Rád se s Vámi podělím o moji zkušenost.
Dne 03.03.2012 jsem si u pana Raka objednal dva kusy použitých předních kotoučů na Hodnu CBR 600 F SPORT.
Pan Rak mi kotouče šikovně nafotil a poslal s komentářem cituji: "jsou v perfektnim stavu zadnou vyjetou drazku nemaji". Po tomto ujištění jsem ještě pana Raka poprosil ať mi změří jejich tloušťku... Odpověděl cca4,5mm. Požádal jsem tedy pana Raka o zaslání na dobírku... Přišly celkem rychle, 06.03.2012. Cena 4000,- poštovné nšjakých 170,-
Po otevření zásilky na me vybafly dva kotouče, evidentně rovnané, jeden poměrně značně domlácený. Vybavím si prvotní telefonní rozhovor, kdy mi pan Rak tvrdil, je jsou sundané z nebourané motorky a mají najeto max 10tis.Km.
Ještě ten den valím do garáže, kotouče namontuji a jdu to projet. Při první snaze zabrzdit me páčka brzdy div neuláme prsty s jakou grácijí si krásně kope... Po dalším laborování s vypůjčenými kotouči kámoše zjišťuji, že jeden je celkem OK druhý KO...
Volám panu Rakovi - po domluvě, si jeden - který nekope - nechávám, druhý kotouč posílám zpět - dne 08.03.2012. Dohoda byla, že mi obratem pošle jiný, co má skaldem, který je prý v pořádku. Pro forma píšu e-mail, že mu nabízím mimo výměnu i možnost vrácení 2000Kč tedy polovinu z celkové sumy.
Koukám na sledování zásilky s vadným kotoučem, dne 12.03.2012 byla panem Rakem přijata...
Od té doby má pan Rak pouze pusu plnou řečí, druhý kotuč neposlal, peníze nevrátil. Občas ho u telefonu šikovně zastoupí nějaká paní, s tím, že kotouč už určitě poslal, že ho musím mít na poště každým dnem...
Vzhledem k faktu, že toto jednání je mi velmi nesympatické, se s tímto nehodlám smířit. Pan Rak se prozatím v mém případě pohybuje v 30ti denní lhůtě pro vyřízení reklamace. Kdyby jste někdo byl v podobné situaci, dejte vědět, nehodlám to tak nechat a čím víc nás bude tím líp.
Mějte se
P.S.
druhý kotouč sem naštěstí pořešil v mezičase jiným způsobem, nehodlám si panem Rakem posrat začátek sezóny.
Naposledy editováno 24.03.2012 10:59:26