globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vysoké otáčky při řazení
9.3.2012 v 23:52
Zdravím všecky Bajkeře... mám takový problém a potřeboval bych poradit s mojím Roudem.Dneska jsem čistil karbec. Po zpětném složení se mi začaly při jízdě dít divné věci.... Po nastartování všechno OK. Jenže při zkušební jízdě se mi začaly nějak držet otáčky jako bych držel heft z 1/2. Po zastavení to letělo pěéékně nahoru. Plyn se mi krásně vrací. Ubral jsem volnoběh, pořád to samé. Vypojil jsem bovden ze šoupátka sitiče, jela bez chyby, jen to mělo slabý volnoběh, který jsem došteloval. Napojil jsem znova sitič a kurec zase to samé. Ubral jsem počet závitů na regulačním záběru matice sitiče a volnoběh se spravil na normál, JEN KURŇA PŘI ŘAZENÍ TO MÁ VYŠŠÍ OTÁČKY NEŽ MÁ MÍT. nevím co s tým, snad je krabec o něco málo z roviny? Myslím že tam něco není správně s tím sytičem :(

Děkuji za rozumné odpovědi a názory :)

Naposledy editováno 09.03.2012 23:54:06

Vysoké otáčky při řazení

10.3.2012 v 00:10 | Nahoru | #1
sice offtopic,ale v Datyních bydlí moje mladá
a k dotazu-nepřidírá se ti v bovdenu lanko plynu nebo nevypíná ti málo spojka?

1 reakcí na tento příspěvek Vysoké otáčky při řazení

10.3.2012 v 00:14 | Nahoru | #2
přisává ti to někde falešnej vzduch, zkontoluj, jestli jsi karbec kloudně dotáhl do přírub. Popřípadě jestli ti někde při ty "odborný" montáži nepraskla příruba.
Můžeš mě prosímtě říct, co tě vedlo k tomu tvýmu čištění karbecu? tos ho jako pucoval z venku? nebo jsi se vrtal vevnitř? v dnešní době mi nedává smysl do karbecu jakkoli zasahovat a čistit pokud nejde o jeho větší GO... pak to v rukou "odborníku" dopadá jak u tebe.. stejně to nejduležitější vyčistit nepořidíš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoké otáčky při řazení

10.3.2012 v 00:35 | Nahoru | #3

VojtasTTR píše: přisává ti to někde falešnej vzduch, zkontoluj, jestli jsi karbec kloudně dotáhl do přírub. Popřípadě jestli ti někde při ty "odborný" montáži nepraskla příruba.
Můžeš mě prosímtě říct, co tě vedlo k tomu tvýmu čištění karbecu? tos ho jako pucoval z venku? nebo jsi se vrtal vevnitř? v dnešní době mi nedává smysl do karbecu jakkoli zasahovat a čistit pokud nejde o jeho větší GO... pak to v rukou "odborníku" dopadá jak u tebe.. stejně to nejduležitější vyčistit nepořidíš...

V dnesni dobe, kazdy nema na servis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoké otáčky při řazení

10.3.2012 v 00:44 | Nahoru | #4
fafo> ty máš doma čističku a víš jaký gufírka a sada těsnění tam patří? a od kdy přestalo platit to pořekadlo, že kdo chce mít opici, musí mít na banány? Taky servisuju doma, ale s tím rozdílem, že uspěšně, protože o tom něco vím a když ne, tak se zeptám předtím, než co se do toho pustím, abych věděl jestli na to mám nebo ne... na enduru je to nutnost... na silnici to nechápu, tam je jedinej servis namazat řetěz

1 reakcí na tento příspěvek Vysoké otáčky při řazení

10.3.2012 v 01:18 | Nahoru | #5
Čim slabší moto tím víc problémů.. Radši přesedlat.. Ale držim palce at to vyřešíš..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoké otáčky při řazení

10.3.2012 v 01:29 | Nahoru | #6

PETRZX9R píše: Čim slabší moto tím víc problémů.. Radši přesedlat.. Ale držim palce at to vyřešíš..

tay vole :D to je rada jak z nosu :D

(reakce na) Vysoké otáčky při řazení

10.3.2012 v 07:20 | Nahoru | #7
VojtasTTR> To je taky dobrý.. kdo maže ten jede

Naposledy editováno 10.03.2012 07:22:40

(reakce na) Vysoké otáčky při řazení

10.3.2012 v 09:01 | Nahoru | #8
Bullet> ja vim, že to neni super rada, ale taky jsem měl motky s malým obsahem a hodně mě zlobily..tak radim jit o něco vejš.. nemyslim to nějak špatně..

Vysoké otáčky při řazení

10.3.2012 v 11:05 | Nahoru | #9
Pan Inženýr Chujar, tu musíš psát každou pičovinu? Kdyby si to raději misto toho rozebral...

1 reakcí na tento příspěvek Vysoké otáčky při řazení

10.3.2012 v 16:17 | Nahoru | #10
Tak mojí drazí a milí děkuji za komenty Počínaje dnem 10.3.2012 v 14:25 jsem pohřbil motor.Je to v pič*. Po krátkém nastartování se z hlavy začalo ozívat pískání.Ihned jsem to vypl. Oleje tam bylo mezi maximem a minimem, raději jsem dolel. Doleju nastartuji, chvilku hvízdá, pak přestane. Nechal bublat asi 5 minut, vypnu. Poskládám motorku protože jsem kutil ten pojebaný sitič. Nastartuji a ozvalo se veliké hvízdání, kov o kov rychle jsem to vypl.Stál vedle mě můj kamarád Donardson bývalý majitel Sachse. V tu ránu se nám oboum zastavilo srdce brečím brečím brečíme slzy roníme :( Naštěstí jsem našel bouračku sachse, ze předu zrušený. Na motor se nedostalo. Neváhal jsem a volal. Celý sachs mimo vidlí kola řidítek za 5 000 Kč. Jenže týpek je až z prahy 9, poslat to zřejmě nelze. Auto na dojetí není a peněz moc už teprve ne. Volal jsem mu a beru celej motor za 3000 Kč. Prej běží ,najeto 4000 moto vypadá nově jen burnuté ze předu. Teď se modlím ať po příchodu fugíruje jestli né, tak si jdu hodit mašlu. Prachy momentálně nemám, v kapse mám tisicovku, keše musím někde splašit.

(reakce na) Vysoké otáčky při řazení

10.3.2012 v 22:15 | Nahoru | #11
Majklec> Budeme kouřit čuráky na UANě za dvě kačky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Startování Muť jde za studena, ale ... Sachs X-Road 125 Langy88 5 18.2.2024 v 20:08 laďa-prášil
Zadřené? může někdo pomoc? nevím co... [1, 2] Sachs X-Road 125 elldor 38 17.6.2019 v 17:44 zdenysrx6
Náhradní díly - Gufera Sachs X-Road 125 BorecS51 2 8.3.2019 v 15:19 BorecS51
Životnost motoru 125-4t Sachs X-Road 125 Majklec 20 16.8.2018 v 21:34 Mr.Dreamer
Výčko nádrže Sachs X-Road 125 Legalitka 18 11.10.2014 v 12:33 kuta123


TOPlist