globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: NC700X - kdo už osedlal?
Zajímá mě kdo už se svezl a rád bych "slyšel" povícero dojmů....chystám se taky do Hondy na nějákou předváděčku, ale prozatim to neklaplo, tak mluvte aspoň vy co už víte Mě se ten stroj zdá super za ty prachy co v Hondě nasadily.
Předchozí
1 2
Následující

NC700X - kdo už osedlal?

3.3.2012 v 13:25 | Nahoru | #1
dyt to ma motor z jazzu a jeste pulku ale na zacatky asi dobry strojale hnusny

1 reakcí na tento příspěvek NC700X - kdo už osedlal?

3.3.2012 v 13:35 | Nahoru | #2
Cena je na první pohled super, ale když přihodíš 14tis, tak máš Transalpa , který je o třídu dál..

NC700X - kdo už osedlal?

3.3.2012 v 13:36 | Nahoru | #3
cj ten je krasny a vypada to jako motorka a celkem legenda

(reakce na) NC700X - kdo už osedlal?

3.3.2012 v 13:45 | Nahoru | #4
Na živo mě příjemně překvapila. Moc hezká motorka a za ty prachy super. Prostor pod nádrží je podle mě bezva výmysl. Pro někoho kdo nechce trhat asfalt a 90 procent času bude jezdit po silnici, tak je to dobrá volba.

Ten Alp jak posílal c.j. je z Nokamota a tam mají už NC700 na krámě, tak tam můžeš zajet a porovnat na živo. Jestli to nemáš daleko.

1 reakcí na tento příspěvek NC700X - kdo už osedlal?

3.3.2012 v 16:46 | Nahoru | #5
V Nokamoto jsem dnes byl a Transalp je Transalp. Z těch 14 tisíc navrch co za něj přihodíš dává smysl každá koruna To NC nevypadá špatně, ale od motorky bych prostě čekal víc, než co tohle NC nabízí nebo spíš nenabízí. Ale to je můj osobní názor, je jasný že někomu to na courání po městě stačit bude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NC700X - kdo už osedlal?

Skvělá odpověď, děkuji! 3.3.2012 v 18:04 | Nahoru | #6

mike3hylo píše: V Nokamoto jsem dnes byl a Transalp je Transalp. Z těch 14 tisíc navrch co za něj přihodíš dává smysl každá koruna To NC nevypadá špatně, ale od motorky bych prostě čekal víc, než co tohle NC nabízí nebo spíš nenabízí. Ale to je můj osobní názor, je jasný že někomu to na courání po městě stačit bude



Nemohu s tebou souhlasit. Nenech se mýlit, zcela nový motor NCčka je o třídu dál než motor z Transalpu. Nový motor je vyvinut se zaměřením na kroutící moment v nížších a středních otáčkách! Ve zrychlení do rychlosti 160km/hod. udělá i Hondu CBF 600! Rozhodně pro běžného motorkáře který jezdí kolem komína, případně občas i cestuje a nezávodí je vhodnější než Tranalp. Za ty peníze bych ho určitě bral. A ten prostor např. na přilbu v místě nádrže, je supr věc. Aspoň nemusíš řešit co s přilbou pokud někam potřebuješ jít.

Parametry motoru: kroutící moment má NC 700 60Nm už při 4750 ot. za minutu, výkon 35 Kw při 6250 ot. za minutu a šestistupnovou převodovku!

Transalp má 60 Nm při 5500 ot. za minutu a 44 Kw při 7750 ot. za minutu a k tomu 5 kvalt.

A pro srovnání CBF 600 má 59Nm při 8250 ot. za minutu a 57 Kw při 10500 ot. za minutu. a do 160Km/hod je pomalejší než nové NC 700!

PS: Alfonsator na prodejně si domluv testovací jízdu a motorky si porovnej. Rozhodně se nenechej odradit názorem typu má to motor z Jazzu atd.. Motor je nově vyvinutý a se scootrem nemá nic společného.
Jinak nějaké informace o motorce najdeš i na world.honda.com/NewMidConcept/video/index.html

Naposledy editováno 03.03.2012 18:30:45

1 reakcí na tento příspěvek NC700X - kdo už osedlal?

3.3.2012 v 18:15 | Nahoru | #7
Říkám, že je to věc názoru. Pro mě je Transalp hlavně motorka a to je rozhodující když do něčeho dávat takové peníze. Na NC se mě nelíbí že je to v podstatě takovej skůtr do města co si na motorku hraje a k tomu mi nevoní ani ten design ala VFR co Honda cpe od supersportů až po skůtříky. Transalp je a vždycky bude ještě stará poctivá motorka a na cestování rozhodně vhodnější než NC.
Jinak ty údaje jsou hezké, ale taknějak nic neříkající. Transapl se řadí do úplně jiné rodiny a přece jenom už je pár sezon na světě, takže ty parametry nemá moc cenu porovnávat

(reakce na) NC700X - kdo už osedlal?

3.3.2012 v 18:44 | Nahoru | #8
mike3hylo> V pořádku, samozdřejmě vkus má každý jiný. Nesouhlasím s tebou v tom, že motorku přirovnáváš ke scootru. Motorka byla konstruována od začátku jako motocykl a to dokonce i Integra, teda aspoň tak to uvádí v rozhovoru hlavní konstruktér od Hondy, který vývoj Integry a NCčka měl na starosti. Dokoce uvádí, že vždy dělal jen motocykly CBR atd. a že vlastně ani scooter udělat neumí. Ano, motor má stejný s integrou, ale ono to vlasně souvisí, protože u obou motocyklů se dá pořídit verze s DCT dvojpojkovou spojkou druhé generace. Tak proč nepoužít stejnou pohonnou jednotu, zvlášť pokud to bude pro konečného zákazníka levnější.

NC700X - kdo už osedlal?

3.3.2012 v 19:01 | Nahoru | #9
Asi tak: Z Jazzu ano!Ale z auta a poloviční.Tak to bylo myšleno.
Mě se moc líbí,právě narozdíl od Transalpa.Ta 700ka se mi fakt nelíbí!Staré 600/650 byly jinde...
Ale přesně!Věc názoru a priorit.Mě se moc líbí NC700X a s kuframa vypadá ještě líp.Ale jsem kochálista-cestovatel(čundrák)....
Takže mi sedí i krouťák a výkon dole a ve středních otáčkách.Spotřeba je taky super!Místo na kokos je bonus.Pro mě asi ideál.Ale nejel jsem-nemůžu soudit!

Naposledy editováno 03.03.2012 19:05:29

NC700X - kdo už osedlal?

8.3.2012 v 10:12 | Nahoru | #10
To X-ko je moooc pekny! Ze to nema velikost jako velky cestovni enduro je v mnoha pripadech jeho nejvetsi vyhoda. Uz na prvni pohled musi byt jasne, ze hru s tezistem ma tento stroj dobre rozehranou, takze to bude mrstny jak kocka. Prirovnal bych to ke svemu Scarveru. Ten prostor na kybl tam mel jiz pred 10ti lety, ale myslenka motocyklu bude hodne podoba. V zatackach a zakroucenych vesnickych silnickach natahnu kolikrat i supersport, bo ten kroutak od spodu a uzasny teziste dela pri vyjezdech svoje. Na dovoleny se jen tlemim u benzinek, kdyz mam spotrebu 3,5 a druzi 6,5. Ted mozna nekdo namitne, ze na masine spotrebu neresi, ale projezdit za sezonu 15 nebo 25 000 je sakra rozdil. Za ten se da poridit Sada poradnych pneu, olej, fitry a desticky...
Takze asi tak! Za me

1 reakcí na tento příspěvek NC700X - kdo už osedlal?

10.3.2012 v 17:26 | Nahoru | #11
Motor z NTV nebo Transalpa. Ve vyšších otáčkách dost vibruje, celkem úsporný. Jinak držák na mnoho kilometrů. Esťétiku musíš posoudit sám.

NC700X - kdo už osedlal?

10.3.2012 v 19:26 | Nahoru | #12
Nevíte někdo, jak je to velký? Měřím 190 cm, ruce a nohy dlouhý a urostlou postavu Tak abych na tom nevypadal jak vosa na bonbónu

NC700X - kdo už osedlal?

10.3.2012 v 19:30 | Nahoru | #13
maj to udělat 1200kubíků a vysrat se na takový sračky místo motoru

NC700X - kdo už osedlal?

10.3.2012 v 19:38 | Nahoru | #14
Líbí se mi víc Integra. Jestli to dobře chápu, tak i NC700X může mít volitelně automat nebo něco jako sekvenční převodovku "Dual Clutch Transmission" ? Nebo jí dělají i s nějakou běžnou převodovkou ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NC700X - kdo už osedlal?

10.3.2012 v 19:48 | Nahoru | #15

Petrmoto píše: Motor z NTV nebo Transalpa. Ve vyšších otáčkách dost vibruje, celkem úsporný. Jinak držák na mnoho kilometrů. Esťétiku musíš posoudit sám.



Tak to ani náhodou

Motor NC700X je řadový dvouválec se vstřikováním paliva, jedním sacím hrdlem a ojničními čepy pootočenými o 90°.

(reakce na) NC700X - kdo už osedlal?

10.3.2012 v 20:35 | Nahoru | #16

c.j. píše: Tak to ani náhodou

Motor NC700X je řadový dvouválec se vstřikováním paliva, jedním sacím hrdlem a ojničními čepy pootočenými o 90°.



Byl jsem přesvědčen, že do V. No, chybovat je lidské.
Koukal jsem na video a umí s tím motůrkem upalovat i 190/h, celkem dobrá váha, hravost a řekl bych měkčí odpružení. Dobrá cena bez ABS

Naposledy editováno 11.03.2012 11:11:48

(reakce na) NC700X - kdo už osedlal?

12.3.2012 v 01:12 | Nahoru | #17
PAP28> Díky, tohle je to co jsem chtěl slyšet, chybí tomu už jen ta vyjížďka, domluvim si to rovnou sám a kašlu na popisy . Motorka mě oslovuje právě i tou koncepcí, nádrž pod sedlem a helmu v "nádrži" pokládám za super řešení, a mezi tim jsem si přečetl nějáký recenze a zkouknul videotesty, a musim říct že mě to láká čím dál víc......jsem bublač krajinový, žádnou pilu jezdit nechci a nebudu (to prosím nesouvisí s tim že mám jawu ), a co mě u nový moto zajímá je spotřeba, náklady na údržbu (NC je něco jako ekokrabice z reciklovaných materiálů), rovnej posez, výkon tak do 50-ti koní, krouťák hlavně v nízkých a ve středních otáčkách (přesně jak píšeš). A ta spotřeba je dost dobrá, pokud ty testy moc nelžou tak průměr 3,8 a max. nepřeskočí 4,5 při plnym kalupu!

Jinak ten Transalp vedu už hodně dlouho v patrnosti (700), taky se mi líbí a taky splňuje leckterý požadavky, ale tohle je teď na prvním místě zájmu. Právě že mám rád enduro vzezření a ideálně i charakter (což dneska neni často ruku v ruce) a ikdyž NC je spíš jen "FUN", mě se páčí a to hodně.

Z řečí o nedostatečnym výkonu si nic nedělám. Já chci jezdit do svých vlastních hranic, a ne do hranic stroje podemnou. A ty moje jsou dost nízko Mám sice jen jawku, ale "letěl" jsem už taky na víceciferných kubaturách a vůbec mě to nebralo....nikdy. Vidim hovno, užívám si hovno, mám prostě fedry. Adrenalinu si užívám v práci dost. A cokoliv od dvojky nahoru je o papíry nebo o mě celýho. Sláva nazdar výletu

Naposledy editováno 12.03.2012 01:14:11

NC700X - kdo už osedlal?

10.6.2012 v 22:10 | Nahoru | #18
Tak já hlásím na NCčku prvních pár set km a jsem nadšen a překvapen tak jako i jiní, kteří se na ní svezli. V Letech jsem potkal chlápka kterej na ní přesedlal z BMW 1200GS a byl spokojenej.

Stačí mi pohodlná cestovní rychlost kolem 140, maximálka mě nezajímá, zatím jí zajíždím, spotřebu na motorce, která má najeto cca 900km mám momentálně 3,9l, pro mě je to moc příjemná motorka na dlouhé kilometry. Letos si na ní dávám cíl 20.000 km .

Jen pro info> na moto mám najeto přes 100 000km, cca 10 000 km mám i na CB1000R, což je hodně povedená motorka, ale užitou hodnotou a komfortem cestování je NC lepší

Ty řeči od stolu/klávesnice jak je NC skůtr atd jsou blbost.
Na Transalpu jsem nejel, ale podle mne je koncepčně už dost zastaralý.

Mohu jen doporučit vyzkoušet

1 reakcí na tento příspěvek NC700X - kdo už osedlal?

1.7.2012 v 20:47 | Nahoru | #19
Zdravím,nemá někdo z hrdých vlastníků nc700x ňákou normální kamerku (go pro hd2 atd.) a nechce se mu natočit pár jízd?, kvalitních onboard záběru je na netu zatím málo. Ke koupi už jsem víc než nalomenej ,tak bych se rád aspoň ještě kouk než ktomu dojde.

(reakce na) NC700X - kdo už osedlal?

4.7.2012 v 09:33 | Nahoru | #20
Iro> ahoj gopro mam asi ji vezmu ted na vikend .
Ps: Zrovna vcera jsem premyslel nad tim ze nektere zatacky ktere se mi zdaly dost utazene jsou ted nejaky mensi a rovnejsi

NC700X - kdo už osedlal?

13.9.2012 v 08:26 | Nahoru | #21
Jeden nový nejetý kousek za za skvělou cenu.

NC700X - kdo už osedlal?

26.10.2012 v 20:26 | Nahoru | #22
Na jaře kupuju, sem víc než jen nalomenej ....hlavně mi nevykupte grafitově černou :D

NC700X - kdo už osedlal?

24.11.2012 v 22:08 | Nahoru | #23
Pro toho, kdo by snad pochyboval, že ta motorka jede málo:

NC700X - kdo už osedlal?

24.11.2012 v 22:53 | Nahoru | #24
Proč jede furt jen na trojku

Jako jo procby nejela ale iSV jede víc hehe

1 reakcí na tento příspěvek NC700X - kdo už osedlal?

1.2.2013 v 20:08 | Nahoru | #25
Rozebraly Hondu NC 700 X po 50 000 km a co zjistili? Jen samé supr, supr, supr jako nové.

NC700X - kdo už osedlal?

1.2.2013 v 22:06 | Nahoru | #26
všiml jsem si kliky pootočení po 90°, hezké, buď jsem to ž stačil zapomenout nebo jsem to nevěděl....

NC700X - kdo už osedlal?

5.2.2013 v 21:18 | Nahoru | #27
Zdravim pacienty na dvou kolech :D mam otazecku na majitele tohoto mota. Na jare do ni chci jit, uz jsem temer rozhodnut, ale chci ji i dost na dlouhe cesty a prave otazka na to navazuje. Jaka je pri delsim cestovani cca 2500km a vic, misty lehky teren? Vydrzi to plne nalozena, ma nekdo zkusenost z delsi cestou na tomto motu? Dekuji za odpovedi

1 reakcí na tento příspěvek NC700X - kdo už osedlal?

12.2.2013 v 18:37 | Nahoru | #28
Pri dlhsom cestovani 100-200 km citim nevhodne sedadlo. Klze, zle tvarovanie a sklon.
Kratke jazdy bez problemu, dlhe jazdy trapenie .

NC700X aj ked sa tvari endurovo, s endurom nema nic spolocne . Tvrda predna vidlica,
zadny tlmic sa prakticky neda nastavovat /mozno tak v servise/. Naradie bez kluca .

Vacsia zataz jej nevadi, kovovy ram ma velku tuhost. Aj podla technicaku ma moto velku uzitocnu nosnost . Iba to nastavenie zadneho tlmica pri prazdnej/plnej moto ABSOLUTNE V HONDE ODFLAKLI.

Naposledy editováno 05.11.2019 20:41:18

(reakce na) NC700X - kdo už osedlal?

12.2.2013 v 21:10 | Nahoru | #29
Palciak> Dikes za odpověď , mě právě to sedlo přišlo dost široké a pohodlné , však vlastní zkušenost zatím nemám. Jinak je mi jasné, že z endura má tak max styl posezu, myslíš že tam bude hrat roli i výška těla? Mám 184cm, chci to na kazdodení ježdění + dálkové rakety(jednou dvakrat do roka). Vybral jsem si proto tuto moto na začátek, z jizdou na moto moc zkušeností nemám a tady ta mi přijde vhodná do začátku, alespoň podle mě. Jinak ten klíč na seřízení zadního tlumiče je nějaký spešl? A co ho tak vymámit od těch servisáků, třeba i za poplatek? A jěště mě napadla jedna otázečka, co popřípadná přestavba mota, šla by provést?

1 reakcí na tento příspěvek NC700X - kdo už osedlal?

14.2.2013 v 16:35 | Nahoru | #30
Pánové pozorně jsem si vše přečetla a jsem zase blíže k této volbě, jen mám trochu problém s výškou. Já na podzim měla na 3 dny půjčené NC ale Sko, jiné na půjčení neměli, a moje otázka je, jestli nevíte zda se dá Xko trochu snížit?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zajímavá motorka do 100 tisíc [1 ... 20, 21] Kawasaki Versys 650, Aprilia SL 750 Shiver GT, Honda... jincom 605 11.11.2023 v 02:11 maco
honda obd Honda NC 700X jack.fx 4 11.7.2023 v 08:35 jack.fx
Vzduchový filtr u Honda NC700X Honda NC 700X Bad.1 17 23.6.2022 v 20:56 gugo
Zvýšení výkonu a vypnutí omezovače... Honda NC 700X Ličoun 8 2.11.2021 v 16:02 assassin
Honda NC 700X DTC Honda NC 700X M1T 7 12.9.2021 v 19:34 jack.fx


TOPlist