vzhledem k tomu, že jsem co se týče jízdy na mašině ještě ,,telátko'' chtěla bych poradit.
Kolem sebe slýchávám : kup si 125 ať se vyjezdíš! Na jednu sezónu ti to bude stačit a na jaře si kup větší ať pak nečumíš co máš mezi nohama za raketu. Lízat silnice to ti bude stačit.
Druhá strana: dávám ti půl rok na to že ti přestane stačit. Pro dva na hovno a do kopce chrčí a vrčí a se spolujezdem bude nadávat.
Kup si neee velkou ale větší už rovnou. Aspoň můžeš jezdit na výlety ve dvou a nebudeš poslouchat jak ti v jednou kuse nadává mašina.
Herdek já vám teda nevim! Tak jsem raději to nechala bejt a radši se jdu zeptat mezi ostřílený bajkery co to znaj.
Vzhledem k tomu že s tim nebudu jezdit z bodu A do bodu B ale budu drandit i delší trasy tak se bojim aby mě 125 někde nenechala a ještě za sebou nepráskla dveřma
http://www.motoinzer...ragstar-classic.html
1 reakcí na tento příspěvek Drago 650 správný výběr...?
2 reakcí na tento příspěvek Drago 650 správný výběr...?
1 reakcí na tento příspěvek Drago 650 správný výběr...?
Nebo tady tato je perfektně vymazlená! http://www.motorkar...ck-widow-358189.html
Naposledy editováno 06.03.2012 20:02:29
1 reakcí na tento příspěvek Drago 650 správný výběr...?
ZuzkaVMax píše: Díky za rady, ja jsem si to myslela no vzhledem k tomu že jsem baba a mam cca 57 kg a 170cm tak to pro mě bude akorát. Každopádně díky za rady, jo a ještě dotaz: jakej názor máte na ,,padáky'' na Dragovi ???
určitě bych si je dal,tak nějak tam patří
Ten "nedostatek výkonu" u 650 není podle mě dramatický. Jezdíme s manželkou a pohoda i v kopcích Má slušně odstupňovanou převodovku,takže radost z jízdy a ovládání tady je.
Větší objem je fajn,ale jezdit pořád na volnoběh je otrava
Za padáky se přimlouvám - patří tam. Ty mé jsou originál YAMAHA viz. galerie.
Projeď se a dobře si vyber
ZuzkaVMax píše: Díky za rady, ja jsem si to myslela no vzhledem k tomu že jsem baba a mam cca 57 kg a 170cm tak to pro mě bude akorát. Každopádně díky za rady, jo a ještě dotaz: jakej názor máte na ,,padáky'' na Dragovi ???
Padáky jednoznačně ano, velký se mi sice nelíbí, ale jestli se na 650 dělají malé jako mám já tak aspoň ty bych bral.
Ta motorka je vcelku hodna, jen je to takova lokomotiva a s 57kg...
no, chce to urcite nedke ozkouset
A ani ve dvou to neni zadny snek, cestovni rychlost si udrzi kdekoli
ale vicemene sem jen zopakoval co tu uz padlo, a muzu to aspon potvrdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drago 650 správný výběr...?
se spotřebou ve dvou 5L.
Mám ji 8let a kdyby nepotřebovala benzin tak o ní ohledně nároků ani nevím.Hodně štěstí ve výběru .
A nezepomeň nám ji pak představit!
Naposledy editováno 06.03.2012 21:39:58
Padáky si kup, když to nedejbože položíš třeba při manipulaci na místě, tak nebude na motce žádná škoda.Mám na klasika a koupil jsem na aukru velké nerezové (když se nerez odře vezmeš silichrom a je jak nový. Chromovaný musíš nechat znovu pochromovat). Už jsem byl za ně jednou rád, když jsem u krámu zapoměl vyndat stojan a začal slézat z motky.
aukro.cz/padaky-clasic-yamaha-honda-suzuki-kawasaki-i2177573382.html
Jinak přeju šťastnou ruku při výběru.
1 reakcí na tento příspěvek Drago 650 správný výběr...?
1 reakcí na tento příspěvek Drago 650 správný výběr...?
Naposledy editováno 07.03.2012 10:14:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drago 650 správný výběr...?
Loner-71: Myslím, že rozdíl 34 kil mezi 535 a drakem je zanedbatelný...
Obávám se, že pro nezkušenou holku je 34 kilo naprosto klíčových, zvláště při manipulaci na místě nebo třeba při jízdě po zvlněné mokré trávě někde v kempu. Zvláště pokud má motorku naloženou zavazadly.
Nejlepší by samozřejmě bylo si obě motorky osahat a projet a podle toho se rozhodovat. Virago je subtilnější a živější a při dálničních přesunech se s ním lépe drží vyšší rychlost, Drag má zase důstojnější rozměry pro jízdu ve dvou.
1100Virago píše: Obávám se, že pro nezkušenou holku je 34 kilo naprosto klíčových, zvláště při manipulaci na místě nebo třeba při jízdě po zvlněné mokré trávě někde v kempu. Zvláště pokud má motorku naloženou zavazadly.
Nejlepší by samozřejmě bylo si obě motorky osahat a projet a podle toho se rozhodovat. Virago je subtilnější a živější a při dálničních přesunech se s ním lépe drží vyšší rychlost, Drag má zase důstojnější rozměry pro jízdu ve dvou.
Každá motka má svoje plus i mínus.
Těch 34 kilo je už zanedbatelných, spíš záleží na rozložení té váhy.
Stejně si koupí co se jí bude líbit. Mě taky rozum říkal něco jimého, ale srdce řeklo drakouš a jsem spokojenej.
Když mrkneš na K1400, tam jezdí plno ženskejch na drakouších a myslím, že bez problému.
A abys to špatně nechápal, vůbec 535 nehaním, je to dobrá motorka.
Naposledy editováno 07.03.2012 10:42:26
1 reakcí na tento příspěvek Drago 650 správný výběr...?
Každopádně si také myslím že padáky jsou fajn. Lepší mít nohu třeba jen spálenou než přeraženou což v mém případě platí dvojnásob.
Nejspíš budu souhlasit s CharliemVTX - je to asi o zvyku.... znám holčinu co sedlá VMaxe 2 sezónu a je to stejná nudle jako já.
Ještě jednou díky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |
xvs 650 karburátor Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | mlukes | 8 | 6.3.2024 v 19:22 Kropikkk |
akú VRLA nabíjačku Yamaha XVS 650 DragStar | ian2112 | 3 | 5.3.2024 v 03:21 kokoška. |
diagonálna vs bias belted pneu Yamaha XVS 650 DragStar | ian2112 | 8 | 13.7.2023 v 16:37 Krautkopf |
Yamaha XVS 650 DragStar - jaké pneu? Yamaha XVS 650 DragStar | davidsedivy | 18 | 6.7.2023 v 15:24 ian2112 |