Téma: Yamaha wr 250 ver 450 07
 
17.5.2007 v 07:24
zdar!

jak velkej rozdíl je ve výkonu a průběhu motoru mezi 250 a 450.
je jasný že 450 je silnější ale nestačí na enduro 250?

zkušenosti s moto a tak

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha wr 250 ver 450 07

18.5.2007 v 09:57 | Nahoru | #1
Chlapi, jsem překvapený, že tu konečně někdo píše objektivní názory.Prakticky s váma souhlasím.Sleduju ty endura 4T nějakou dobu a je to v podstatě, jak tu píšete. I s tím 250/450 ...jak unavujou atd. Ale k věci: WR250 r.03-06 jsou opravdu hodně odolné.Vím o lidech ( otec+syn ) co na ní jezdí závody už 2 roky na Slovensku.V jednom dni se vystřídají oba, jezdí skoro každý víkend závod, přes týden nějaký tréning a Yamaha drží !
Bez výměny rozvoďáku a podobných věcí. Ale otázka jak je to s WR250_2007 ?
Slyšel jsem,že u YZ250F s AL rámem prý nějak padají ty ventily,jak tu psal "mfr".
Jenže WR je enduro, mělo by to vydržet více.Já bych ještě nějaký čas s tou 07 počkal.

Jinak Honda CRF250X je údajně poruchovější.Jeden maník má 2 kusy,jednu tréninkovou
a druhou na závody a serou se mu obě dvě.A KTM? Prý dobré motorky, ale pro toho,kdo
má dost peněz na servis....., rozvody min. jednou za sezónu.Nedrží výplety kol.
Nejsem zarytý příznivce Yamahy, to jen tlumočím zkušenosti lidí, co jezdí závody.
Pak ještě Suzuki....,RM-Z250 , dobrý stroj, ale je to kros.Třeba udějí i enduro a to by byla jiná káva.....Jinak RM-Z250 drží, co vím.Má neskutečnou váhu a jede skoro jako WR450.

Jak jsem psal výše,mám WR450_2004-ku.Teď jsem sice dával nový rozvoďák, ale to jen proto,že majitel přede mnou motor dost podtáčel,protože výkon nevyužil a bál se té motorky,tak byl řetěz vytahaný.Jinak to vydrží dost.A ventily, jak si sednou po cca 1000-1500km,pak vůle drží.
Ale protože jsem hobík,dost mě ta 450 tahá a jsem z ní unavený a v lese jezdím stejně na 30% výkonu.
Jak tu psal někdo přede mnou...., mám pocit, že s WR250 jedu já,kdežto 450 se mnou :)

Škoda, že jsou dnes třídy 250 a 450 4T. Ideální obsah by byl 350ccm. *yes*

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha wr 250 ver 450 07

18.5.2007 v 10:21 | Nahoru | #2
Patriot DR> Asi budeš naštvaný, ale tak nějak nesouhlasím. Kamarádovi na YZ250F ventil taktéž potkal píst a to dost drasticky. Vůle byly vždy OK. Už jsem to tu kdysi psal. U rozborky jsem byl osobně a ten motor je velice špatně vyřešený. Výměna rozvodů vyjde na veliké peníze, jelikož rozvodové kolco je součásti kliky. Je to prostě neopravitelná věc, pokud máš zuby v háji. Titanové ventily taky majland. WR je tupá a jinak zpřevodovaná YZF, ale principielně ten motor bude stejný...
Určitě je hodně spokojených hobíků s 250F, kterým motka v poho drží, ale s tím dvouročním závoděním bez výměny čehokoliv, to už jsem na pohádky dost starý...
A ještě nějak nepochopuju, jaký vliv má podtáčení motorky na vytahanost rozvoďáku. To si rád nechám vysvětlit. A myslím to vážně...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist