olej kazdych 1500km, a ktomu casta kontrola ventilov...na to mam prilis malo casu a skusenosti. ;)

(reakce na) DRZ 400E uprava

31.8.2007 v 22:34 | Nahoru | #44
PetrAT> nevím přesně jakej je origoš vzadu, myslim 44, ale vpředu jsem z 15 šel na 13, dost pomaly ale na zadni jako po másle, nakonec jsem dal 14 a je to akorát, 1-ka je dobrá po plyn na zadní :thmubup: a dvojka pěkně bere i na trati a nemusíš podřazovat :thmubup: možná by se to dalo ještě lehce doladit přes rozetu ale na to :P vyhovuje i to takhle :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

31.8.2007 v 23:20 | Nahoru | #45
PetrAT> Mám to stejně jako Lubin9, pastorek o zub menší a rozeta origoš. Pokud bych jezdil jenom terén, tak bych uvažoval ještě o větší rozetě ;) 4 a 5 v lese odpočívají :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

1.9.2007 v 08:57 | Nahoru | #46
já teda mám 14/46 , ale že by samovolně šla za plynem na zadní, tak to teda ne :| něco dělám špatně ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

1.9.2007 v 11:15 | Nahoru | #47
PetrAT>málo přidáváš plyn.. :)

(reakce na) DRZ 400E uprava

1.9.2007 v 11:26 | Nahoru | #48
qwert>>
souhlas, s tím převodem jde na zadní až moc lehce, proto jsem šel zpět z 13-ky na 14-ku vpředu, 1 zub na kolečku je jako 3 na rozetě takžeto máš "skoro" jako 13-44 :thmubup:

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

1.9.2007 v 11:38 | Nahoru | #49
limerick>No to se mi líbí,jak si kupujete motku pro hobíky a pak z toho chcete tahat koně-tak proč si nekoupíte rovnou ostrou???
Já si myslím,že tato motorka je pro hobíky to nejlepší,co můžeš sehnat,a to bez úprav.
Pérování laditelné,výkon dostačující-nebo je tu někdo,kdo by po celodennímm ježdění večer mohl říci,že ho neutahala? Jestli ano,tak platí to za prvé-kup si ostrou.
Stále ladíte výfuky a nikdo si neuvědomujete,že když chceš jezdit v lese,tak je třeba,aby Tě hajnej viděl,až když ho míjíš a ne půl hodiny dopředu Tě slyšel.
Tato motka má jen dvě hrubé vady-má moc dlouhý převod-tak ji kámoš zkrátil na 13/48 a je po problému-a za druhé-rovnotlaký karburátor,čili houbovitá odezva na plyn-to vyřešíš částěčně tankováním 100 oktaového benzínu nebo úplně výměnou karburátoru za klasický šoupátkový-jiná volba není. Jinak na ní není co řešit... :thmubup: P-H

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

1.9.2007 v 11:50 | Nahoru | #50
Petr Huska> 13/48 - přesun po silnici musí být hotové zoufalství . Škoda, že tam nedali 6ku :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

1.9.2007 v 11:55 | Nahoru | #51
PetrAT>Je,strkáš se do stovky,ale v lese to funguje, a absence 6 tky je HRUBÝ NEDOSTATEK ze strany výrobce,přímo krok zpět proti starému DR 350 *no* *no* *no* P-H

(reakce na) DRZ 400E uprava

1.9.2007 v 13:57 | Nahoru | #52
Petr Huska> 5ku řadím cca v 75kmh a pak už není co :( . Ale do lesa to je určitě mnohem lepší. Máš pravdu DR 350 je mnohem universálnější . Přitom DR 400 je ve všem lepší, jen "skonili" tu převodovku.

(reakce na) DRZ 400E uprava

1.9.2007 v 14:13 | Nahoru | #53
Petr Huska>>
Mě "houbovitá" odezva na plyn nevadí, jezdím často v lese :lol: :lol: :lol:
Jo a tlumič jsem nakonec nechal taky original, důvěrně mu říkám "lesní tichošlápek"

(reakce na) DRZ 400E uprava

1.9.2007 v 15:55 | Nahoru | #54
limerick>nic měnit nemusíš, to je když nevíš co s kešáky :thmubup:

(reakce na) DRZ 400E uprava

1.9.2007 v 15:57 | Nahoru | #55
Petr Huska> 13-48 to musí být želva i v terénu, to pak jezdí jen na 2-ku neééé :thmubup:

DRZ 400E uprava

1.9.2007 v 17:41 | Nahoru | #56
tak tady je jeden s yoshimurou...

2 reakcí na tento příspěvek DRZ 400E uprava

2.9.2007 v 16:41 | Nahoru | #57
Petr Huska: ostru nechcem, koli castym servisnym kontrolam vsetkeho mozneho. dlho hladam univerzal do lesa na hobbika(konieckoncov aj hobbici tomu davaju cocku ;) ) a Suza mi vychadza naj, len trosa este zvysit vykon. A ja mam rad pekne husty zvuk moto, mam rad proste rachot, lesnik ma nezaujima, preto som pozeral aj tlmice, aby som sa vedel dostat aj cez nemozne :lol:
lubin9: kesaky mam, som slobodny, bezdetny a radsem dam susky do moto ako dolu hrdlom :D
a navyse mam teraz moznost kupit diely ktore su vSR ci CZ bud drahe, alebo nedostupne.

2 reakcí na tento příspěvek DRZ 400E uprava

2.9.2007 v 21:36 | Nahoru | #58
Mátě někdo na DRZ krycí plech pod motorem ?

(reakce na) DRZ 400E uprava

2.9.2007 v 21:49 | Nahoru | #59
PetrAT>já jo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DRZ 400E uprava

2.9.2007 v 21:49 | Nahoru | #60
PetrAT>na SM je z vyroby
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist