Téma: Náklady 2 T versus 4T
 
23.5.2007 v 10:24
Předem mého příspěvku- prosím nekamenujte mne, ale chtěl bych/ a možná by to zajímalo i někoho jiného/ porovnat náklady 2T -4T. Při prvním náhledu se jeví 2T jako levnější - GO motoru řádově 10 k 2T oproti 30 k 4T. ALE- provozní náklady jsou zase vyšší u 2T - vyšší spotřeba, olej do benzínu, není tam naopak motorový olej atd atd. Pokud budete mít náladu hodit Vaší spotřebu/ nebo lépe řečeno spotřebu motky/, interval a množství oleje, jedno zda v mh či km, pokusím se zopakovat si matematiku a udělat nějaké závěry. Předem díky

1 reakcí na tento příspěvek Náklady 2 T versus 4T

25.5.2007 v 20:40 | Nahoru | #1
bodus TE 410 :Jo stěma tryskama je to pravda kamarád má GasGasa 125EC a s těma tryskama taky laboroval.

(reakce na) Náklady 2 T versus 4T

28.5.2007 v 12:04 | Nahoru | #2
KTM EXC 525
- výměna oleje 10 Mth. Hobby ježdení max. 15 Mth.
- spotřeba 8 litrů (nádrž) natural 98/ cca. 3 Mth (při ostřejší jízdě)
- čištění vzduch. filtru cca. každou třetí vyjížďku (záleží však kde se jezdí)
- 1x za sezonu seřízení ventilů
- 1x za sezonu repas předních vidlic a zadního centrálu (vše cca. 3 tis. Kč)
- 1x za sezonu výměna náplní (olej spojka, brzdová kapalina)

- měl jsem najeto 300 Mth a měnil jsem preventivně ojnici, ložiska, ventily, rozvoďák a píst. Kliku jsem si nechal přelisovat. Myslím že v servisní knížce je toto doporučeno udělat po 150 Mth Jediné co bylo v prdeli tak byl píst, ostatní jsem vyměnil jen preventivně. Celá ta sranda vyšla na 22 tis. + práce 3 tis.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist