globalmoto_kveten





Téma: Obrácené řazení na Krosku
 
17.5.2007 v 22:33
Viděli jste někdo obrácené řazení na krosku, hodilo by se mi,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrácené řazení na Krosku

20.5.2007 v 08:16 | Nahoru | #1
pitbules>Pokud opravdu jezdíš v terénu,tak tě to ani nenapadne.Pokud ale to opravdu chceš změnit,musíš z měnit ovládání kulisy řazení což sice dá práci ale jde to a bez různých přepákování jak Ti tu raděj chopráci :)
Dříve všechny cestovní motorky vyráběné v Jawě a ČZ měli 1. nahoru a zbytek dolů.
My to ale předělávali naopak.
Dnes to mají některé silnice,ale je to jen obchodní tah,protože to vyhovuje opravdovým střelcům,co driftujou v každé zatáčce,ale pro běžného smrtelníka,kterej jede každé kolo v jiné stopě to strácí význam.Tak že máš ovládání jako třeba Rossi,ale tam to vše skončilo.
U tereních je to nezbytnost,protože ve skoku,před zatáčkama stále jseš ve stupačkách a potřebuješ rychle odřadit i o několik kvaltů dolů a tam je jednička dole dobrá i pro různé mrdali nemajíce ambice Eversta.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrácené řazení na Krosku

20.5.2007 v 10:57 | Nahoru | #2

Vaclav DR píše: pitbules>Pokud opravdu jezdíš v terénu,tak tě to ani nenapadne.Pokud ale to opravdu chceš změnit,musíš z měnit ovládání kulisy řazení což sice dá práci ale jde to a bez různých přepákování jak Ti tu raděj chopráci :)
Dříve všechny cestovní motorky vyráběné v Jawě a ČZ měli 1. nahoru a zbytek dolů.
My to ale předělávali naopak.
Dnes to mají některé silnice,ale je to jen obchodní tah,protože to vyhovuje opravdovým střelcům,co driftujou v každé zatáčce,ale pro běžného smrtelníka,kterej jede každé kolo v jiné stopě to strácí význam.Tak že máš ovládání jako třeba Rossi,ale tam to vše skončilo.
U tereních je to nezbytnost,protože ve skoku,před zatáčkama stále jseš ve stupačkách a potřebuješ rychle odřadit i o několik kvaltů dolů a tam je jednička dole dobrá i pro různé mrdali nemajíce ambice Eversta.


krasne napsano .. presne jak rikas :) i pro takoveho mrdala jako sem ja je lepsi po te radicce skakat kdyz potrebuju prudce brzdit pred ostrou zatacku nez davat nahoru.. tma je moznost ze ti to sklouzne atd.. hlavne kdyz je bahno a podobne a s tema skokama taky pravda..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist