globalmoto_kveten





Téma: Vyzná se někdo ČZ 125 kros?
 
26.4.2007 v 18:55
Ahoj, vyzná se tu někdo v ČZetách starejch? Mám s ní takovej problém, že se uchcává. Prostě ji nakopnu chvíli drží a pak zdejchne. Z vífuku teče černej benzin a svíčka je uplně mokrá.Když ji vyčistim,zase chytne. A pak se to opakuje.Nevíte někdo?

1 reakcí na tento příspěvek Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

1.5.2007 v 22:02 | Nahoru | #1
A jinak jeste ta svicka muze byt N15 co tam mam,nebo tam mam dat N17 dle manualu?Puvodni majitel tam mel nejakou N8 heh

Taky mě napadlo že seřizovat hladinu plováku bych měl ve vodorovné polozy?Ony tam sou takový výstupky,jenže ten karbec je pak nakloněnej....každopádně metodou v průhledné lahvy mi je teoreticky známa...ale v otm snad problem neude

(reakce na) Vyzná se někdo ČZ 125 kros?

1.5.2007 v 23:10 | Nahoru | #2
loop007>Koukám člověče podle tvého psaní:<strong>Cadi mi vod toho docela dost (jako jestli to nema vliv na neco vyraznej) a jeste trosku praskla guma od sani..</strong>
Tak jí máš dost žalostném stavu.
Takže začni od základu.Ten výfuk a sání je u dvoutaktu to nejdůležitější co může v ladění motoru být.
Druhá věc důležitá ČZ 125/516 je závodní stroj,tudíž má kopresní poměr cca 12:1 a to nemůžeš zapalovat obyčejnejma svíčkama,jinač po chvilce svíčka odejde.
Jezdil jsem svíčky Champion 15 nebo i 17,nevím jaké dneska mají svíčky pro tyto dvoutakty označení,ale je na to nějaká tabulka.Ještě jsem jezdíval svíčky se schovanýma elektrodama.
Ale rozhodně nemůžeš očekávat od svíčky která je dělaná pro cestovní motorku ne-li čtyřtakt výkony v nadupaným dvoutaktu.
Ty výše mnou uvedené svíčky stály od 50kčs do 120kčs podle typu a obyčejné Pal stávali kolem 10kčs.
To jen na porovnání cen před dvaceti lety.Tak že dnes tyto svíčky nebodou stát kolem stovky ale počítej cifru postatně vyšší.
Tu svíčku N8 Ti tam původní majitel mohl dát z těchto uvedených důvodů,ale určitě na ní nejezdil.
Ten karbec se seřizuje v rovině.V provozu se sice naklání,ale z toho důvodu tam jsou ty dva plováky,aby tryska měla stále stejnou hladinu.
Těžko Ti poradit jak velkou trysku máš dávat,protože je vše odvislé od sání,tvaru výfuku(protikužele) a dalších jinejch věcí,které asi na motorce už dávno nejsou standartní(originální)Vše je pokus omyl,jinač to dobře neseřidíš.
Ale znovu opakuji těsnost sání,před i za karburátorem a výfukové soustavy je u dvoutaktů základem správného chodu motoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist