paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: "Užitková moto"
Čau, hledám motorku, kterou bych mohl používat místo auta(kvůli tomu, že mě to za řídítkama baví víc + mnohem rychlejší způsob dopravy hlavně ve městě a v zácpách + mnohem menší náklady), tzn. téměř každodenní použití, nehledě na počasí => dobrá ochrana před nepřízní počasí (vč. nočního ježdění), dobrá kvalita/spolehlivá, nižší spotřeba, pohodlná (ale nemusí to být žádné křeslo), rychlejší (aspoň do 150kmh aby dobře táhla) a když by byla i hravá do zatáček(klidně na úkor pohodlí), tak je to jen plus.
Auto bych nechal v garáži a jezdil bych jen na mašině. Víc by mě to bavilo a ještě pošetřil jak čas, tak peníz.
Mě napadá jen ktm smt, ale je celkem drahá a spotřeba raky žádná sláva. Díky za tipy.

1 reakcí na tento příspěvek "Užitková moto"

12.3.2012 v 19:10 | Nahoru | #1

FleGmaTiKTiK píše: Barko> Díky, přesně takové zkušenosti jsem hledal. S Burgmanem jsi jinak spokojen?

Keby som sa rozhodoval ktorá moto z domu, Burgman zostáva . Nie je to na turistiku, ale na lietanie okolo "domu". Ale bol so mnou aj na Orave, v Krakove, do Viedne chodím len s ním. Skúter je fantasticky praktická vec, finančne nenáročná, kto to jazdil vie čo tým myslím. A rád sa hrám z autami na križovatkách pri rozbehu na zelenú . Je to ako električka, pootočíš plyn a hneď je tam 100. Ja som ho bral kvôli dochádzaniu do Bratislavy každý deň (cca 60 km hore dole) a veľkému kufru pod sedačkou. Hodím tam notebok, papiere a idem. Pokiaľ nezastavíš a prší si suchý . Prepletieš sa v kolónach, zaparkuješ kde chceš, do pešej zóny ho pretlačíš,... A aby som platil pokutu za prekročenie rýchlosti na diaľnici mi "splní" tiež. Proste je to pracant. Výmena oleja je myslím 1,2 litra, plná nádrž 14 litrov benzínu pri súčasných cenách je 21 eur - s tým spravím cca 270 km - 300 km. Taká perlička. Pod sedačku som dal nákup: 12 litrových krabíc mlieka, 6x 1,5 litrových pet fiaš minerálnej vody + rôzne sáčky, do 52L GIVI Maxii ďaľších 6x 1,5 litrových fiaš minerálok + kilo cukru + kilo múky, + ďaľšie prkotiny . V pohode sa to zmestilo, preto ja auto okrem 3 mesiacov v roku nepoužívam.

Naposledy editováno 12.03.2012 19:32:34

(reakce na) "Užitková moto"

12.3.2012 v 21:33 | Nahoru | #2
Barko> Tady vidím jasnou inspiraci
Já používám Deauvilla ke všemu, co zakladatel zmínil. Jezdím s ním na nákupy, do práce, na výlety a zvládá i škrtat stupačkama v zatáčkách, když je třeba. Servis je po 12 000 km, gumy mi vydržely kolem 15-16 tis.Sada kolem 6 000. Naložil jsem na něj plný vozík z lidlu, všiml jsem si, že někteří postávali a čuměli, jak to budu chtít odvézt, já vytáh z kufru tankvak, plác na nádrž, naplnil kufry a frr... V kufrech běžně vozím zámek, nepromoky, včetně návleků na boty, náhradní rukavice do deště, kuklu, šátek, vestu, lepení na defekty, vercajk jak Mc Gyver a asi stovku dalších drobností...
Žere do 5ti litrů i s tím bordelem, co furt vozím a má kardan, takže odpadá čištění a mazání řetězu... Já jsem naprosto spokojen, taky máme už najeto 105 000km za 7 let
A jak čtu něco podobného o Burgmanovi, tak s tím bych to viděl podobně Ale já chtěl motorku, proto jsem volil tak
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kamarádka na výlet Ostatní cestovní Osinek 7 15.5.2024 v 09:40 TomasNBK
Bridgestone Batlax A41 Adventure, r... Ostatní cestovní greg600 10 24.2.2024 v 19:31 NUTELIER