jak velkej rozdíl je ve výkonu a průběhu motoru mezi 250 a 450.
je jasný že 450 je silnější ale nestačí na enduro 250?
zkušenosti s moto a tak
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha wr 250 ver 450 07
Bez výměny rozvoďáku a podobných věcí. Ale otázka jak je to s WR250_2007 ?
Slyšel jsem,že u YZ250F s AL rámem prý nějak padají ty ventily,jak tu psal "mfr".
Jenže WR je enduro, mělo by to vydržet více.Já bych ještě nějaký čas s tou 07 počkal.
Jinak Honda CRF250X je údajně poruchovější.Jeden maník má 2 kusy,jednu tréninkovou
a druhou na závody a serou se mu obě dvě.A KTM? Prý dobré motorky, ale pro toho,kdo
má dost peněz na servis....., rozvody min. jednou za sezónu.Nedrží výplety kol.
Nejsem zarytý příznivce Yamahy, to jen tlumočím zkušenosti lidí, co jezdí závody.
Pak ještě Suzuki....,RM-Z250 , dobrý stroj, ale je to kros.Třeba udějí i enduro a to by byla jiná káva.....Jinak RM-Z250 drží, co vím.Má neskutečnou váhu a jede skoro jako WR450.
Jak jsem psal výše,mám WR450_2004-ku.Teď jsem sice dával nový rozvoďák, ale to jen proto,že majitel přede mnou motor dost podtáčel,protože výkon nevyužil a bál se té motorky,tak byl řetěz vytahaný.Jinak to vydrží dost.A ventily, jak si sednou po cca 1000-1500km,pak vůle drží.
Ale protože jsem hobík,dost mě ta 450 tahá a jsem z ní unavený a v lese jezdím stejně na 30% výkonu.
Jak tu psal někdo přede mnou...., mám pocit, že s WR250 jedu já,kdežto 450 se mnou :)
Škoda, že jsou dnes třídy 250 a 450 4T. Ideální obsah by byl 350ccm. *yes*
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07
Určitě je hodně spokojených hobíků s 250F, kterým motka v poho drží, ale s tím dvouročním závoděním bez výměny čehokoliv, to už jsem na pohádky dost starý...
A ještě nějak nepochopuju, jaký vliv má podtáčení motorky na vytahanost rozvoďáku. To si rád nechám vysvětlit. A myslím to vážně...