globalmoto_duben_nolan





Téma: Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
 
30.4.2007 v 20:08
Po měsíčním modrém zatmění a bezesných nocích jsem se rozhodl si splnit svoje tajné přání a pořídil jsem XR 650R *yes* Dnes jsem ji přivezl...
Takže jsem konečně zpět u strýčka Hondy a... jdu to pořádně zapít :lol:





Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 10
Následující

Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

30.4.2007 v 20:25 | Nahoru | #1
podle km je akorát zajetá, což :) *yes*

Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

30.4.2007 v 20:25 | Nahoru | #2
áaáále né, tak to čumíím :thmubup:
ta je, koukám ani nemá hárd gumy tak to asi bude leštěnka!

Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

30.4.2007 v 21:09 | Nahoru | #3
jenom teda nevím jestli je to po Wr duvod k oslave ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

30.4.2007 v 21:09 | Nahoru | #4
RadiXS>Gratuloji,vypada moc hezky,napis prvni pocity jak to jezdi,chci na podzim taky nove moto,takze jsem napnutej,jak se ti to jevi :)

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

30.4.2007 v 21:10 | Nahoru | #5
hm pořát to není TE 450 ;) ale je moc pěkná

2 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

1.5.2007 v 09:58 | Nahoru | #6
For all: No je fakt akorát zajetá po třetí garančce při 7000km:) Koupil jsem ji od 40letého doktora z Vídně. Ten s ní byl dvakrát "off road" :lol: Při výletu ji dvakrát složil a koupil 450EXC (asi rakušák-patriot:) ), kterou nechal seškrtit na 25kw, což mu prý stačí a XR nechce ani vidět. Je to rok výroby 10/2003 model 2004. Od prázdnin 2005 stála v podzemní garáži, páč má tu oranžádu. Takže na motorce byl tak centimetr černého prachu, kterého jsem se ani po předběžném ovapování pořádně nezbavil. Dostal jsem k ní i druhou sadu kol komplet s kotoučema i rozetou a obutou do nových mitas E08. No a to pneu, co je na biku, je origo :lol: Je to prostě leštěnka... Až je mi líto ji zprasit...
Jinak byl štedrý a přidal vše co měl-montážní stojánek, novou řetězovku, další rozetu 48z, ještě nezalitou baterku pro jízdu po městě, manuál na CD, Clymera, nový vzduchový filtr, sadu páček a pár dalších serepetiček, včetně pečlivě vyplňěné servisky. Takže s nákupem v zahraničí jsem moc spokojen.
Jen se divím dovozcům-podnikatelům, že mně nikdo nechtěl 650R dovézt, páč kdybych ji tady chtěl teď střelit, tak jsem v balíku. A 400km cestování s felicií 1.3 a vozíkem jsem v té euforii bral jako pěkný výlet :lol:

Joraell: Důvod k oslavě to je. Já jsem WR začal říkat zdivočelý pionýr ;) Motorka je to pěkná, jede taky dobře, musí se točit (ale na to je stavěná) Ale třeba můj krátký poznatek z 650R. Brzdy! O tom si může WR jenom zdát. Při přechodu z XR600 se mi zdálo že WR brzdí výborně, ale taky jsem jezdil krapet rychleji a při festovním dobržďování předek hodně rychle vadl. Výměna desek, kapaliny nepomohla, kotouč OK. A kamarád říkal, že je to normálka. Pomůže jen oversize kotouč. 650R brzdí jak čert. Podvozek 650R se jeví také výborně, ale to až po návštěvě na trati. Každý jak vidí neobrácené vidle, tak říká, že to netlumí. Ale to asi pravda nebude. Předek i zadek jsou plně stavitelné a průměr trubek stejný jak na wr.
Faktem je, že WR byla stavbou velice šíhlá motorka. XR je oproti tomu mamut :lol: Co mě ale hooodně vadilo, byly technické nedokonalosti soudruhů z Yamahy... Hlavně tři věci: Při výměně oleje je přístup ke všemu na posrání. Což u motky, kde se mění oil co 10Mth, je dost blbé. Pro výměnu oil filtru je třeba nejprve demontovat koleno výfuku :rolleyes: Pro vyčištění rámového sítka je třeba mít velmi silné nervy, páč je tam přístup jak do pr... Boční plast u laufu se při položení na pravou stranu propaloval. Pomohlo až dodatečné přidání nehořlavé textilie. A co mě sralo nejvíc: Po umytí vapkou bylo třeba rozdělat akcelerační pumpičku, páč byla vždy plná vody *no* Sice v manuálu na obrázku bylo psáno, že se má karb zakrývat jakýmsi sáčkem či co, ale i po zakrytí to stejně nepomohlo. A to jsem si dával majzla abych tam tu vodu nevalil. Takže po nastartování sice jela, ale po přidání zdechla. Rozborku, zborku už jsem měl zvládlou asi za 40min, ale byl to opruz...

Trawnikar: První pocity? Běhá mně mráz po zádech, když to slyším nastartované :lol: 61koní na volnoběh jenom tak brblá, ale jak otočíš plynem, je to hrozný hukot.Ale chod motoru je prostě 1A. Žádné cinkání, chrastění či tvoření jiných pazvuků, tak jak je tomu u "jiných" výrobců. Navíc při nízkém kompresním poměru 10:1 a nízkých otáčkách (6500) kdy má dosahovat maxima výkonu, ten motor bude opravdu držák. Jo, nedokážu si tu motorku představit s laďákem... Zatím jsem to projel fakt maličko, jenom párk km po polňačce. Oproti WR fest brzdí motorem. Ale to je pochopitelné. Zavřít plyn na dvojku či nedejbože na jedničku a je skoro o hubu :lol: Jinak to jde neskutečně za plynem. Odspodu to pořád zrychluje plynule s otáčením zápěstí. WR se dole sbírala, uprostřed jela, ve třech čtvrtinách peklo a nakonci velice nic. Ale zas od toho je tam řadička...
Já bych ani XR nekupoval, páč by nebyly prachy a byla WR. Jenže před 14dny se oval maník, který si mě našel tady na DBmoto a prý jestli neprodám. Já mu říkám, že ani ne. No a on na to, že mně za ni dá 100jablek. No a bylo rozhodnuto, když jsem ji před měsícem koupi za 75 :lol: I to byl důvod, proč jsem nejel na váš sraz, páč jsem byl momentálně bez motky. Tak jsem tu laboroval s dovozem a až jsem se nasral, podíval se na ebay, domluvil s maníkem prodej mimo ebay+slevu:) a motorka je doma...

Mirek12: I když už HQV dostala rozum a dělá motky v původní červeno-bílé barvě, tak ti můžu říct, že u mě doma tato značka nikdy nebude. Ani na plakátu :lol:

Vespa: Je je to leštěnečka. A hlavně honda :lol:

Uuuuf, to jsem se rozepsal... Ale je mně po včerejšku všelijak, tak toho dnes na svátek práce moc nepodělám :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

1.5.2007 v 10:16 | Nahoru | #7
RadiXS>100 vs. 75, tak to má někdo kliku!!

No vypadáš spokojeneě :thmubup:

A 10:1 a 6500 otáček, kde tam kua vzali 61 koní? Já mám 12,5:1 a nějakých 48 při 9000..? Nevím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

1.5.2007 v 10:27 | Nahoru | #8
Vespa> Kde to vzali pochopíš, až ji koupíš :lol: A v tom je právě kouzlo této motky. A taky ti k DRZ chybí ta jedna 250ka :lol: Jo spokojenej jsem. Konečně *yes*
Možná tam maníka na mojí bývalé WR budete potkávat, páč je někde z okresu Blansko.

Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

1.5.2007 v 10:42 | Nahoru | #9
TECHNICKÉ ÚDAJE TYPU: XR650R
Technicky velmi vyspělý model XR650R se opírá o neunavitelný čtyřtaktní motor nejnovější konstrukce, jehož výkonový potenciál a ostrý zátah umožňuje celodenní jízdu pouští či horským terénem v závodním tempu. High-Tech rám z hliníkové slitiny je lehký a kompaktní, a navíc dostatečně pevný, aby umožňoval ten nejagresivnější styl jízdy. Plně nastavitelné zadní odpružení Honda Pro-Link dokáže dlouhodobě absorbovat jakoukoli porci nárazů bez úbytku účinnosti.
MAX. VÝKON (kW/ot.za min.) (95/1/EC) 45/6750 (DIK)
MAX. KROUTÍCÍ MOMENT (Nm/ot. za min.) (95/1/EC) 64/5500 (DIN)

No fakt dobry *yes* *yes*









MAX. VÝKON (kW/ot.za min.) (95/1/EC) 45/6750 (DIK)
MAX. KROUTÍCÍ MOMENT (Nm/ot. za min.) (95/1/EC) 64/5500 (DIN)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

1.5.2007 v 10:51 | Nahoru | #10
RadiXS>no... sereš mě ;) :lol:
Ale já bych DRko neměnil, na moje terénní ježdění není nic lepšího, zrovna předevčírem sem se ho docela nazvedal a jsem za tu muší váhu rád :)

a že je příjemný mít něco pružnějšího? ;)

1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

1.5.2007 v 11:13 | Nahoru | #11
No tak kde se tam bere 61 koni je asi jasne objem 650 neni zadnej pincek .. ten kompresni pomer je docela malej na ´hard´ enduro .. proto je taky motor tak tichej. cim vetsi kompres tak je hlucnejsi chod.

Jinak ja osobne si do terenu nikdy nekoupim neco vetsiho jak 450 .. proste nemam na to abych to ovladal a jak si napsal to XR je proti WR hroznej mamut..

Teleskopicke vidle nejsou zadny problem mam taky teleskop. Marzochi 45mm a v pohode zvladaji i velke skoky.. spise jde o to ze to Xr vypada ze bude dost tezke na predek a celkove ty vidlicky vypadaji proti velikosti te motorky jako paratka :) Taky si myslim ze MX na tom jet nepude .. ale treba se mejlím.

Ale asi to je moto kterou jsi hledal no :)

Tak pokud udela Trawa jeste nejakou jazdu tak se tam snad setkame a poreferujes ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

1.5.2007 v 11:18 | Nahoru | #12
Vespa> Sorry no :lol: Já řadit zvyklý jsem, takže pružnost motoru moc neřeším. Faktem ale je, že 650 toho pobere opravdu moc... Něco jako škubání řetězu jsem zatím nepozoroval, páč se opravdu rychle sbírá na všechny kvalty a jak jí dáš, tak už jenom vidíš nebe ;) Ale tak po polňačce člověk zjistí hov.o, leda že 130 to jede, a to ještě zdaleka nebyl konec :lol: Her Doktor tvrdil, že s tím jel po autobahn 160 km per stunde, abr vibrations byly šílené und motorrad pořád zrychloval :lol: Šak tam taky dal závažíčka do řídítek, ko.ot :lol:
Sám jsem překvapený, že šestpade i přes svůj mamutí vzhled je velice dobrá na manipulaci. Jak pojížďky tak tlačení je v poho. V terénu jsem s ní ještě nebyl. Musím ji nejprve odmašlit a dát nové botičky podle mého gusta :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

1.5.2007 v 11:25 | Nahoru | #13
RadiXS>a jak to je hlasitý, to má teda origoš výfuk? Sem četl že všichni hned zahazujou tu čepičku a dávají tam nějakou propustnější, že to s tím pak jede mnohem víc, ale jestli to jede tak dobře jak píšeš i s tou origo tak to je hodně dobrý!

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

1.5.2007 v 11:28 | Nahoru | #14
Joraell-TE>Známý co ji má taky, tak se občas sveze na trati a říkal že se to dá. Já na tom tenkrát taky pár koleček dal. Je jasné, že CR 250 jí napráská. Ale já ji taky na trať nechci. Baví mě enduro. Trať beru jen jako nouzovku na vyjížďku, když se klukům nikam nechce, páč to máme kousek od baráku. Stejně vždycky odjezdím max 10 kol a jedu pryč. Nemám závodnické geny :lol: Až bude zas nějaký ten groš, tak si koupím hondici 250 2T (98 a výš) ale letos už bohužel asi e-e :|

Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

1.5.2007 v 11:30 | Nahoru | #15
Fakt dost kruťácký. *yes*

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

1.5.2007 v 11:35 | Nahoru | #16
Vespa> Výfuk je sériový pro otevřenou verzi s 61koníky.je tam sice vyražený ten blábol o 85dB, ale nevím no. Hlučné je to dost. Ale ne uřvané, prostě to ohromně duní. Na volnoběh je to jakás takás pohoda, ale jak potáhneš... Mám obavu, že to bude slyšet dost. Dají se měnit ty koncovečky. Např. verze s 25kw tam má jenom dírku... Já do toho hrabat nebudu. Nechám to tak. Ale o laďáku neuvažuju.

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

1.5.2007 v 11:50 | Nahoru | #17
RadiXS>já sem na DRku měl taky sériovej výfuk pro sportovní verzi - řvalo to jak kráááva!!! Ale homemade vložka to jistí a teď to těch max 85 má *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

1.5.2007 v 14:41 | Nahoru | #18
RadiXS> Hojas, tak to vypadá že se ti podařil dobrý kup :) U nás jich zdá se moc nejezdí a kdo prodává, většinou jsou předražený (fakt je, že byla dost drahá)
Měl jsem možnost se na ní taky trochu povozit a byl jsem nadšený. Samo, že na ostrý enduro to není. Na druhou stranu jestli vůbec někdy využiješ v lese těch 61 koníků :P
Na těch fotkách vypadá skvěle *yes* malinko závidím :shy:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

1.5.2007 v 15:07 | Nahoru | #19
lop> Jj, u nás je jich pár a co jsem viděl tak roky 00-01 se pohybovaly od 110-130 tis a až na jednu výjímku to byly všechno ozávoděné stroje a většinou bez příslušenství (blinkry, podblatník atd..) Na ostré enduro či motard závodění se dá taky použít. Většinou na to závodníci ještě montují 70koňový kit :rolleyes:
Já ten výkon asi nevyužiju ani v sérii, ale prostě ta motorka mně učarovala hned jak jsem jí prvně viděl kdesi na internetu a pak se na ní dokonce taky svezl. No a když je člověk zapálený, není co řešit. Navíc k ní mám i civilnější sadu kol, takže by se eventuálně dala využít i víc, ale zatím to k vůli nedostatku volného času nemám v plánu...
Ale jedno vím, ta motorka u mě nějaký ten pátek pobude ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

1.5.2007 v 21:26 | Nahoru | #20
RadiXS> caues opet gratulace! jsem zvedavej s cim prijdes za mesic... ;) Dotazy zni: vaha? ma i el. starter? ovladatelnost ve srvonani s XR600R... nic prekvapiveho, vid? :cool:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

1.5.2007 v 21:49 | Nahoru | #21
RadiXS>Taky me takle motorka zajima,hele mel bys neco proti,kdyby jsem se nekdy za tebou stavil s moji babickou a trochu jsme pojezdili?

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

1.5.2007 v 22:32 | Nahoru | #22
Jenda XR> Čau, na startér zapomeň, je to přece pořádné enduro :lol: Ale dá se koupit kit od dallary (je tam jiné víko a já nevím co ještě a stojí to balík). Ale čudlík na svých motorkách nevyhledávám. Když je vše tak jak má být, tak i na kick to musí chytat. 650R startuje bezvadně. Jak je to s ovladatelností ti povím až na ní něco odjezdím. Ale manipulace na místě, zvedání atd. je Ok. Ač je to kus motorky, tak těžká není. Hliníkový rám dělá svoje. Jinak je to motorka "pro chlapa" Myslím, že jedinci pod 180cm a 85kg by na ní asi měli problém. Je to hrozný tahač...
Za měsíc s ničím novým přijít nehodlám. 650R byla meta, které jsem chtěl ve svém "enduro životě" dosáhnout ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

1.5.2007 v 22:36 | Nahoru | #23
trawnikar> Jasan, pojezdit u nás můžem *yes* V květnu mám ale zkouškové, takže času na ježdění nemám, ale v prázdniny to bude doufám jiná káva. A kdybyste o prázkách pořádali nějaké větší víkendové ježdění u vás na Vysočině, tak bych určo přijel ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

1.5.2007 v 23:17 | Nahoru | #24
RadiXS> gratuluju k nakupu. nevim proc ale i v tom nemecku nebo rakousku se tahle motorka fakt spatne shani :( Az budes mit neco odjeto tak dej vedet jak si spokojeny ;)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

2.5.2007 v 06:15 | Nahoru | #25
RadiXS>Jasne,ted taky nemam moc cas,az tak v cervnu a potom po žních bude sraz bahnaku ENDURO VYSOCINA 2 :)

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

2.5.2007 v 09:38 | Nahoru | #26
LiX> No já se bavil s původním majitelem a říkal, že moc jich fakt není. Jsou totiž i pro ně hodně drahé. Skoro 8500euro. Mně říkal, že za ty prachy má téměř dvě KTM mit E-starter :lol: . No a oni ojetiny nekupují ;) Navíc, kdo ji má, tak ví proč ji má a jen tak neprodá. Ale třeba v taliánsku se najít dají, ale zas jsou dost olítané a pro individuální dovoz už je to celkem dálka... Navíc to jsou skoro všechno překopávky na motarda :rolleyes:
Jsem rád, že to v mém případě dopadlo jak to dopadlo. Do Vídně to mám 200km, takže pohůdka a spokojenost ;)

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

2.5.2007 v 09:39 | Nahoru | #27
trawnikar> No tak na dvojku musím přijet i kdyby co bylo :lol:

(reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

2.5.2007 v 14:44 | Nahoru | #28
trawnikar> muhehe :thmubup: *yes* *yes* tam musim dojet i na kole :D

1 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

2.5.2007 v 14:53 | Nahoru | #29
jasně dojet te všecí at vás můžu pěkně skásnout a rozdělit zbylé lístečky :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

2.5.2007 v 16:40 | Nahoru | #30
trawnikar>>
Tak jsme se se ted s Hankou a Vlastíkem dohodli,že II.srazu se tuty zucastníme! Pokud nás teda budete chtít.... :)
Dcera tvrdí,že ji ten sraz naprosto změnil a že chce jezdit už jen hard enduro... :)
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 10
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist