P.S. redaktorům z MH samozřejmě jejich názor nežeru, nejsem de.il
Naposledy editováno 27.02.2012 20:27:09
4 reakcí na tento příspěvek streeta R nebo radši rovnou speeda
proč vůbec Triumpha nekupovat :)
1.Dostupnost starších náhradních dílů špatná, málo motorek málo dílů, samozřejmě na Ebay v USA seženeš všechno a za slušnej peníz, ale trvá to. Takže pokud s tím praštíš tak počítej, že ti to bude trvat, takže nejezdíš.
2.Dostupnost nových dílů v pohodě, ale vysoké ceny proti japoncům a taky to trvá, čekal jsem na blbý těsnění k palivový pumpě 4 týdny v sezóně, takže zase nejezdíš.
3.Servis: měl jsem 5 let starou motorku takže sem si říkal to bude v pohodě, bežnej servis voleje atd.. udělá kde kdo, ale pokud začne zlobit elektronika nějaký čidlo atd.. a že jich tam už dneska v těch stříkačkách je, si v háji. Musíš někam, kde na to mají diagnostiku. A těch míst zas až tolik není autorizovanej servis DK moto v Praze (nejhorší co tě může potkat 600,- Kč na hodinu bez DPH + opět dlouhý čekací doby) a ten šéf servisu p. Dener pokud s tím budeš mít nějakej problém tak ho začneš nenávidět. Já měl problém se vstřikování motorka, když se ohřála chcípala sezónu 2009-2010 tam ta motorka byla 2,5 měsíce !! a pořád jen voláš každej tejden, kdy už to bude hrůza, takže zase nejzdíš. Druhej servis je Chralie moto v Teplicích, dobrej chlap rozumí tomu, ale zase protože mu tam Trumpety vozej z celý ČR je zasekanej a čekáš a čekáš. Další je Angel Racing v Olomouci s tím zkušenost nemám. Takže obecně problém a zbytečný, náklady navíc.
4.Obecně nedostatek informací na českých fórech, málo majitelů takže pokud potřebuješ radu, není se moc na koho obrátit.
5.CENA !!! ta motorka tady v našich končinách ztrácí neuvěřitelně na hodnotě lidi se Triumphů bojí a vědí proč takže až budeš prodávat pochopíš, že je to problém málo zájemců a dost peněz projedeš.
Tak snad sem tě odradil ne myslím to upřímně, pokud moto funguje, je to fajn, ale jakmile nastane nějaký problém, týkající se elektroniky motoru apod. máš problém.
Tak to zvaž, chápu, že se chce člověk trochu odlišit, ale není to dobrej nápad. Já už bych dneska koupil nějakých Japonce a spíš šel cestou tunnigu karbonový víka, přepáčko, atd.. i když teď sem to vyřešil rozpočtovým SV 650 a pro moje 3.000 km ročně okolo komína to stačí. Rodina, Hypo, děcka apod. :)
Zdar,
Naposledy editováno 28.02.2012 22:38:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) streeta R nebo radši rovnou speeda
o jakých náhradních dílech mluvíš? spotřebák je běžně dostupný a pokud se vyválíš, tak ano, není ještě tolik dílů v čr jetých. Nicméně mně nedělalo vůbec žádné potíže sehnat v čr dva motory, chladič a mrtě dalších věcí defakto obratem. A nepaušalizoval bych triuph jako takový a 675, protože těch už v čr je opravdu dost. CBR bez charisma je na tohle lepší pravda..
Dostupnost náhradních dílů je plus mínus normální a ceny vyšší nejsou. vyzkoušeno. musíš vědět kde nakupovat:) Škoda, že triuph nedělá i Partsdepot..
servis...bohužel na DK jsem toho slyšel hodně negativního, já jezdím k Charliemu a nebyl problém mi opravit stroj v pátek o půlnoci!! s čím souhlasím je ta diagnostika...to je plíseň, jsou zatím jen tři v republice a defakto u jakéhokoliv selhání elektroniky se bez toho neobjedeš. Takže majitel Triumphu např. z jižních čech nebo vysočiny to má pěkně nahovno
fóra...no ano. já vládnu angličtinou, tak není problém dohledat co potřebuju na anglických fórech, ale v čr je to slabší, to ano.
cena...nevím, nemám zatím zkušenost s prodejem triumphu, navíc prodat ten můj kus to bude taky dost specifická záležitost:)))
takže až na detaily souhlasím a podepisuji v plném rozsahu.)
Když jsem před 4 lety speeda koupil, dal bych ti za pravdu, ale dneska je všechno jinak, speedů a streetů už jezdí docela dost a co se týče poruchovosti, je to jak u každé jiné značky.prostě občas musíš něco udělat.
Pokecat si lidma co maj Triumphy můžeš tady na motorkářích Není nás tady málo
tak tady:
http://www.triumph.tym.cz/
Volba street, speed? Za mě speed, ale je to otázka preferencí, jak už bylo řečeno
Tý vole, já už fakt jdu do pátý sezóny se speedem
Naposledy editováno 29.02.2012 08:26:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) streeta R nebo radši rovnou speeda
troycorser píše: Zdar,
proč vůbec Triumpha nekupovat :)
1.Dostupnost starších náhradních dílů špatná, málo motorek málo dílů, samozřejmě na Ebay v USA seženeš všechno a za slušnej peníz, ale trvá to. Takže pokud s tím praštíš tak počítej, že ti to bude trvat, takže nejezdíš.
2.Dostupnost nových dílů v pohodě, ale vysoké ceny proti japoncům a taky to trvá, čekal jsem na blbý těsnění k palivový pumpě 4 týdny v sezóně, takže zase nejezdíš.
3.Servis: měl jsem 5 let starou motorku takže sem si říkal to bude v pohodě, bežnej servis voleje atd.. udělá kde kdo, ale pokud začne zlobit elektronika nějaký čidlo atd.. a že jich tam už dneska v těch stříkačkách je, si v háji. Musíš někam, kde na to mají diagnostiku. A těch míst zas až tolik není autorizovanej servis DK moto v Praze (nejhorší co tě může potkat 600,- Kč na hodinu bez DPH + opět dlouhý čekací doby) a ten šéf servisu p. Dener pokud s tím budeš mít nějakej problém tak ho začneš nenávidět. Já měl problém se vstřikování motorka, když se ohřála chcípala sezónu 2009-2010 tam ta motorka byla 2,5 měsíce !! a pořád jen voláš každej tejden, kdy už to bude hrůza, takže zase nejzdíš. Druhej servis je Chralie moto v Teplicích, dobrej chlap rozumí tomu, ale zase protože mu tam Trumpety vozej z celý ČR je zasekanej a čekáš a čekáš. Další je Angel Racing v Olomouci s tím zkušenost nemám. Takže obecně problém a zbytečný, náklady navíc.
4.Obecně nedostatek informací na českých fórech, málo majitelů takže pokud potřebuješ radu, není se moc na koho obrátit.
5.CENA !!! ta motorka tady v našich končinách ztrácí neuvěřitelně na hodnotě lidi se Triumphů bojí a vědí proč takže až budeš prodávat pochopíš, že je to problém málo zájemců a dost peněz projedeš.
Tak snad sem tě odradil ne myslím to upřímně, pokud moto funguje, je to fajn, ale jakmile nastane nějaký problém, týkající se elektroniky motoru apod. máš problém.
Tak to zvaž, chápu, že se chce člověk trochu odlišit, ale není to dobrej nápad. Já už bych dneska koupil nějakých Japonce a spíš šel cestou tunnigu karbonový víka, přepáčko, atd.. i když teď sem to vyřešil rozpočtovým SV 650 a pro moje 3.000 km ročně okolo komína to stačí. Rodina, Hypo, děcka apod. :)
Zdar,
Snůška nesmyslů a lží !!!!
Tohle možná platilo před deseti lety, nikoliv nyní. Jediný co je fakt, že dost lidí je stále připosranejch z "italské" kvality, ale Triumph je na tom o něco lépe než talijíni a mimochodem, díly seženeš bez problémů, motorky jak italské tak britské fungujou pokud se o ně člověk stará tak jak má a jde o to, odlišit se a nesplynout s davem (CBR600 apod. )
Jinak za mě taky velký 1050cc. Obsah je obsah a ty koně je tam vždycky dobrý mít. A tu zábavu nenahradí sebelepší podvozek, či ovladatelnost.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 | Dikobraz | 10 | 20.4.2024 v 20:49 Marty_B |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
Nenabíjí se baterie Triumph Speed Triple | blážič | 11 | 7.4.2024 v 13:49 JMan |
Sundání olejové vany Triumph Speed Triple | vr46. | 4 | 3.4.2024 v 22:44 Valve |
Triumph street triple 675 R Triumph Street Triple R | gsrx | 27 | 25.3.2024 v 11:15 Koudy01 |