Téma: Problém s vyfukovým kolenem
 
20.6.2007 v 12:48
Zdarec
mam KX 125 a mam promackle koleno ze spodu nevite jak to spravit??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s vyfukovým kolenem

20.6.2007 v 15:01 | Nahoru | #1
Bunker>>
z nabízených metod bych bral asi tu.

(reakce na) Problém s vyfukovým kolenem

21.6.2007 v 13:44 | Nahoru | #2
Zdeněk Rubáš>Tak se zkusím podělit o zkušenost s rovnáním výfuku 2T. Na Hqv 360 jsem měl nakleplý koleno, ale nijak výrazně to nevadilo, jenže pak jsem motku položil a z průměru cca 60 mm byla placka tl. cca 25 mm a to už bylo znát. Takže bylo na pořadu dne rovnání. Vrtání a vaření jsem zavrhl a šel jsem do nafukování. Ale jak zašpuntovat výfuk? Na konec do tlumiče s pr 27 mm jsem vyrobil vnitřní měděnou trubku s ventilkem na vzduch a přes tuto se převlekla coulová hadice a stažena objímkami na hydraulické hadice- masivnější cípanty z Agrozetu. Na straně u motoru jsem udělal dvě kruhové placky se sraženou hranou a tam vložil O kroužek , vrazil do výfuku a placky stáhl šroubem, čímž jsem roztlačil O kroužek v trubce a tím utěsnil. Vyzkoušeli jsme zda to jde vytáhnout, drželo to fest. Natlakovali jsme výfuk na 3 - 3,2 baru,opět a autogenem nahřátím nádherně vyfoukli zpět do podoby nového výfuku. Jenže pak jsme se přiblížili k tomu těsnění O kroužkem, ozvala se rána a to utěsnění O kroužkem prý trefilo ten americkej raketoplán. Takže jde to perfektně ale je potřeba kvalitní, promyšlené a bezpečné utěsnění. Ten tlak kolem 3 barů nevyboulí promáčkliny moc rychle a je odzkoušenej.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist