globalmoto_duben_nolan





Téma: SP 400 + supertwins NA czech road racing
9.2.2012 v 09:08
Zaslechl jsem nějáké novinky o třídě Supertwin a byl bych nesmírně rád kdyby tahle třída odstartovala svoji českou historii. Velice potěšující zpráva je že Supertwiny nejsou moc nákladné ale také nejsou moc výkonné. Tak jsme zde v Brně uvažovali zda by nestálo za pováženou založit novou třidu SUPERTWINS + 400SP ( 400 4T ). Mimochodem už jsem viděl v závodním oddělení Bronx Racing Teamu jednu Kawasaki ZXR 400 a chystá se podívaná třeba i na VFR, RVF, FZR, CBR, ZXR, GSXR. To vše je přijatelná možnost spojení dvou krásných tříd které by byli zvlášť klasifikováni a myslím si že tyhle malé čtyřválce si najdou své milovníky a k třídě SUPERTWIN se hodí jak už výkonem tak i váhou.

Vysloužil

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

21.10.2014 v 08:45 | Nahoru | #901

petridas píše: indi loni 35.5
ale netvrdim ze jel letos indi na terlicku na plno



Tak musíš taky brát v potaz, že byl velký rozdíl v počasí pokud se nepletu. Nebo ten čas je z tréninku? Nechce se mi to hledat

2013 chcalo a letos bylo na Twiny hezky

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

21.10.2014 v 08:48 | Nahoru | #902

petridas píše: no Lukašu , těrlicko je dva roky trat stejná !!

no letos ta cílovka nebyla tak rychlá jako rok předtím...ale to je můj osobní dojem

SP 400 + supertwins NA czech road racing

21.10.2014 v 08:52 | Nahoru | #903
trat byla uplne stejna . co se tyka pocasi tak lonske udaje jsou z treninku a letosni ze zavodu a pocasi bylo cca stejne myslim zavod - trenink. ja to prave vcera hledal

1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

21.10.2014 v 15:14 | Nahoru | #904
Řešíte, jaké motorky lze do super-twinu. Já zvolil zlatou Kawu a jsem spokojenej ! Letí a zatáčí sama. Kyvka z versyse namontovaná, teď už jen dalších pár úprav, aby to trochu letělo

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

21.10.2014 v 16:42 | Nahoru | #905

johny804 píše: Řešíte, jaké motorky lze do super-twinu. Já zvolil zlatou Kawu a jsem spokojenej ! Letí a zatáčí sama. Kyvka z versyse namontovaná, teď už jen dalších pár úprav, aby to trochu letělo

spíš se tady řeší jak spznit a znejistit tudle třídu

Naposledy editováno 21.10.2014 16:45:23

SP 400 + supertwins NA czech road racing

21.10.2014 v 18:44 | Nahoru | #906
To by nebyl český stát, aby tady něco takového nebylo. Každý si hledá cestičku kde může

SP 400 + supertwins NA czech road racing

21.10.2014 v 19:57 | Nahoru | #907
Jasne jen tak dal ze 400 udelame do 550 a s twinu do 1200 a muze to byt zase spraseny obsahama...
Dopadne to jak s monama bude se to furt srat a ten kdo dotoho nasype ranec a pisty jak do vrtulniku tak bude zase nepomerne ujizdet... Nevim co tady furt vsichni maji s tema obsahama, nemam ruce tak tam naseru 1000 a pak uvidite

1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

21.10.2014 v 20:14 | Nahoru | #908
momentíček, když se budou měnit pravidla zůstanou vzducháče do 820? To je jediný co mne zajímá, páč chci kupovat Ducati 800SS na Twiny a nerad bych jí měl doma jen na koukání i když je to samosebou krásná moto, ale já jich mám doma už šest teď :D

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

21.10.2014 v 20:31 | Nahoru | #909
Nikotýn> S 800SS můžeš jet teď i pak. Myšlenka je dělit objemy podle počtu ventilů, ne systému chlazení. Tak jako všude v kontinentální Evropě. Jinak, krásný stroj. Motor je podobný jako můj.

SP 400 + supertwins NA czech road racing

21.10.2014 v 20:39 | Nahoru | #910
Jinak, objemem a výkonem šikovné ruce nenahradíš. Takže kdo je kopyto, tomu nepomůže ani hektolitr. Takže se fakt nikdo nemusí bát, že se nesveze. A špice bude stejně jako teď tvořena jen těmi, co to umí. Zbytek se bude vozit jako teď. Ať pojedou na čemkoliv.

SP 400 + supertwins NA czech road racing

21.10.2014 v 21:32 | Nahoru | #911
na 800SS mě chybí jen suchá spojka ale i ta se dá dodělat. Kdyby ovšem povolili 1000SS to by byla jiná, páč narozdíl od 800 se na 1000 dá sehnat spousta šikovných věciček a je jich daleko víc

2 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

21.10.2014 v 22:06 | Nahoru | #912
Třída super-twin ma být také pro ty, co nechtějí jezdit přírodu na 600 a na 250 jsou těžký. A nechtěj se vrtat pořád v motorce. Tak jsem netahejte litry. Když chcete litat na silnější tak se jezdí ještě sestky a litry ! Omlouvam se, že to tak pisi, ale docela mě to sere !

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

21.10.2014 v 22:14 | Nahoru | #913
johny804> To jsi řekl správně. Třída pro ty, co se nechtějí vrtat pořád v motorce. Jenže situace je taková, že spousta lidí tuní 650 za hranice možností. Výsledek jsou tři motory za sezónu. Nebo má možná holt jen pech na motory. Kdo má 85k v er6 nebo SV není už moc daleko od 2V 1000 Výkon stejný, krouťák a váha nižší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

21.10.2014 v 22:18 | Nahoru | #914

johny804 píše: Třída super-twin ma být také pro ty, co nechtějí jezdit přírodu na 600 a na 250 jsou těžký. A nechtěj se vrtat pořád v motorce. Tak jsem netahejte litry. Když chcete litat na silnější tak se jezdí ještě sestky a litry ! Omlouvam se, že to tak pisi, ale docela mě to sere !



chlapče, jestli chceš porovnávat Ducati 1000SS s 85 koníkama s moderníma litrama, tak si bež ve vší úctě utřít mléko z brady

2 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

21.10.2014 v 22:23 | Nahoru | #915
Co tu píšete za blbosti-sotva se tato třída rozjela tak,že muže jet samostatně-bez MON,tak to snad někteří chtějí pohřbít.Stávající pravidla jsou rovnocená pro všechny značky-včetně 2V vzducháču do 820.Ač Ducatista,tak je blbost zavádět nějaké 1200.Takové DUCATI jsou tak drahé,že si to skoro nikdo nekoupí,jen straší.

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

21.10.2014 v 22:33 | Nahoru | #916

imoladu píše: Co tu píšete za blbosti-sotva se tato třída rozjela tak,že muže jet samostatně-bez MON,tak to snad někteří chtějí pohřbít.Stávající pravidla jsou rovnocená pro všechny značky-včetně 2V vzducháču do 820.Ač Ducatista,tak je blbost zavádět nějaké 1200.Takové DUCATI jsou tak drahé,že si to skoro nikdo nekoupí,jen straší.


Jako Ducatista víš, že žádné 2V 1200 Ducati nemá... Max. 2V je 1078.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

21.10.2014 v 22:35 | Nahoru | #917

imoladu píše: Co tu píšete za blbosti-sotva se tato třída rozjela tak,že muže jet samostatně-bez MON,tak to snad někteří chtějí pohřbít.Stávající pravidla jsou rovnocená pro všechny značky-včetně 2V vzducháču do 820.Ač Ducatista,tak je blbost zavádět nějaké 1200.Takové DUCATI jsou tak drahé,že si to skoro nikdo nekoupí,jen straší.



no tak já bych si mnohem radši koupil 1000SS než 800 jak už jsem psal- je jich víc na prodej, je na něj spousta věcí a cena je prakticky totožná

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

22.10.2014 v 21:31 | Nahoru | #918
Nikotýn> Já to psal,aby to bylo rovné pro 650 čtyřventil voda-nebo 820 2ventil vzduch,ne pro to,co se dá lépe sehnat.Jinak 1078 se dá předělat na větší objem,ale neblbněte,budte rádi za to,že ty 800 Ducati mohou jet.

SP 400 + supertwins NA czech road racing

22.10.2014 v 22:43 | Nahoru | #919
Já bych rovnou povolil SP1-2, 998 a TL-R.

Naposledy editováno 22.10.2014 23:08:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

23.10.2014 v 03:34 | Nahoru | #920
Nikotýn> Neporovnávám nic, jen chci říct, že by to mělo zůstat v řádech TT nikoli, něco podobného jako je v Belgii a podobně ! A s tím mlékem dobrý raději se do me nenavážej !!! i

2 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

23.10.2014 v 08:33 | Nahoru | #921
Tak teď nevím, jestli se tahle debata vede mezi skutečnými jezdci twinů (případně s těmi, co chtějí v této kategorii začít), nebo je to jen klasické tlachání lidí, co o tom mnoho nevědí a snaží vést moudré kecy na jakékoli téma.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

23.10.2014 v 08:46 | Nahoru | #922
Duc48> Ten můj povzdech o SP,998 ber s rezervou.

Stejně si ale pořád myslím, že změna pravidel by mohla demotivovat jezdce, kteří jezdí za těch stávajících. Kvalitu jezdců to sice neovlivní, ale třeba v Dymokurech ten litr znát bude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

23.10.2014 v 09:16 | Nahoru | #923

matrixbiker píše: Duc48> Ten můj povzdech o SP,998 ber s rezervou.

Stejně si ale pořád myslím, že změna pravidel by mohla demotivovat jezdce, kteří jezdí za těch stávajících. Kvalitu jezdců to sice neovlivní, ale třeba v Dymokurech ten litr znát bude.



V Dymokurech se smažou negativa velikosti Ducati - všeobecně. Tam je to spíš o stropu výkonu, který je podobný a napřevodování na max. rychlost. To bylo krásně vidět na konci cílovky. Kdo má buď dobře napřevodováno nebo převrtáno. Duc rozhodně není motorka na technickou trať. Oproti SV a ER6 je větší a těžší - bez ohledu na to, co je v ní za motor. SV i ER6 jsou podstatně obratnější, tím se smaže případný výkonový handicap. A je samozřejmě otázka, kolik stávajících SV/ER6 by při důkladné kontrole a změření objemu neprošlo technickou - možná, že ten limit 800/4V resp. 1200/2V je dán tím, že to prostě už na větší objem nepřevrtáš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

23.10.2014 v 11:07 | Nahoru | #924

Duc48 píše: V Dymokurech se smažou negativa velikosti Ducati - všeobecně. Tam je to spíš o stropu výkonu, který je podobný a napřevodování na max. rychlost. To bylo krásně vidět na konci cílovky. Kdo má buď dobře napřevodováno nebo převrtáno. Duc rozhodně není motorka na technickou trať. Oproti SV a ER6 je větší a těžší - bez ohledu na to, co je v ní za motor. SV i ER6 jsou podstatně obratnější, tím se smaže případný výkonový handicap. A je samozřejmě otázka, kolik stávajících SV/ER6 by při důkladné kontrole a změření objemu neprošlo technickou - možná, že ten limit 800/4V resp. 1200/2V je dán tím, že to prostě už na větší objem nepřevrtáš...



Pokud máš podezření, že někdo podvádí, tak podej protest. Jinak je to jen tlachání v internetovém fóru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

23.10.2014 v 11:47 | Nahoru | #925

johny804 píše: Nikotýn> Neporovnávám nic, jen chci říct, že by to mělo zůstat v řádech TT nikoli, něco podobného jako je v Belgii a podobně ! A s tím mlékem dobrý raději se do me nenavážej !!! i



nic ve zlém jen že jsem jednou tolik starší než ty

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

23.10.2014 v 11:56 | Nahoru | #926

Sukin píše: Pokud máš podezření, že někdo podvádí, tak podej protest. Jinak je to jen tlachání v internetovém fóru.



a k čemu by ten protest byl? Myslíš, že začnou vyndavat motor a koukat do něj? To asi ne že, protest je u nás zcela k ničemu myslím, vyhozený peníze, ale třeba se mýlim a vyvedeš mne z omylu .

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

23.10.2014 v 12:10 | Nahoru | #927

Nikotýn píše: a k čemu by ten protest byl? Myslíš, že začnou vyndavat motor a koukat do něj? To asi ne že, protest je u nás zcela k ničemu myslím, vyhozený peníze, ale třeba se mýlim a vyvedeš mne z omylu .



A proc by do neho nekoukali? Jen kdyz ti to nevyjde, tak to cele zacalujes

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

23.10.2014 v 12:15 | Nahoru | #928

Nikotýn píše: a k čemu by ten protest byl? Myslíš, že začnou vyndavat motor a koukat do něj? To asi ne že, protest je u nás zcela k ničemu myslím, vyhozený peníze, ale třeba se mýlim a vyvedeš mne z omylu .



Myslím, že o tom co se děje po podání protestu jasně hovoří řády. Nebo jsi se setkal s tím, že by někdo podal protest přišel o vklad a nic se nedělo???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

23.10.2014 v 12:44 | Nahoru | #929

Sukin píše: Myslím, že o tom co se děje po podání protestu jasně hovoří řády. Nebo jsi se setkal s tím, že by někdo podal protest přišel o vklad a nic se nedělo???


No, pokud vím, jeden protest proběhl ve Twinech v Hořicích... a skončilo to fraškou a fiaskem

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

23.10.2014 v 13:31 | Nahoru | #930
Nikotýn>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist