Téma: Náklady 2 T versus 4T
 
23.5.2007 v 10:24
Předem mého příspěvku- prosím nekamenujte mne, ale chtěl bych/ a možná by to zajímalo i někoho jiného/ porovnat náklady 2T -4T. Při prvním náhledu se jeví 2T jako levnější - GO motoru řádově 10 k 2T oproti 30 k 4T. ALE- provozní náklady jsou zase vyšší u 2T - vyšší spotřeba, olej do benzínu, není tam naopak motorový olej atd atd. Pokud budete mít náladu hodit Vaší spotřebu/ nebo lépe řečeno spotřebu motky/, interval a množství oleje, jedno zda v mh či km, pokusím se zopakovat si matematiku a udělat nějaké závěry. Předem díky

1 reakcí na tento příspěvek Náklady 2 T versus 4T

4.6.2007 v 08:30 | Nahoru | #1
No vy mátepánové starosti. Teď kterou motorku,že? Tu za 9,16kč,nebo tu za 7,51? :lol:
Náklady jsou jen teoretické. Netřeba excelů,dokud to jezdí,je levnější 4t.Až zarachotí v motoru,je levnější 2t. Hlavně u motocrossů. Já bych moto bral dle toho,co me více vyhovuje a baví. Osobně mám i 2T i 4T.
Je to jako 2válec vs. 4válec. Co je lepší? Pro každého něco jiného...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náklady 2 T versus 4T

4.6.2007 v 10:51 | Nahoru | #2
Autor> Mne prostě jen zajímalo jak silný argumnet je ... GO na 2T vyjde na třetinu toho co 4T. Takže jsem na základě odhadů a podkladů rozpočetl jak provozní, tak GO náklady do kilometru a výsledek je takový jaký je- a to, že tyto náklady se ŘÁDOVĚ shodují. Souhlas s Tebou, provoz 4T je levnější ale GO je zase dražší. Samozřejmě lze si pohrát s intervaly a dokazovat, že ten či one systém je výhodnější nebo naopak. Ale pokud se chci dopátrat pravdy a nelžu a zadám reálné hodnoty ta je to řádově plichta. No a pak jen volit to co je komu milejší. Já zvolit 2T a SPOKOJENOST.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist