Téma: Změna palivové mapy
25.1.2012 v 15:53
Kvůli změně výfuku bych potřeboval poradit, jak správně změnit palivové mapy.
Kablík na propojení s NTB mám, EcmSpy jsem stahnul, potřebuji ještě něco dalšího z HW nebo SW?
Pročítal jsem návod co je v EcmSpy, takže motor zahřeju, pak se připojím a pak už nevím
Předchozí
1 2 3
Následující

Změna palivové mapy

25.1.2012 v 17:15 | Nahoru | #1
Buellxb.com tam to ve foru najdes nedavno jsem to procital letmo je tam obrazkovy navod bohuzel odkaz primo nemam.....

1 reakcí na tento příspěvek Změna palivové mapy

26.1.2012 v 07:57 | Nahoru | #2
Otevřít dvakrát program , v jednom načíst eeprom vytuněné v jednom origo - připojeného, pak zkopírovat race mapy v záložce "maps" pro každý válec zvlášť , a vložit do origo map v druhém otevřeném programu , pak uložit - potvrdit Burn a Yes ... a je to , na devítce je ten rozdíl fakt znát , držím palce....

Změna palivové mapy

26.1.2012 v 08:15 | Nahoru | #3
Jinak když už to budeš mít připojený a přehraješ mapy , je rozumný udělat taky reset TPS ... víc je vidět třeba tady a těch videí co poradí je tam víc

Změna palivové mapy

26.1.2012 v 08:36 | Nahoru | #4
To nedám, tywole proč to dělaj tak složitě, mapy pro každej válec zvlášť.
U Triumphu mi na diagnostice naťukali kod map pro můj lauf, u Dukny jsem si toho švába, co přišel s laufem, nandal do jednotky sám za 2 pikosekundy, PowerCommander na Haryka to taky má nahraný v kódech, takže mi to trvalo asi 2 minuty,ale tohle fakt ne
Nemáte někdo přes zimu na mě chvíli čas?

Změna palivové mapy

26.1.2012 v 08:50 | Nahoru | #5
Ale jo jde to , to se dá nacvičit v klidu doma u pc. Ono by to šlo jednoduše jak popisuješ , ale muselo by ti sedět vše včetně kódu a firmware motoru atd.... a to je právě problém sehnat to komplet pro určitý typ Bullíka a přehrát celou eeprom , proto se přehrávají jen mapy v eeprom ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna palivové mapy

26.1.2012 v 15:46 | Nahoru | #6

marnej píše: Otevřít dvakrát program , v jednom načíst eeprom vytuněné v jednom origo - připojeného, pak zkopírovat race mapy v záložce "maps" pro každý válec zvlášť , a vložit do origo map v druhém otevřeném programu , pak uložit - potvrdit Burn a Yes ... a je to , na devítce je ten rozdíl fakt znát , držím palce....


Jako jó, ale osobně bych hodil batoh s noťasem na záda pustil logování dat a tradá na vyjížďku. podle dat si v megalogviewer udělat mapu a zase na vyjížďku a zase doladit mapu a ještě jednou až by to bylo pintlich....sem holt hračička a myslim že ani ty rejsový mapy nebudou stopro sedět na všechny možný laufy a konkrétní podmínky Je to takový dobrodružnější než tam jen smahnout nějaký mapy... už se těšim na jaro

1 reakcí na tento příspěvek Změna palivové mapy

26.1.2012 v 16:29 | Nahoru | #7
chlapi idem menit vyfuk na mem bulikovy xb9 ted tam mam ladak jaadine a idem tam dat original kuli stk s tim ladakem by som neprojel ted tu ctu ze tam treba menit nejake mapy a ked prehodim len tak bez nastaveni tak mi to nepojede? dik za informace

(reakce na) Změna palivové mapy

26.1.2012 v 16:37 | Nahoru | #8
Lihy> Tak k tomu jsem se ještě nedopracoval , ale určitě je to nejideálnější varianta jak píšeš ... , zatím lítám dva roky s race pro můj rok a pohoda.

1 reakcí na tento příspěvek Změna palivové mapy

26.1.2012 v 16:37 | Nahoru | #9
Proc by ladak neprosel na stk uvas to kontrolujou???? Pojedeto....

(reakce na) Změna palivové mapy

26.1.2012 v 16:39 | Nahoru | #10
filipini01> Ale pojede to .... neboj , ona si to jednotka nějak přebere.

(reakce na) Změna palivové mapy

26.1.2012 v 16:40 | Nahoru | #11
Pjercak> přesně , na stk výfuk taky neřeším

Změna palivové mapy

26.1.2012 v 16:42 | Nahoru | #12
Unas jen jestli to sviti jak ma a troubi a cislo ramu a na vzorek na gumy mrkne budete prezouvat? JAsne pane

Změna palivové mapy

26.1.2012 v 19:30 | Nahoru | #13
Pjercak : na slovensku je to tak delaji stim problemy ajeste kdys zbadaj americku moto ktora neni bezna na slovensku

Změna palivové mapy

26.1.2012 v 22:41 | Nahoru | #14
Jiny kraj ,jiny mrav to me utvrzuje jak unas delaji ti slovaci radni kokoti Prestehujse do polska to jsou uctivaci uSA

Naposledy editováno 26.01.2012 22:41:57

Změna palivové mapy

2.2.2012 v 00:11 | Nahoru | #15
SYNČI KAJ stahnu mapy do toho svojeho kramu bo asu budu delat ladak ten program jsem na sel jasuna PC uplny jantar.....

Změna palivové mapy

4.2.2012 v 17:06 | Nahoru | #16
nechci zakladat novou temu -kolik oleje do buella xb9sx do motora 2,5 alebo 2,4litra a nevim presne do primaru ci 8,5dcl alebo 9,5dcl moze tam dat motul 7100 alebo 3000.

1 reakcí na tento příspěvek Změna palivové mapy

4.2.2012 v 21:55 | Nahoru | #17
7100 do motoru jsem tez nalil a v prevodovce mam valvoline polo ale asi tam lejnu ten motul na jare uvidime co nato spojka
Fill oil tank through filler (dipstick) hole with recommended
oil from Table 1-5. Oil tank capacity with filter
change is approximately 2.5 quarts (2.4 liters) and
includes the 4.0 ounces (0.12 liter) poured into the filter.
Always verify proper hot oil level on dipstick. Do not overfill.
2,5 je aji s filtrem deci mas nalit do filtru nez ho zasroubujes ......
transmision 0,95L JInak stahni situ manual na 9 tu je.....

Naposledy editováno 04.02.2012 22:00:50

1 reakcí na tento příspěvek Změna palivové mapy

5.2.2012 v 09:01 | Nahoru | #18
takze motor 2,5litra a primar 9,5 dcl zevraj ten motul 7100 moze liat aj do motoru aj do primaru ja sem se ptal len proto na ty pomery oleja lebo na forach sem se docetl ze XB12S motor 2,5 litra a primar 9,5dcl a XB9S motor2,4 litra a primar 8,5dcl ja jen aby to neprolil dik za radu

(reakce na) Změna palivové mapy

5.2.2012 v 21:21 | Nahoru | #19
filipini01> tak vzhledem k tomu že asi ne vždy vypustíme úplně všechen olej (tím pádem by bylo nutné dolévané množství ubrat o zbytek co v motoru zůstane) .... řídím se hladinou která je manuálem dána pro primár i motor... tolik tedy můj postup u výměny olejů.
edit: jinak převodový olej se měří ve svislé poloze a motorový na stojánku .....

Naposledy editováno 05.02.2012 21:38:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna palivové mapy

8.2.2012 v 15:50 | Nahoru | #20

Pjercak píše: 7100 do motoru jsem tez nalil a v prevodovce mam valvoline polo ale asi tam lejnu ten motul na jare uvidime co nato spojka
Fill oil tank through filler (dipstick) hole with recommended
oil from Table 1-5. Oil tank capacity with filter
change is approximately 2.5 quarts (2.4 liters) and
includes the 4.0 ounces (0.12 liter) poured into the filter.
Always verify proper hot oil level on dipstick. Do not overfill.
2,5 je aji s filtrem deci mas nalit do filtru nez ho zasroubujes ......
transmision 0,95L JInak stahni situ manual na 9 tu je.....


čéče já nalil motul 7100 do obého ale z jara bych ho v primáru zkusil vyměnit za předepsnou formuli...
po koupi jsem měnil olej a dal motul...paráda motor tišší, líp se hledal neutrál, hladší řazení (ale nevim co za olej a jak dlouho tam před tim byl)....jenže jak byly ty větší vedra, tak po delší jízdě se mi začalo hůř řadit, prostě ty rychlosti (hlavně trojka)tam ve vyšších točkách nechtěly bez větší razance na páku zaskočit...tak chci zkusit ten origo estli se to zlepší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna palivové mapy

11.2.2012 v 20:20 | Nahoru | #21

Lihy píše: čéče já nalil motul 7100 do obého ale z jara bych ho v primáru zkusil vyměnit za předepsnou formuli...
po koupi jsem měnil olej a dal motul...paráda motor tišší, líp se hledal neutrál, hladší řazení (ale nevim co za olej a jak dlouho tam před tim byl)....jenže jak byly ty větší vedra, tak po delší jízdě se mi začalo hůř řadit, prostě ty rychlosti (hlavně trojka)tam ve vyšších točkách nechtěly bez větší razance na páku zaskočit...tak chci zkusit ten origo estli se to zlepší.



to víš oni v emerice najedou na cestu tam švihnou poslední kvalt a jedou... nepotřebují řadit bo oni přece jedou rovně

Změna palivové mapy

13.2.2012 v 10:21 | Nahoru | #22
Tak mi už přišel lauf nikde žádné škodlivé Ečko

1 reakcí na tento příspěvek Změna palivové mapy

13.2.2012 v 10:24 | Nahoru | #23
martin jo ten jsem taky nekde videl to je z usa od nejake garazove firmy že Kurna musim taky neco provest stim vyfukem

HEZKYYYY

(reakce na) Změna palivové mapy

13.2.2012 v 10:33 | Nahoru | #24
Lauf je DD a děti v mateřských školkách a důchodce v domovech by měl povzbudit do života nějak takhle

1 reakcí na tento příspěvek Změna palivové mapy

13.2.2012 v 10:56 | Nahoru | #25
Martin dyt to strili jak rezavy kulomet Nodobrééé Kurna skolku mam hned za barakem a vstavam ve 4 rano

(reakce na) Změna palivové mapy

13.2.2012 v 12:44 | Nahoru | #26
Pjercak> no právě,protože ten tuner to asi nepřemapoval,takže je to chudý a střílí to, tomu se chci vyhnout

Změna palivové mapy

13.2.2012 v 23:53 | Nahoru | #27
Me to nejak nejde ten program musim napisat marnemu at mi poradi ja su blby na to ahjo nebo to je jen nejaka demo verze a stemammmapama nejake cislo v radach co stím aaaaaa

Změna palivové mapy

17.2.2012 v 14:58 | Nahoru | #28
Tak hardware je namontovaný, zbývá ještě dodat tu yntelygency

1 reakcí na tento příspěvek Změna palivové mapy

17.2.2012 v 17:46 | Nahoru | #29
Jak velky to dela kraval?????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna palivové mapy

21.2.2012 v 12:46 | Nahoru | #30

tomasNJ píše: to víš oni v emerice najedou na cestu tam švihnou poslední kvalt a jedou... nepotřebují řadit bo oni přece jedou rovně


Že to říkáš zrovna ty...dyk ty bys na to ani nepřišel, bo když jedeš konstantních 120 km/h, tak taky řadit netřeba
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Buell - řemen [1, 2] Buell XB9SX Werny_xb9sx 48 9.2.2017 v 21:29 A_D
Prasknuté lanko spojky Buell XB9SX bartfox 18 28.9.2012 v 22:24 marnej
Jaký materiál koncovky Buell XB9SX bartfox 3 2.8.2012 v 08:53 Lihy
Napnutí řemene Buell XB9SX bartfox 15 21.6.2012 v 23:42 Pjercak
Gufero prevodovky Buell XB9SX palchi 6 2.5.2012 v 22:36 palchi

TOPlist