globalmoto_duben_nolan





Téma: Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem
 
3.3.2012 v 08:56
Zdarec, ze všech SUV by se mi zamlouvalo nejvíc. Tak pokud máte někdo osobní zkušenost, prosím, pište. Spolehlivost, spotřeba, plusy, mínusy... uvítám jakýkoli poznatek. Díky.

Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

3.3.2012 v 09:00 | Nahoru | #1
Značím

Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

3.3.2012 v 11:47 | Nahoru | #2
Mamka po nem taky pokukuje, nejaky starsi rocnik. Takze znacim

1 reakcí na tento příspěvek Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

3.3.2012 v 12:03 | Nahoru | #3
motor VW, takže kočkopes a ještě k tomu línej, jiný nafťáky sou pak od PSA(Citroen C-Crosser a Peugeot 4007 sou s Outlanderem shodný auta a vyrábí se na stejnej lince, takže kdo nechce žabožrouta, nemeěl by si kupovat ani Outlandera), nemá stálej náhon na všechny, nevidim jedinej důvod, proč bych si na místo Subaru Forestr měl kupovat Outlandera

1 reakcí na tento příspěvek Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

3.3.2012 v 12:34 | Nahoru | #4
Motor, u kterého nepoznáš úbytek oleje, protože v něm naopak přibývá nafta. Hluk v interieru asi jako v Yeti, tzn. značný. Dost vysoká spotřeba

Naposledy editováno 03.03.2012 13:41:34

1 reakcí na tento příspěvek Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

3.3.2012 v 12:58 | Nahoru | #5
já můžu poreferovat o Mitsu ASX....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

3.3.2012 v 13:30 | Nahoru | #6

vencisimo píše: motor VW, takže kočkopes a ještě k tomu línej, jiný nafťáky sou pak od PSA(Citroen C-Crosser a Peugeot 4007 sou s Outlanderem shodný auta a vyrábí se na stejnej lince, takže kdo nechce žabožrouta, nemeěl by si kupovat ani Outlandera), nemá stálej náhon na všechny, nevidim jedinej důvod, proč bych si na místo Subaru Forestr měl kupovat Outlandera


O shodě s 4007 a C-Crosser vím, jen jsem měl zato, že naopak oba tyto modely jsou vlastně Japonci. Mám před sebou Autotip a stojí tu: obě SUV fr. značek z Outlanderu vycházejí a budou se v Japonsku také montovat, jen jejich TD dostal název 2.2HDi. Pro mě je na Outu zajímavej právě ten odpojitelnej zadek. Čtyřkolku využiju tak na 5-6-7 víkendů v roce, jinak fakt netřeba. Díky za názor snad vás bude víc.

Naposledy editováno 03.03.2012 13:42:31

(reakce na) Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

3.3.2012 v 13:41 | Nahoru | #7

Petrmoto píše: Motor, u kterého nepoznáš úbytek oleje, protože v něm naopak přibývá nafta. Hluk v interieru asi jako v Yeti. Dost vysoká spotřeba


I Tobě děkuji za příspěvek. Ta spotřeba, kolik? V autočasákách uvádějí kombinačku 6,3 - 6,9 , jak kde. Vím, že výrobci prezentují většinou o něco menší čísla od reálu ale při svým stylu jízdy jsem to na žádný káře o moc nenavýšil. S tou naftou v oleji... nic potěšujícího. Díky

Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

3.3.2012 v 13:44 | Nahoru | #8
Na druhou starnu jsem v Pajero Sport najel cca 400k Km a nikdy jsem s tím autem neměl problém.
Kdyby se dalo koupit, tak do něj jdu znovu. S Mitsubishi offroad jen dobrá zkušenost

Naposledy editováno 03.03.2012 13:46:34

1 reakcí na tento příspěvek Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

3.3.2012 v 13:58 | Nahoru | #9

Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

3.3.2012 v 14:00 | Nahoru | #10
Tady od 15:32 testovali ten c-croser..rikali, ze se vsechno montuje v tom japonsku..
stream.cz ..nejde mi sem vlozit primo video..

(reakce na) Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

3.3.2012 v 14:18 | Nahoru | #11
Scrappy.Bored> No tak referuj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

3.3.2012 v 15:28 | Nahoru | #12
Fároš> odpojitelnej zadek je markentingovej podvod, si představ, jak to funguje, nejprve stálej náhon všech kol, z motoru jde hřídel, která roztáčí mezinápravovej diferák, z toho jdou další dvě hřídele, jedna na přední nápravu druhá na zadní, kde jsou zase nápravový diferenciály a z těch poloosy ke kolům, teď si vezmem náhon s připojitelným zadkem, motor, z něj hřídel která roztáčí mezinápravovej diferenciál z něj jde jedna hřídel k přední nápravě a druhá hříděl ke spojce, která je rozpojená(takže je zaplej jen pohon přední nápravy), a teď přichází odhalení toho kouzla, zadní kola přece nejedou smykem, takže od kol se roztáčí nápravovej diferenciál, ten rotáčí hřídel ke spojce a roztáčí druhou část spojky, rozdíl rotujících součástí oproti stálýmu náhonu je ten, že u připojitelnýho roztáčíš ještě tu spojku, takže srovnání, stálej náhon má lepší vlastnosti na silnici, v terénu, nemá tam žádný kurvítko u kterýho se mění olej nebo se ošoupe či uvaří(což ty spojky, když sou dýl v zápřahu rády dělaj) a chová se furt stejně, orpoti tomu připojitelnej náhon, je to předokolka, v terénu horší vlastnosti, na silnici samozřejmě taky, musí se o to člověk starat a největší nevýhoda dle mě je ta, že je to vyslověně záludný, pro někoho až zákeřný, když to nečeká, typicky na kruháči když je mokro, auto je silně nedotáčivý prostě předohrab, místo aby to začlo kvičet, nebo jet rovně(což se u předokolky dá hasit) tak se v okamžiku sepne zadní náhon, z nedotáčivýho se rázem stane prakticky zadohrab a to je tak silná změna, že v lepším připadě je to na hodiny, v horším na převrhuntí auta(když to člověk nečeká, když to čeká, tak je rychlej s volantem), takhle nám babička nabourala Hondu HR-V, přidala plyn, předek hrábnul, zapojil se zadek, nečekala to protože netrénovala a byla ve stromě ani nevěděla jak (haldex má hromadu generací, kde se právě první chovala tak, že když se to připojilo v zatáčce tak to to auto vyslověně nakoplo, u dalších generací to pak ladili a ladili, aby to připojení bylo co nejjeměnjší a nejmíň poznat, ale takovým stylem, že se ten zadek zapojuje i při lehkým náznaku prokluzu, jinak co si pamatuju u toho HR-V což byla kopie prvního haldexu, tak tam spojka byla dělaná na asi 10 vteřin zapojení maximálně), jinak co se týče čtyrkolek, tak teď máme doma Toyotu RAV4 první generace(takže stálej na všechny plus závěrka mezinápravovýho) Subaru Legacy 2007 a Forestr2011 všechno 2.0benzín a všechno je to s různejma haldexama a podobnejma neřádstvama připojitelnejma neporovnatelný

Naposledy editováno 03.03.2012 15:54:35

(reakce na) Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

3.3.2012 v 16:21 | Nahoru | #13
rancher> Něco jsem projel, většinou ale novinářský články z různejch autowebů atd. K tomuhle referátu jsem se ale neprogooglil za to dík. Jde mi hlavně o názory z praxe (což je vlastně i Tvůj odkaz), něco jak píše vencisimo kousek pod Tebou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

3.3.2012 v 16:45 | Nahoru | #14
vencisimo> Tak tomu říkám vědeckej rozbor co jsem někde na netu pochytil, tak se stejně má za běžnýho provozu jezdit na 2W. 4W a LOCK si řidič zapne jen na blátě, sněhu, někde v dírách... což bych párkrát za rok využil na 3km lesní cestě k chatě, kde moje dosluhující Mondeo přestává stíhat. Takže k tý krizovce na kruháči, cos dával jako příklad, by snad ani nemělo dojít, to je běžnej provoz na běžný silnici, takže režim 2W. A za ten popis náhonu smekám! Co jsem šmejdil v bazarech, zatím jsem se soustředil na interiér, motor. To víš, prvotní prohlížení, zatím jen mapuju terén. K revizi spodku jsem se ještě nedopracoval, mám co dohánět díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

3.3.2012 v 17:33 | Nahoru | #15
Fároš> když šmejdíš po bazarech, tak ti říkam, nekoukej se jen po Outlanderech, ale koukej se i po Foresterech, rozhodně se v něm svez, nejlíp kdyby to bylo s někym, kdo s tim umí jezdit, jinak podle mě by Outlander byl v daným segmentu druhý nejlepší auto, akorát že má strašlivý motory(chci v benzínu 2.0, manuál a na čtyry kola a to oni neumí, plus dneska bych chtěl stálej a to neumí vůbec)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

3.3.2012 v 21:55 | Nahoru | #16
vencisimo> O Foresteru vím, jenže já jsem kovanej ropák a v naftě jsou zatím mimo můj měšec. Že to je kvalita, o tom nepochybuju ani setinou procenta.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

3.3.2012 v 22:16 | Nahoru | #17
Fároš> ti jako doktor předepíšu teda 2.5 s turbem na plyn, to tě z tý naftový nákazy vyléčí

Naposledy editováno 03.03.2012 22:17:43

(reakce na) Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

3.3.2012 v 22:24 | Nahoru | #18
vencisimo> To není nákaza, spíš vrozená vada takže neléčitelné, spíš to vidím na invalidní důchod nebo sanatorium

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

3.3.2012 v 23:50 | Nahoru | #19

vencisimo píše: Fároš> ti jako doktor předepíšu teda 2.5 s turbem na plyn, to tě z tý naftový nákazy vyléčí


Žádný takový..Kdo chce opici,musí mít i na banány

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

4.3.2012 v 00:50 | Nahoru | #20

Kubák píše: Žádný takový..Kdo chce opici,musí mít i na banány



no von ten plyn vyjde mnohem levnějc jak nafta a přitom přináší mnohem víc muziky

(reakce na) Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

4.3.2012 v 10:33 | Nahoru | #21
vencisimo> Vim,že jo..Myslel jsem to tak,že "neničit" benzín plynem Plyn,nafta,benzín..každému dle libosti,ale já jsem benzínovej,tak jen tak popichuju

(reakce na) Mits. Outlander 2.0 Di-D: majitelé, servisáci sem

4.3.2012 v 23:04 | Nahoru | #22

vencisimo píše: Fároš> ti jako doktor předepíšu teda 2.5 s turbem na plyn, to tě z tý naftový nákazy vyléčí



no nevim přeplnovaný motory se s LPG nemaj moc v lásce....na subaru foru toho bylo napsáno dost...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist