bmw_r1300gs_cartec





Téma: Jaký cross?
 
10.8.2007 v 16:48
Zdravim *yes* ,chystám se si pořídit nějakou krosku,jen na jízdu po lese a pod, obšas na pojezd na cross dráze v okolí.. dá se říct že jsem začátečník.. mělo by to být v ceně okolo 30tis.. pls mrkněte na uvedené linky a vyberte pro mě nejvhodnější moto.. já fakt nevim co z toho.. nebo napište typ na jíný moto. chtěl jsem něco na co se dají dobře sehnat levné náhradní díly.. a co v hobby ježdění vydrží dlouhé časy..

http://motorky.bazos...7659/KTM-LC4-400.php

Tohle endurko by se mi líbylo.. dobrá cena,stav celkem slušný,ale nevim jak natom bude s výkonem??(350ccm 4T)
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=91843

http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=94237

Zde pěkná honda CR 125, ale cuká 4 ryvhlostní stupen,jaká muže být příčina?nebyla by oprava drahá?protože jinak vypadá fak slušně..
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=92209


http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=92621
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=95793
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=91442
http://motorky.bazos.../Kawasaki-KX-125.php
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=92893
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=90871
http://motorky.bazos...635/Honda-XR-600.php
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=92804
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=94794
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=92272
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=87478

vim že to jsou dost staré mota,ale na víc nemám.. ale myslim si že i kdyby po čase potřebovaly nějakou tu opravu,že pak budou sloužit dobře.. *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

21.9.2007 v 07:44 | Nahoru | #121
o.rudolf>Já mám hondici od HM z itošky...ale už dovezenou...
pokud to bude chtět dostat na čísla tak pár tisíců bude muset pustit...ale strojky jsou to kruté.. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

21.9.2007 v 07:46 | Nahoru | #122

o.rudolf píše: Autor>Cau , chtel jsem se te zeptat, nezkousel jsi sehnat HONDU od http://www.hmmoto.it?

Zda je to vubec realny, komos by ji chtel.

Diky


Myslím,že reálný by to bylo,nicméně na HM moto nemám kontakt,takže nezkoušel. Jeden chlapík,co kontakt má mě CRF490X nabízel za 270tis.,což už pro mě bylo moc...

(reakce na) Jaký cross?

21.9.2007 v 07:47 | Nahoru | #123
zajímalo by mě,kolik by od nich vyšlo enduro CRF230F, a CR 85R...

(reakce na) Jaký cross?

21.9.2007 v 09:14 | Nahoru | #124
šimic> Nechal sisi ji dovest novou?

1 reakcí na tento příspěvek Jaký cross?

21.9.2007 v 09:37 | Nahoru | #125
Oficiálním dovozcem HM do ČR je Vojkůvka - http://topracing.cz . Jelikož je oficiální dovozce tak byste tu motorku měli dostat normálně homologovanou na silnici s malým techničákem (akorát je u ní seškrcenej výkon). Tohle maj vychytaný podstatně líp než Japonci u CRF-X. A tuším že i v tý homologovaný verzi vyjde HM levněji než CRF-X. :)

Jsem na to juknul takže koho to zajímá...na zač. roku byla cena HM CRE 450F (homologovaná,ale bez startéru) 259 000,- , HM CRE 450X (se startérem, přidušená) 262 000,-. Takže jestli je CRF-X za nějakejch 270 s problémovejma papírama tak to už je dost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

21.9.2007 v 10:51 | Nahoru | #126
cozeee ? CRF 450 -X stoji 270 tisic? to si delate prdel ne ? ?? Tak to je hnus velebnosti :puke:

Jaký cross?

21.9.2007 v 11:16 | Nahoru | #127
Já tu cenu CRF-X neznám, tohle jsem tu někde zahlídnul...ale co vim tak je drahá jako prase *no*

(reakce na) Jaký cross?

21.9.2007 v 11:16 | Nahoru | #128
Joraell-TE> CRF 490X I

(reakce na) Jaký cross?

21.9.2007 v 11:34 | Nahoru | #129
PetrTM>A o tom to je. Koupis motorku a behem par sezon ji jeste jednou zaplatis v nahradnich dilech. Jsem ochoten verit tomu,ze pokud vse menis v interalech jak mas,tak CRF je spolehlivy stroj. Pokud to nedelas a jezdis az do doby,kdyz se to pokazi,tak musis clovek pocitat s tim,ze k tomu bude muset koupit i hlavu :puke:
A v tom je vyhoda dvoutaktu. Taky cekas,az v tom zaklepe,ale s tim rozdilem,ze tam nema co upadnout:). Pokud citis,ze motorka ztraci vykon,tak ji proste odstavim a zjstim,co se deje.
Ojnici jsem naposledy roztrhl v hornim oku na mustangovi pred 17 lety a dodneska jsem presvedcen,ze to byla vada materialu.

(reakce na) Jaký cross?

21.9.2007 v 11:44 | Nahoru | #130
Ja samozrejme ctyrtakta nemam a jen jsem se na nem svezl(musim uznat,ze to bylo prijemne svezeni....WR250)
Ale proste pro normalniho smrtelnika jako ja, ktery si to plati z vlastni kapsy(tim chci rict,ze kdyby me to platil sponzor, tak klidne i ctytakt) je takova motorka naprosto neudrzitelna v provozu. Na novou nemam a starsi ani nahodou.
Nehlede na to,ze na opravu dvoutakta mam vybaveni,na opravu ctyrtakta nemam nic.
Proto pro me dvoutakt stoji na prvnim miste.
A ty krasnou vuni,kterou vypousti me dokonale uspokoji :D

1 reakcí na tento příspěvek Jaký cross?

21.9.2007 v 13:07 | Nahoru | #131
Já na něj taky nedám dopustit, po lese se mi na něm jede podstatně líp než na 4T, na dráze mi to taky sedne. Asi jedinou alternativu kterou bych byl ochoten připustit by byla Beta 525, na který se mi to docela líbilo, a kde ten motor ještě není tak vysokootáčkovej a komplikovanej abych si ho neudržel v chodu. Ale stejně spíš jako další motorku budu opět shánět nějakou pěknou 300 :)

(reakce na) Jaký cross?

21.9.2007 v 13:20 | Nahoru | #132
PetrTM> Ta ma stejnej motor jako KTM 525 ne?

1 reakcí na tento příspěvek Jaký cross?

21.9.2007 v 13:52 | Nahoru | #133
jj Beta má stejnej motor jako KTM, a tahle stará řada 4T jsou fakt držáky. K tomu má beta lepší podvozek a lepší cenu, takže bych určo volil ji místo KTM :)

(reakce na) Jaký cross?

23.9.2007 v 11:11 | Nahoru | #134
PetrTM> Beta má oproti KTM snad trochu lepší tlumiče, ale výrazně horší rám
O zpracování dalších dílů radši ani nemluvit
Nejsem si jistý jestli nižší cena vyrovná o tolik horší provedení a kvalitu oproti KTM

1 reakcí na tento příspěvek Jaký cross?

23.9.2007 v 21:37 | Nahoru | #135
Já měl shodou okolností dneska betu pujčenou a trochu jsem jí servisoval...a zpracování se mi docela líbilo....le je fakt že pak jsem na ní odpoledne vrknul asi 80 koláků a zas až tolik mě to neoslovilo....asi zůstanu u 2T *yes*

Btw: :horší provedení a kvalita....co konkrétně? slyšel jsem že má jen horší plasty, jinak že drží.

(reakce na) Jaký cross?

23.9.2007 v 22:59 | Nahoru | #136
PetrTM> bídné plasty by byly ještě to nejmenší, letošní modely už se trochu zlepšíly (no pořád nic moc), loňské plasty se rozpadaly před očima. Horší problém je rám, kromě toho že už na pohled je dost komplikovaný a tak nějak divný, tak taky rád praská což je na motorce závada docela zásadní. Viděl jsem jich prasklých několik A pak hromada detailů, které jsou na jiných motorkách udělané líp - třeba jen drobnost - rozpěrky v kolech co po nich těsní gufera nemají žádné osazení a gufera nejsou z boku nijak chráněné. Tachometr jak z autobusu, nebo zkoušel jsi třeba měnit filtr vzduchu ? - potřebuješ nářadí, odšroubovat dva šroubky držící sedlo, sedlo sundat, vyklopit akumulátor a ještě si při vyndávání filtru polámeš prsty. Pokud je v kastlíku bláto, tak nový filtr zasereš hned při nasazování. To co je na třeba KTM práce na dvacet vteřin, děláš na betě desetkrát dýl.

Samotná jízda je v pohodě, ale proti zpracování bych teda měl výhrady dost velké

2 reakcí na tento příspěvek Jaký cross?

24.9.2007 v 07:57 | Nahoru | #137
Konkrétně k filtru---ten jsem včera měnil...uznávám že přístup nic moc...ovšem přístup je jedna věc, ale to, že byl po hodinovým tréninku na písku úplně čisťonkej věc druhá....třeba u KTM je to sice otázka minuty, ale zas to umístění je dost nešťastný a filtr se tam zasírá hrozně rychle (všechen bordel si srážíš a navádíš nohou přímo do budníku...) . Takže ono vše má pro a proti :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

24.9.2007 v 08:11 | Nahoru | #138
PetrTM>>
V tom máš recht, já na CRf450 mám přístup taky nic moc,ale žádnej bordel se tam nedostane. To na TTR230 je přístup 1A,ale filtr je hned zahnojenej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

24.9.2007 v 10:29 | Nahoru | #139
Autor> tak jsem rád že alespoň v něčem se shodnem ;) :)

Jinak musím uznat jak jsme se hádali ohledně 2T - 4T...tak po cestách nebo na louce je na 4T jízda příjemnější, to ano....ale v nějakým těžkým terénu (výjezdy, potoky, kameny atd) je přece jen ta hmotnost znát, navíc ten 4T motor se nedá moc podtočit...a hodně moc záleží jak máš nafoukaný gumy, nastavený tlumiče atd...2T takhle moc citlivej myslím není :) . Nemůžu říct že by se mi jízda na 525 nelíbila, ale přišlo mi to takový celkem ucukaný a rozpačitý...je to asi o zvyk no,ale 2T mi sedí prozatím víc :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

24.9.2007 v 15:11 | Nahoru | #140
PetrTM>>
Nevšiml jsem si nikdy že by to bylo tak špatné. Když se práší tak se filtr samozřejmě zasere. Ale v blátě zůstává čistý a není s ním žádný problém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

24.9.2007 v 15:19 | Nahoru | #141
Vana666>Stěžoval si na to třeba i Kuklík, konkrétně u 125 se tomu umístění filtru připisovalo i častý zadírání ojnic atd...kor když si to každej ještě odvrtá tak je to totální hrob potom...

2 reakcí na tento příspěvek Jaký cross?

24.9.2007 v 15:39 | Nahoru | #142
dnes jsem byl shlédnout Hondu 450Crf r.v 04 nebylo možnost se naní svézt,protože obchod byl v centru města a chtěl bych se zeptat vás co maj 4T na pár věcí ohledně motoru ventilů atd.
motorka chytla na první protočení,motor na sytič běžel v pohodě po zahřátí na volnoběh se mi zdálo že je nějaký hlučnější takový klepavý nevím 4T jsem slyšel poprvé tak to nemůžu posoudit,proto se ptám vás zkušenějších
jinak podle prodejce to má najeto celkem cca 65mth i podle vzhledu to je nová motorka,ventily jsou po kontrole a je na nich najeto 25mth,říkal že na nich nebyla žádná vůle,že to vše sedělo,v motoru nebylo ještě nic měněno všechno je ok,že to měli rozložené.
to se mi zdá docela hodně po kontrole ventilů najet 25mth,olej je na výměnu
tekl tam přední tlumič pravý jinak bylo vše ok
tady jsou fotky
http://images.tipmoto.com/t/i/64319_1.jpg
http://images.tipmoto.com/t/i/64319_2.jpg
http://images.tipmoto.com/t/i/64319_3.jpg

(reakce na) Jaký cross?

24.9.2007 v 15:42 | Nahoru | #143
PetrTM> nevím, nechci se hádat. Kámoši co mají KTM 125 problémy nehlásí, já problémy se zasíráním filtru taky neměl a to jsem pár oranžových motorek vystřídal - KTM 200, 300 i 5254T každou z nich v několika exemplářích

Kdoví kudy ten Kuklík vlastně jezdil :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

24.9.2007 v 17:12 | Nahoru | #144
drew>
ze by jsi nekdo koupil takovou motorku, aby na ni najel 65mth?? Stava se to treba kdyz si nekdo zpusobi uraz, ale takova se snad do bazaru ani nedostane.

Kdyby rekl ze ma 160Mth a je v ni novej pist,ojnice,ventili, rozvody, tak bych mu to snad i uveril. Tohle je takove tahani za nos.
Takovou motorku bych koupil jedine od kamarada co treba s tebou jezdi na trati. Ten ti tezko povesi nejake buliky na nos.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

24.9.2007 v 17:42 | Nahoru | #145

spalovac píše: drew>
ze by jsi nekdo koupil takovou motorku, aby na ni najel 65mth?? Stava se to treba kdyz si nekdo zpusobi uraz, ale takova se snad do bazaru ani nedostane....


tak já mám hned několik známých co mění motorky jak ponožky a prodávají po pár měsících zánovní techniku v tiptop stavu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

24.9.2007 v 18:27 | Nahoru | #146

Vana666 píše: [quote=spalovac]drew>
ze by jsi nekdo koupil takovou motorku, aby na ni najel 65mth?? Stava se to treba kdyz si nekdo zpusobi uraz, ale takova se snad do bazaru ani nedostane....


tak já mám hned několik známých co mění motorky jak ponožky a prodávají po pár měsících zánovní techniku v tiptop stavu [/quote]
no ted je ale otazka na jak dlouho by v tom tiptop stavu zustala pri dalsim pouziti .. pokud tim tip top mysliz ze je tam danej cerste pribal tak to jo ale pokud to ze je nalestena a vypada jako nova pritom na ni nekdo naletal 60 hodin tak nevim nevím ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

24.9.2007 v 18:58 | Nahoru | #147
Joraell-TE> pokud někdo prodává motorku po pár měsících ježdění tak je pochopitelné že to na ní trochu musí být vidět. Když píšu zánovní, tak tím myslím třeba kolem těch 60 motohodin a ne 200. A stav odpovídá těm 60 hodinám a nemusí být na motorkách nic kamuflovaného - tj nejde snad o plasty, ale o motor, uložení kyvky, kola, brzdy, tlumiče atd. prostě o ty věci na kterých opravdu záleží

Nová motorka je vzhledově nová stejně jen do prvního svezení a pak už nikdy

(reakce na) Jaký cross?

24.9.2007 v 19:14 | Nahoru | #148
vana666> :) to sme mel namysli :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

24.9.2007 v 19:19 | Nahoru | #149

spalovac píše: drew>
ze by jsi nekdo koupil takovou motorku, aby na ni najel 65mth?? Stava se to treba kdyz si nekdo zpusobi uraz, ale takova se snad do bazaru ani nedostane.

Kdyby rekl ze ma 160Mth a je v ni novej pist,ojnice,ventili, rozvody, tak bych mu to snad i uveril. Tohle je takove tahani za nos.
Takovou motorku bych koupil jedine od kamarada co treba s tebou jezdi na trati. Ten ti tezko povesi nejake buliky na nos.


právě s tohoto mám strach aby mě někdo netahal za nos že je málo jetá a já ji nekoupil a dovezl ji domů a po dvou hodinách jízdy semi motor rosype pod rukama
jeto od nějakého borce co je v cizině a vůbec na ní nejezdí,letos jeta motorka prý nejetá ale věř někomu koho vůbec neznáš

2 reakcí na tento příspěvek Jaký cross?

24.9.2007 v 19:23 | Nahoru | #150
No hoši ono je to dost relativní...nemyslím že by 65 hodin bylo zas tak strašně málo..hobík to najezdí klidně až za půl i více roku...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist