globalmoto_kveten





Téma: Problém s vyfukovým kolenem
 
20.6.2007 v 12:48
Zdarec
mam KX 125 a mam promackle koleno ze spodu nevite jak to spravit??

Problém s vyfukovým kolenem

20.6.2007 v 13:47 | Nahoru | #1
no jestli to není v tom "švu" a je tam předpoklad že se to nebude moc bránit, tak navrtej zhruba v prostředku toho promáčknutí dirku a pak tam vraž hodně tvrdej drát s takovým jakoby háškem a zkus to vytáhnout zase spátky (kdyby se tomu nechtělo, tak tam skus bodnout (jako bodovej svár, aby bylo jasno ) silnej svářecí drát - ten na tah snese taky dost)

(reakce na) Problém s vyfukovým kolenem

20.6.2007 v 14:28 | Nahoru | #2
Marek(KX 125)> jojo já bych dírku nevrtal teda ale jak ti tu už kolega radil tak bud bodnout a vytáhnout *yes* , a nebo by možná stálo za to to zkusit stejně jako tu dříve řešili že to schladíš a ohřeješ a ono se to srovná samo tím pnutím. to samý jako u kastle u pekáče. ale to nevím nikdy jsem to nezkoušel.....

1 reakcí na tento příspěvek Problém s vyfukovým kolenem

20.6.2007 v 14:39 | Nahoru | #3
Ono se to taky nechava natlakovat a při tom tlakovani se to ohřiva autogenem a to pak samo vypoukne zpět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s vyfukovým kolenem

20.6.2007 v 15:01 | Nahoru | #4
Bunker>>
z nabízených metod bych bral asi tu.

(reakce na) Problém s vyfukovým kolenem

21.6.2007 v 13:44 | Nahoru | #5
Zdeněk Rubáš>Tak se zkusím podělit o zkušenost s rovnáním výfuku 2T. Na Hqv 360 jsem měl nakleplý koleno, ale nijak výrazně to nevadilo, jenže pak jsem motku položil a z průměru cca 60 mm byla placka tl. cca 25 mm a to už bylo znát. Takže bylo na pořadu dne rovnání. Vrtání a vaření jsem zavrhl a šel jsem do nafukování. Ale jak zašpuntovat výfuk? Na konec do tlumiče s pr 27 mm jsem vyrobil vnitřní měděnou trubku s ventilkem na vzduch a přes tuto se převlekla coulová hadice a stažena objímkami na hydraulické hadice- masivnější cípanty z Agrozetu. Na straně u motoru jsem udělal dvě kruhové placky se sraženou hranou a tam vložil O kroužek , vrazil do výfuku a placky stáhl šroubem, čímž jsem roztlačil O kroužek v trubce a tím utěsnil. Vyzkoušeli jsme zda to jde vytáhnout, drželo to fest. Natlakovali jsme výfuk na 3 - 3,2 baru,opět a autogenem nahřátím nádherně vyfoukli zpět do podoby nového výfuku. Jenže pak jsme se přiblížili k tomu těsnění O kroužkem, ozvala se rána a to utěsnění O kroužkem prý trefilo ten americkej raketoplán. Takže jde to perfektně ale je potřeba kvalitní, promyšlené a bezpečné utěsnění. Ten tlak kolem 3 barů nevyboulí promáčkliny moc rychle a je odzkoušenej.

1 reakcí na tento příspěvek Problém s vyfukovým kolenem

21.6.2007 v 21:16 | Nahoru | #6
Přesne tak onehdá se mi taky podařilo zažehlit výfuk a protože nemám autogen tak mi to dělal kamarád a taky to natlakoval komresorem a nahříval to autogenem a vyfoukl to pěkně.Jo a ty konce zablendoval takovýma špuntama a ty tam navařil co2 po vyfknutí odbrousil svary flexou a bylo to.V jednom tom špuntu byl samozdřejmně ventilek.Ono u dvoutaktu se to stává častěji že to výfuk odnese.

(reakce na) Problém s vyfukovým kolenem

21.6.2007 v 22:20 | Nahoru | #7
Yz 250>>
Je to logický, protože je posazenej na docela náchylným místě a ještě k tomu je větší než 4T.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist