paolo_novy Přidat reklamu

Téma: GSX-R 750
Zdravím,

Píši hlavičku znova, omylem sem ji smazal..

Zajímá mě nějaké informace o GSX-Ru 750.

Co se týče spolehlivosti a spotřeby?
Co se týče cestování na delší trasy (je mi jasné, že je to o třídu jinde než na Fku, a že je to sport..)
Co se týče sportu se ani nemusím ptát?
Jak je na tom váha a ovladatelnost?
Co se týče náhr. dílů, zázemí?
Případně jaký ročník by jste mi doporučili

Finance to budou někde kolem 60 +- tisíc. Tudíž počítám s rokem cca +- 2000.

Existuje toto vůbec s 25 kw?

Díky za vysvětlení rozdílu mezi typy k-1,2,3 ... x , a jejich značení.

Původní plán zněl po sezoně prodat cebro, koupit gixero a za rok-dva to obměnit za litra.
Dle citu a hlavně peněz.
Ale vzhledem k tomu, že se pak budu rozhodovat mezi cbr1rr, gsx1r, a zx1r, do kterých bude chtít zainvestovat asi trošku víc, tak by u mě gixero mohlo zůstat na déle

EDIT:
Byl by někdo tak moc hodnej, a dovolil by mi osedlat Gixero?, alespoň to, s tím,že by jste mi dovolili projet moc nepočítám, každopádně, každá rada cenná! Díky. (Brno;Brno-okolí)

Naposledy editováno 25.03.2012 04:37:54
Anketa: Počkat?
počkat na litr:
21%
10
přestoupit na 750 a pak na litr?
79%
37

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750

19.3.2012 v 19:15 | Nahoru | #1
Díky... zas.. papíry samo, jen papíry...

(reakce na) GSX-R 750

Skvělá odpověď, děkuji! 19.3.2012 v 22:01 | Nahoru | #2
Trochu Ti možná pomohu, i když kdyz budes hledat, tak toho najdes opravdu dost:

Mam K2, táhneme spolu 6 sezonu, 21000km a jsem naprosto spokojenej, takže :

Spolehlivost - naprosto perfektní, jediná závada za celou dobu bylo, že mi loni odešel ve 40000km šponovák na rozvody, nový stál 110Eur originál

Spotřeba - v klidu 6, svizná jizda 8l/100km, totální střelba 10l/100km (ale to mluvíme o tom, že se ručička otáčkoměru pohybuje po dobu ujetí 100km po okresní silnici neustále nad 9000 ot/min

Cestování - myslím, že v pohodě se dá solo po naší malý zemičce jezdit,sedačka je jedna z těch příjemnějších, takové křesílko mezi SS, ve dvou je to horší, ale to na každým SS. Jezdím každý rok do Brna (350km) a rozlámanej z toho nejsme, ale že bych jel nějakých 800km k moři, to už bych se asi cukal

Sport - absolutně bez problému, jak už někdo zminil, akorat brzdy jsou nic moc, ale 95% uživatelům to bude zcela postačovat. Trochu to vylepší určitě panceřky

Váha a ovladatelnost - když to porovnám se starším sradem, tak K1-3 jsou uplně někde jinde, hlavně tedy v ovladatelnosti

Náhradní díly zázemí - myslím že problem v dnešní době už není nikde, ceny také hodně spadli než před 10 roky, druhovýroba funguje i tady Kazdopádně je to spolehlivá motorka, která za ty roky má mouchy vychytaný

Rozdíly v těch modelech je v tom sytiči, K2 už má automatickej a v barevném provedení. Liší se to jen velmi mírně, více v odkazu níže

http://www.suzukigsxr.cz/modely

Pak píšeš, že 750 je jen přestupná stanice, za sebe mohu říci, že 750 mi naprosto vyhovuje a až ji jednou prodám, tak půjdu opět zase do 750. Jede o dost lépe než 600 a není to zase takovej agresor jako 1000 a věř nebo ne, ale 299km/h mi to jede taky Jezdím víceméně jen s klukama co mají litry, a rozhodně je nijak nebrzdím

Takže možná změníš časem názor a u 750 zakotvíš na dýl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist