bmw_r1300gs_cartec





Téma: Obrácené řazení na Krosku
 
17.5.2007 v 22:33
Viděli jste někdo obrácené řazení na krosku, hodilo by se mi,

Obrácené řazení na Krosku

17.5.2007 v 22:35 | Nahoru | #1
Jak jako obrácený ?
Jako jestli 1 nahoru azytek dolů tak takový sem ještě neviděl, ale zase sem ještě mladej kluk :D

Možná poradí někdo ze starejch kmetů

Obrácené řazení na Krosku

17.5.2007 v 23:00 | Nahoru | #2
hmm to asi nebude :)

1 reakcí na tento příspěvek Obrácené řazení na Krosku

17.5.2007 v 23:08 | Nahoru | #3
asi jedině přidělat k rámu další úchyt řadičky a udělat přepákování, ale bude to pakárna

1 reakcí na tento příspěvek Obrácené řazení na Krosku

18.5.2007 v 00:01 | Nahoru | #4
zadny kit na prekopani cross motorky jsem nikde nevidel takze asi vazne jedina moznost jak pise Vespa je lidova tvorivost. Ono to neni v podstate az tak konstrukcne slozite ale tim ze to bude venku tak je to dalsi vec co se muze rozbit *no* Otazka je jestli se spis neszit s tim jak to je ted.... na kole ti taky neprijde divne ze mas predni brzdu v levo a vpravo je zadni ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrácené řazení na Krosku

18.5.2007 v 02:15 | Nahoru | #5
LiX>>
na favoritu s beranama neee ale od prvniho horskeho kola mam brzy vzdy prehozene ted uz asi na sedmem..
jo a prepacko jsem tez vzivote nevidel a ze jsem toho uz videl..

(reakce na) Obrácené řazení na Krosku

18.5.2007 v 16:14 | Nahoru | #6
rod jmenem b©®>>
stejně jako já. protože když jsem přesedlal z motorky na kolo tak jsem vždycky brzdil naopak.

1 reakcí na tento příspěvek Obrácené řazení na Krosku

18.5.2007 v 19:49 | Nahoru | #7
Problém je v to že na R6 mám 1 nahoru a zbytek dolů a často přesedám a mám v tom chaos.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrácené řazení na Krosku

18.5.2007 v 19:55 | Nahoru | #8
pitbules>a to je jako standartní??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrácené řazení na Krosku

18.5.2007 v 23:10 | Nahoru | #9
hAjPR>není ale pro zavodní R6 nezbytné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrácené řazení na Krosku

18.5.2007 v 23:36 | Nahoru | #10
pitbules>tak to slyším poprvé :) jde o rychlejší řazení nahoru-dolů?

(reakce na) Obrácené řazení na Krosku

18.5.2007 v 23:51 | Nahoru | #11
hAjPR>no vim ze na racing kapotach to je naopak ale taky mi nejak nejde do hlavy jakej by to melo mit velkej vliv me to na krosu vyhovuje jak to je .. proste pri podrazovani .. ktere je podle me dulezitejsi jak razeni nahoru .. musi byt presnejsi .. na to proste dupu a pokazde to tam nejak spadne navic vetsinou podrazuju ve stupackach .. to bych s otocenim razenima si delat moc dobre nemohl ... nebo si to nejak nedovedu predstavit.. tereni motorka neni na vozeni zmrzliny.. na tom se nesedi .. proto tam je asi razeni tak tajk je .. ;)

Obrácené řazení na Krosku

19.5.2007 v 00:01 | Nahoru | #12
muselo by bejt přepákování,ale neviděl sem jednou sem otočil táhlo na SV čku a nemohl sem najít neutrál :lol:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrácené řazení na Krosku

19.5.2007 v 00:11 | Nahoru | #13
rod jmenem b©®> no vidis, a ja na kole mackam brzdy spravne i kdyz jsou proti motorce naopak a v aute s automatem slapu na brzdu levou nohou jako amik.... asi jsem ten prizpusobivy spoluobcan :lol:

Obrácené řazení na Krosku

19.5.2007 v 03:01 | Nahoru | #14
Na zavodnich silničkách je tohle kvuli bezpecnymu razeni v zatackach-vetsinou uz mas zpomaleno na urcitou rychlost a v zatacce nezpomalujes, ale zrychlujes a potrebujes preradit, no a v tech naklonech strkat nohu pod radicku by bylo dost o hubu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrácené řazení na Krosku

19.5.2007 v 03:03 | Nahoru | #15
LiX>>
ty jsi spis mimo prave jak ti emericani..
nechces automat i na moto!?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrácené řazení na Krosku

19.5.2007 v 10:36 | Nahoru | #16
rod jmenem b©®> nechci ale u auta nad urcitou velikost a obsah motoru davam prednost automatu. precejenom clovek chce nekdy pohodlne cestovat a ne porad michat maltu ;)

Obrácené řazení na Krosku

19.5.2007 v 12:47 | Nahoru | #17
To je dost oříšek.Nevim jestli to pude. Fichtl to má v poho srovnej třeba 05 a mustanga motor stejnej a řazení opačný. Jenže ty maj vidličku nahoře když ty to maš z boku.Zvykej si chlapče :D :D :D řikával děda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrácené řazení na Krosku

19.5.2007 v 12:51 | Nahoru | #18
LiX>>
To já mam brzdy na kole jako na moto (Přední =přední). Přišel už s tím můj táta tak jsem na tom odmala.Skvělá věc dokud to kolo nepučim nekomu jinýmu to pak letí přes řídítka ,ty brzdy jsou fakt vostrý.

(reakce na) Obrácené řazení na Krosku

19.5.2007 v 12:53 | Nahoru | #19
Vespa>>
To bude děsná pakárna navíc jinak než řikáš to nepude. A řadička nebude na stejným místě, bude se muset pohnut jinam a nikdo nezaručí že ty kvalty tam budou pěkně cvakat. Hlavolam

(reakce na) Obrácené řazení na Krosku

20.5.2007 v 01:29 | Nahoru | #20
LiX>>
tak to nefim cemu rikas urcity obsah bo jaaa si napriklad3litrovou ropu v x3bmw neumim s nicim jinym nez6q manualem predstavit jeste by to mohnul byt kabriolet a mit vzadu big kridlo a je to dokonale..

(reakce na) Obrácené řazení na Krosku

20.5.2007 v 01:30 | Nahoru | #21
victor>>
To já mam brzdy na kole jako na moto (Přední =přední). Přišel už s tím můj táta tak jsem na tom odmala.Skvělá věc dokud to kolo nepučim nekomu jinýmu to pak letí přes řídítka ,ty brzdy jsou fakt vostrý. [/quote]
tu ostrost mi povidej:
jsem tu uz dostkrat zminowall ze mi to zachranilo1z ukradenych horskych kol a to rovnou v zacatku pri samotne kradezi..
kolo par metru od me a nadrzo se na to vrhnul manik a zacal ujizdet..
jsem na tom mel napotfvworru jeste ok zarazeno pro rozjezd takze mel hned naskok a jeste k tomu ta ma naprosto zpozdena reakce nez jsem zacal za nim uhanet bo jsem nepochopoval ze je tohle mozne no a borec kdyz zjistil jak se otacel ze vpohode ujizdi tak se otocil naposled bo to chtel hned pak zalamovat zaroh a jeste polootoceny frajersky hrabnul po zadni brzde ze pred tou tockou pribrzdi a i tomu zaroven pomuze smykem zatocit no a samolitr hodil tlamu bo to byla brzda predni..
jako cakalo z nej krve jak z prasete a k zvedani se moc nemel tak jsem si uz bez behu pro kolo dosel a zas zpet vzal..
akorat jakasi aktivni kolaborantka na me chtela volat sfvwestki a rvala tam cosi ze chudaka co mel nehodu chci okradat..
dodnes kdyz vidim to misto tak se mi chce smat..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrácené řazení na Krosku

20.5.2007 v 08:16 | Nahoru | #22
pitbules>Pokud opravdu jezdíš v terénu,tak tě to ani nenapadne.Pokud ale to opravdu chceš změnit,musíš z měnit ovládání kulisy řazení což sice dá práci ale jde to a bez různých přepákování jak Ti tu raděj chopráci :)
Dříve všechny cestovní motorky vyráběné v Jawě a ČZ měli 1. nahoru a zbytek dolů.
My to ale předělávali naopak.
Dnes to mají některé silnice,ale je to jen obchodní tah,protože to vyhovuje opravdovým střelcům,co driftujou v každé zatáčce,ale pro běžného smrtelníka,kterej jede každé kolo v jiné stopě to strácí význam.Tak že máš ovládání jako třeba Rossi,ale tam to vše skončilo.
U tereních je to nezbytnost,protože ve skoku,před zatáčkama stále jseš ve stupačkách a potřebuješ rychle odřadit i o několik kvaltů dolů a tam je jednička dole dobrá i pro různé mrdali nemajíce ambice Eversta.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrácené řazení na Krosku

20.5.2007 v 10:57 | Nahoru | #23

Vaclav DR píše: pitbules>Pokud opravdu jezdíš v terénu,tak tě to ani nenapadne.Pokud ale to opravdu chceš změnit,musíš z měnit ovládání kulisy řazení což sice dá práci ale jde to a bez různých přepákování jak Ti tu raděj chopráci :)
Dříve všechny cestovní motorky vyráběné v Jawě a ČZ měli 1. nahoru a zbytek dolů.
My to ale předělávali naopak.
Dnes to mají některé silnice,ale je to jen obchodní tah,protože to vyhovuje opravdovým střelcům,co driftujou v každé zatáčce,ale pro běžného smrtelníka,kterej jede každé kolo v jiné stopě to strácí význam.Tak že máš ovládání jako třeba Rossi,ale tam to vše skončilo.
U tereních je to nezbytnost,protože ve skoku,před zatáčkama stále jseš ve stupačkách a potřebuješ rychle odřadit i o několik kvaltů dolů a tam je jednička dole dobrá i pro různé mrdali nemajíce ambice Eversta.


krasne napsano .. presne jak rikas :) i pro takoveho mrdala jako sem ja je lepsi po te radicce skakat kdyz potrebuju prudce brzdit pred ostrou zatacku nez davat nahoru.. tma je moznost ze ti to sklouzne atd.. hlavne kdyz je bahno a podobne a s tema skokama taky pravda..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrácené řazení na Krosku

20.5.2007 v 12:15 | Nahoru | #24
Joraell-TE>No vyřeším to tak že v sezoně KTM-ku nechám asi v klidu(je pro mě přednější silnice) a na odzim si znova zvyknu. :)

(reakce na) Obrácené řazení na Krosku

20.5.2007 v 20:22 | Nahoru | #25
pitbules>zkus to konzultovat s klukama co jezděj svět,každej z nich trápí doma nějaké enduro či krosku. *yes* *yes*
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist