globalmoto_duben_nolan





Téma: Jaký cross?
 
10.8.2007 v 16:48
Zdravim *yes* ,chystám se si pořídit nějakou krosku,jen na jízdu po lese a pod, obšas na pojezd na cross dráze v okolí.. dá se říct že jsem začátečník.. mělo by to být v ceně okolo 30tis.. pls mrkněte na uvedené linky a vyberte pro mě nejvhodnější moto.. já fakt nevim co z toho.. nebo napište typ na jíný moto. chtěl jsem něco na co se dají dobře sehnat levné náhradní díly.. a co v hobby ježdění vydrží dlouhé časy..

http://motorky.bazos...7659/KTM-LC4-400.php

Tohle endurko by se mi líbylo.. dobrá cena,stav celkem slušný,ale nevim jak natom bude s výkonem??(350ccm 4T)
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=91843

http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=94237

Zde pěkná honda CR 125, ale cuká 4 ryvhlostní stupen,jaká muže být příčina?nebyla by oprava drahá?protože jinak vypadá fak slušně..
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=92209


http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=92621
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=95793
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=91442
http://motorky.bazos.../Kawasaki-KX-125.php
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=92893
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=90871
http://motorky.bazos...635/Honda-XR-600.php
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=92804
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=94794
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=92272
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=87478

vim že to jsou dost staré mota,ale na víc nemám.. ale myslim si že i kdyby po čase potřebovaly nějakou tu opravu,že pak budou sloužit dobře.. *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

12.8.2007 v 09:40 | Nahoru | #31
gremlin101> Stáří bych se moc nebál, je lepší koupit starší kvalitní, než novou, která je už vyráběná jako zmetek. 30k není zase tak málo na enduro bez TP, časem určitě pěknou koupíš. Teď to neber nijak špatně, ale ty ani moc velikou chybu při koupi udělat nemůžeš, pokud ta motka bude po technické stránce ok. Pokud začínáš s blátem, tak ti min na pul - rok bude stačit skoro každá teréní motka 250ccm a víc a jak už jsem psal, moto není problém prodat a většinou na tom ani neproděláš, já osobně měním motorku tak jednou za půl roku a vyhovuje mi to. Vždy koupim motku, celou ji rozeberu, vyčistim, něco vyměnim popř. nastříkam, půl roku na ní jezdim a když se mi okouká, tak ji prodam za stejný peníz, jako jsem jí koupil. Při výběru koukej hlavně na to, jestli je moto celkově ok, jak se na ní něco rozbije, tak je to pak už horší. Prostě ber to, co se ti líbí a připadá vhodné.

Sry, nebu psát konkrétní typy, ale vyvaroval bych se 125ccm, ty jsou sice lehké, ale kvůli malému objemu se více ničí, některých 600ccm, ty už jsou na to dost těžké. Projdi nějaké inzeráty s endury (doporučuji i kouknou do inzerce, která není jen o motorkách např annonce . . ., tam se často najdou moc hezké a levné kousky, které někdo prodává hodně pod cenou, protože motorkám nerozumí a někde mu to překáží) a pak sem dej odkazy, to už ti někdo poradí konkrétně.

Já při výběru moc neváhám, většinou beru hned, nepřemýšlím o tom . . . pokud je to dobrý stav, tak beru - když vyhovuje - jezdim - když ne -prodam - neprodělam . . . tohle je můj přístup a plně mi vyhovuje a funguje ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

12.8.2007 v 10:18 | Nahoru | #32
lukazkiss>to bych chtel ale videt, jaky motorky stridas co pul roku...urcite ne neco novejsiho...prece jenom, na to je tu Mr. Vespa :lol:

(reakce na) Jaký cross?

12.8.2007 v 14:14 | Nahoru | #33
hAjPR> Ne, novější nejsou, je to všechno kolem roku 90, je jasné, že u nových modelů by se prodělalo. . . :)

(reakce na) Jaký cross?

8.9.2007 v 22:35 | Nahoru | #34
alfonzo>Nechápu jak tady někdo mohl říct že suzuki nejsou dobré motorky jo je pravda že u těch starších se kurví převodovky ale já osobně na suzuki nedám dopustit no asi se mě to kecá když mám funglovku 125 K7 ale chce to prostě údržbu asi takto yamahy mají posranou 3 nejdulezitejsi prevod hondam hodne casto praska deltabox a sere se valec a kdyz se na to neda ladak tak to nejede, jinak KTM co si budem povidat sou sice postavene na spickovem vybaveni ale vybaveni hovno platné bez pořádného motoru co dal no o kawach toho moc nevim ale moc tomu neverim jedine kdyz uz tak 250kxf 06 a váš tak to jen tak další příspěvek ale hlavně když to jezdí nééééé!!!!!cross 4ever :thmubup: :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Jaký cross?

19.9.2007 v 21:16 | Nahoru | #35
už brzo budu kupovat krosu,ale pořád se nemůžu rozhodnou mezi 2T a 4T a chtěl bych od vás pár postřehů
dřív se jezdil ale to byla stará yz a ted chci něco nového
dnes jsem jezdil na hondě cr 250 a hodně mě nadchla,hlavně moc ostrá,prostě super svezení

nevím proč ale pořád mě to táhne ke 4T,sice mě od toho kamárád odrazuje,že na tom není takové svezení jak na 2T a proto bych se chtěl zeptat vás co jezdíte na 4T 450 jestli vás nadchla,jak je to se servisem,slyšel jsem že je go motoru jednou tak dražší než u 2T,že se tam maj ventily pořád hlídat atd.
já jsem na 4T nejel tak nevím

díky moc všem za odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek Jaký cross?

19.9.2007 v 21:36 | Nahoru | #36
Pokud to chceš do lesa,tak rozhodně 4T.
Do lesa cross na nic. Kup si enduro...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

19.9.2007 v 21:44 | Nahoru | #37

Autor píše: Pokud to chceš do lesa,tak <strong>rozhodně 4T</strong>.
Do lesa cross na nic. Kup si enduro...


Vstoupil jsi na tenkej led! :lol:

(reakce na) Jaký cross?

19.9.2007 v 21:48 | Nahoru | #38
drew:pre mňa je zvezenie na 4t paráda,oproti 250 2t je to kľudnejšie,ale takto od počítača sa radiť nedá,každému vyhovuje niečo iné...a ten servis je pravda..2t je jednoduchý,na 4t potrebuješ zručnosť a kopu peňazí...

(reakce na) Jaký cross?

19.9.2007 v 21:51 | Nahoru | #39

hAjPR píše: [quote=Autor]Pokud to chceš do lesa,tak <strong>rozhodně 4T</strong>.
Do lesa cross na nic. Kup si enduro...


Vstoupil jsi na tenkej led! :lol: [/quote]

Jaký cross?

19.9.2007 v 22:24 | Nahoru | #40
tak do lesa to určitě nechcu,to bych si radši koupil enduro

1 reakcí na tento příspěvek Jaký cross?

20.9.2007 v 06:21 | Nahoru | #41
hele zalezi jakej ses jezdec 2t je agresivní u 4t je agresivni jenom ten zvuk :) a pak ta udrzba :) tim nechci rict ze 4t nejede .. on jede hodne ale prosteč to sou takove hodnejsi motorky protoze se tam ty kone daji lepe davkovat u 2t proste jenom hoblujes spunty :) a na trat a pro hobika je podle me 2t mnohem lepsi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

20.9.2007 v 07:52 | Nahoru | #42
Joraell-TE>>
Na trať je pro hobbíka 2T lepší jen co se týče peněz. Bohužel i tam už má 4T výrazně navrch...
Ale do lesa je 4T rozhodně lepší. Výkon v lese nepotřebuješ,krouták ano a ten má 4T mnohem větší. Hnotnost,pokud nejezdíš vyloženě krkolomnosti nehraje ažtakovou roli,takže 4T vpohodě,výhoda čistého benzínu je další věc a v poslední ředě- pokud se nerjedná o ostré verze,tal 4T i délé vydrží...
Berme to tak,že 2T endur tu moc není,a když,tak je dost vysoká cena,takže volba mezi2T a 4T vlastně znamená volbu mezi 2T crossem a 4T endurem. V tom případě jednoznačně 4T!. Doporučuji buĎ XR nebo DRZ,popř. TTR,ale ta už je dost těžká...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

20.9.2007 v 08:01 | Nahoru | #43
Autor>to XR a DR-Z bych prohodil v pořadí :shy: :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

20.9.2007 v 08:05 | Nahoru | #44
Vespa>>
Možná jo,DRZ je mladší,ale pokud bereme XR400,tak ti nevím,pořád mám pocit,že má trochu navrch...Kila stejný,ale nějak mi lépe sedlo do ruky. A není to tím,že je to Honda!!! :) Opravdu ne,DRZ se mi moc líbí,ale nevím proč,něco mi na něm lehounce překáží,a nevím co. Každopádně pro mě jsou obě dvě moc málo výkonný na to,kolik váží. Asi jsem už rozmlsanej za ty dva metry a rouhám se... :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

20.9.2007 v 08:11 | Nahoru | #45
Autor>Možná ti XR400 padlo do ruky líp protožes v té době jezdil na XR600 :) Já když jsem se teď na XR400 svezl tak mě to přišlo o generaci zpátky (a neříkám to proto že to není Suzuki :D )
Fakt, prostě podvozek jednoznačně horší a motor sice krásně měkkej ale moc to nejelo, resp. za dva na zadní jakž takž, moje jde za 3 ochotně.

Můžem někdy znovu porovnat, teď když jsi zvyklej na CRF tak ti to třeba přijde zas jiný...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

20.9.2007 v 08:15 | Nahoru | #46

Vespa píše: Autor>Možná ti XR400 padlo do ruky líp protožes v té době jezdil na XR600 :) Já když jsem se teď na XR400 svezl tak mě to přišlo o generaci zpátky (a neříkám to proto že to není Suzuki :D )
Fakt, prostě podvozek jednoznačně horší a motor sice krásně měkkej ale moc to nejelo, resp. za dva na zadní jakž takž, moje jde za 3 ochotně.

Můžem někdy znovu porovnat, teď když jsi zvyklej na CRF tak ti to třeba přijde zas jiný...


S tou generací z5 máš asi recht,však jsem to psal. Mě přišly obě slabý. Proto jsem koupil,co jsem koupil. Motoricky má honda lepší průběh,ale vázne výkonem. Každopádně já se vydal jinou cestou a myslím,že rozhodně kupředu. Za 5 let už touto cestou půjdem všichni,bo výrobci nám jinou možnost ani nedají...
Kór Honda to tlačí,jak vlak. Víš o tom že 2008 už honda nemá vůbec 2T??? Ani v zahradní technice! Prostě vůbec..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

20.9.2007 v 08:23 | Nahoru | #47
Autor: ja jezdil oboje 4t a predtim 2t a vracim se k 2t na trati o 100% lepší pro mě :) a v lese to bylo nastejno opet soudim podle sebe a tak sem to i napsall.. jak to vidim ja

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

20.9.2007 v 08:26 | Nahoru | #48
Joraell-TE>>
Víš co? Já si to myslel taky. Ale je to omyl. Vem si dvoutakta 25O,a stopni si pět kol na trati. Pak to samé třeba s 450 4T. Budeš se divit,o kolik zajedeš líp... Vyzkoušeno...

1 reakcí na tento příspěvek Jaký cross?

20.9.2007 v 08:27 | Nahoru | #49
a jak je to ze seřizováním ventilů,jak to hlídáte,jde to poznat při jízdě že je potřeba seřídit ventily

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

20.9.2007 v 08:27 | Nahoru | #50
Autor>
Není to žádná bomba, ale zatím mě nic nepřesvědčilo že z toho co jsem měl na výběr DR-Z není nejlepší motorka. No to už ale zabíháme do klasický motorkáři.cz debaty :D


4T ne4T hlavně at dělají dobrý motorky :) Já se těším až budou pořádný baterie a konečně někdo postaví plnohodnotný elektrický enduro

(reakce na) Jaký cross?

20.9.2007 v 08:29 | Nahoru | #51
drew>>
Kolem ventilů zbytečná hysterie. Já je kontroluju při každý výměně oleje,práce pro neodborníka,jako jsem já na 1/2 hodiny. Na XR jsem najel 14000,kontroloval jsem je 5x a "pohlej byl jen jednou jeden a to o řádově dvě stovky.Nebylo to ani na štelování. Pokud to občas zkoukneš,není se čeho bát.

(reakce na) Jaký cross?

20.9.2007 v 08:31 | Nahoru | #52

Vespa píše: Autor>
Není to žádná bomba, ale zatím mě nic nepřesvědčilo že z toho co jsem měl na výběr DR-Z není nejlepší motorka. No to už ale zabíháme do klasický motorkáři.cz debaty :D


4T ne4T hlavně at dělají dobrý motorky :) Já se těším až budou pořádný baterie a konečně někdo postaví plnohodnotný elektrický enduro


Mě by se až na výkon DRZ líbilo,proč ne. Neboj,pro tebe je to opravdu asi nejlepší motorka za dobrý love. *yes*

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

20.9.2007 v 08:41 | Nahoru | #53
Autor>ja mam prave trat najetou jak na 4t tak 2t a proste na tom 2t se mi jede lip jednak ty casy jsou podobne a nekdy i lepsi ale hlavne dam 20minutovku na 4t uplne mrtvej ze skoro nelezu a na 2t bych jeste nejake to kolo dal.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

20.9.2007 v 09:09 | Nahoru | #54
Joraell-TE>Jo také nevidím u 4T moc výhod a jim to kecá dokud nepadne ventil. Myšlenka sportovního lehkého motoru kde každá druhá otáčka vynechává mě přijde vadná. Bohužel výroba 2T bude postupně ukončena tak, že dilema 2T vs 4T za nás vyřeší výrobci a ekologové. Škoda 2T má ještě velký potenciál jak to vylepšit. Já čekám na vstřik, to by mohlo 4T dost vylepšit, zatím bude mít jen Suzuki, ale místo plánované snížení hmotnosti má o 3kg víc jak s karburátorem tak nevím.Uvidíme jak pojede ale motorku přes 100kg nekoupím.

(reakce na) Jaký cross?

20.9.2007 v 09:38 | Nahoru | #55
YZ>ja mel do tedka 410 a ta ukoncila svuj zivot prave padnutym ventilem :) ale uz predtim sem mel jasno ze dalsi moto bude 2t .. a jinak nemyslim si ze vyroba 2t skonci podle me ho KTM a husqvarna nejakej ten patek jeste vyrabet bude

2 reakcí na tento příspěvek Jaký cross?

20.9.2007 v 10:09 | Nahoru | #56
Autor>> krouták ano a ten má 4T mnohem větší
Autore-nevim, kde furt bereš ty řeči o krouťáku. Po svezení na 4T 450ce sem si řikal, že tam ho tam oproti mýmu 2T nějak nikde nevidim. Takže sem zased k netu a začal hledat-pro porovnání sem vzal třeba WR450F otevřenou verzi a Gase 300 taky otevřenou verzi. A výsledek? 2T má při nižším objemu lehce větší krouťák a navíc o 700ot. níž položenej než 4T?!?

Takže v čem vlastně spočívá výhoda na enduro v lese v tom 4T? Že tam musíš furt řadit, jinak ti to nejede,páč je to podtočený? Nebo v tom, že to má menší a výš položený krouťák? :rolleyes:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

20.9.2007 v 10:25 | Nahoru | #57
Carlos Rider> Srovnáváš špatný obsahy :D každej malej jarda ví, že 4t sou tak našlapaný, že jezdí 450 4t s 250 2t *no* a ty tu srovnáváš 450 s 300 to přece nejde :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

20.9.2007 v 10:27 | Nahoru | #58
Jezi>To je fakt, tohle srovnání je úplně mimo, kord na enduro do lesa :lol: :thmubup: :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký cross?

20.9.2007 v 10:53 | Nahoru | #59
Carlos Rider>porovnáváš neporovnatelné...

(reakce na) Jaký cross?

20.9.2007 v 10:54 | Nahoru | #60
YZ>>
Kdo ti říkal,že jen suzuki? A co honda? CRF450 má pro rok 2008 stříkačku se třemi mapami ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist