bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakou krosku 4t,250
Tak nakonec pujdu do tý krosky...jeste si nejsem ale uplne jist kterou z techto ctyr...(100% nevim ejstli rm je 4t) ... chtel bych hlavne 4t a asi 250 aby me to nezabilo...
Kawa se mi libi vzhledove,Honda myslim ze bude mit dobre sehnatelny dily,a yamahu mam rad :D
Anketa: Jakou?
YZ 250F
24%
9
CRF
38%
14
RM
0%
0
KX
32%
12
Jinou
5%
2
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou krosku 4t,250

21.1.2012 v 21:09 | Nahoru | #31
prackarr> Aby odpojil internet

(reakce na) Jakou krosku 4t,250

21.1.2012 v 21:09 | Nahoru | #32
prackarr>

CRF 450.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou krosku 4t,250

21.1.2012 v 21:11 | Nahoru | #33

prackarr píše: Takže už jsi v obraze?
Tak co mu teda poradíš ty?

Jezismarja, kdybych vedel, ze je to tenhle vylizanec, tak se neobtezuju ani s tema par radkama

(reakce na) Jakou krosku 4t,250

21.1.2012 v 21:11 | Nahoru | #34

Wencas píše: prackarr> Aby odpojil internet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou krosku 4t,250

21.1.2012 v 21:12 | Nahoru | #35
Uvalak>

Naposledy editováno 21.01.2012 21:12:20

(reakce na) Jakou krosku 4t,250

21.1.2012 v 21:12 | Nahoru | #36
Wencas>

Jakou krosku 4t,250

21.1.2012 v 21:12 | Nahoru | #37
Skoda že jsem dnes prodal toho Shineraye co mám v profilu. Je to sice korejec ale pro takovýhleho kluka zlatý. Spotřeba do 3 litrů, olej po 30ti mth, píst po 200 mth a 22 kw výkonu při váze 120 kg s tím uhání slušně.

3 reakcí na tento příspěvek Jakou krosku 4t,250

22.1.2012 v 09:03 | Nahoru | #38
zneuziju tohle tema k stupidnimu dotazu . O tomhle typu motorek fakt nic nevim, ale premyslim, ze by to chtel zkusit. Jenze co tak sleduju, tak mam strach, ze bez toho, ze bych se v motorce kazdou chvili hrabal (na coz nemam dostatek znalosti), tak to nebude fungovat.

Dotaz teda je, jestli existuje nejaka motorka, s kterou muzu jezdit po terenu (nemyslim tim zavodit, jen se ucit) a zaroven muzu k udrzbe pristupovat podobne jako u silnicky, teda ze delam jen omezenou udrzbu, kterou zvladne i poleno jako ja a nebudu to muset vozit kazde dva mesice do servisu

(reakce na) Jakou krosku 4t,250

22.1.2012 v 09:36 | Nahoru | #39
Petr_VFR> Vyloženě jako k silničce ne. Offroad potřebuje vždy větší údržbu,jak silnice,ale nejmenší údržbu z endur vyžadují klasická endura typu XR400,DR,TTR XT apod.

(reakce na) Jakou krosku 4t,250

22.1.2012 v 09:39 | Nahoru | #40
Petr_VFR> studuj
www.motorkari.cz/forum-o-motorkach/honda/honda-xr-400/.
Asi nejlepší je mezi tupými endury XR400, v tématech o ní najdeš spoustu porovnání s jejími konkurenty.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou krosku 4t,250

22.1.2012 v 09:48 | Nahoru | #41
Petr_VFR>
Existuje, DR350, 400, 600, 650, XT,TT350, 600, XR400, 600, 650, KLX250, 300, 650 , KLR600, 650, LC4, BMW 650X..... TAKOVÝCH MOTOREK JE MNOHO.
Potom tu jsou ještě mastodonti.
Pokud bys jezdil málo (dejme tomu 100 mh ročně), doporučil bych už stroje typu WR, EXC, CRX, HB, protože ani v tomhle případě tě údržba nebude stát balík, pokud koupíš slušnou ojetinu a před prvním vyjetím ji věnuješ důkladnou péči, abyses vyvaroval fatální závady hned v počátku. Na takových motorkách je radost jezdit. Učit se na motorce typu DR, XT, KLX, KLR 600 650 není zrovna optimální .
To je můj názor.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou krosku 4t,250

22.1.2012 v 10:12 | Nahoru | #42

Janek píše: Petr_VFR>
... Učit se na motorce typu DR, XT, KLX, KLR 600 650 není zrovna optimální .
To je můj názor.


Můžeš nastínit proč si tohle myslíš?

(reakce na) Jakou krosku 4t,250

22.1.2012 v 10:14 | Nahoru | #43

Anti píše: Můžeš nastínit proč si tohle myslíš?


Já si naopak myslím,že to ideální je.

(reakce na) Jakou krosku 4t,250

22.1.2012 v 10:19 | Nahoru | #44

Anti píše: Můžeš nastínit proč si tohle myslíš?

Protoze to jsou tezky svine Nejlpip se zacina na nejakym malym 2T. Nauci te radit, spojkovat, tahat a pri tom to ma 85 kg. Tyhle velky endura kolikrat skoro 2x tolik Mysleno spis ale uplne pro zacatek, pokud clovek jezdi x let na silnici a chce to jen na vyjizdky do terenu, tak jsou takovyhle stroje idealni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou krosku 4t,250

22.1.2012 v 11:12 | Nahoru | #45

Janek píše: Petr_VFR>
Existuje, DR350, 400, 600, 650, XT,TT350, 600, XR400, 600, 650, KLX250, 300, 650 , KLR600, 650, LC4, BMW 650X..... TAKOVÝCH MOTOREK JE MNOHO.
Potom tu jsou ještě mastodonti.
Pokud bys jezdil málo (dejme tomu 100 mh ročně), doporučil bych už stroje typu WR, EXC, CRX, HB, protože ani v tomhle případě tě údržba nebude stát balík, pokud koupíš slušnou ojetinu a před prvním vyjetím ji věnuješ důkladnou péči, abyses vyvaroval fatální závady hned v počátku. Na takových motorkách je radost jezdit. Učit se na motorce typu DR, XT, KLX, KLR 600 650 není zrovna optimální .
To je můj názor.



já začínal endůro na jawce 250 panel a ta mně vyškolila dobře.jednak se naučí ovládat stroj a posílí tělo,navíc se naučí i něco opravit.

mám na ní dobré vzpomínky-peněz tehdy nebylo a ona nepotřebovala nic než benzín,semtam olej v převodovce a jezdilo to pořád

(reakce na) Jakou krosku 4t,250

22.1.2012 v 12:02 | Nahoru | #46

Anti píše: Můžeš nastínit proč si tohle myslíš?


To je moje zkušenost. Jsou to dva roky, co jsem byl před stejnou volbou jako Petr VFR. Shodou okolností mojí poslední silniční motorkou byla VFR 800I. Chtěl jsem něco do terénu s malými nároky na údržbu, protože mě silnice přestala bavit. Taky jsem chtěl, aby to bylo za málo, protože jsem nevěděl, jestli mě terén chytne.
Věděl jsem, že se budu hlavně učit a o nějakých závodech vůbec neuvažoval. Říkal jsem si, na co bych potřeboval lehkou ostrou motorku. Od jara jsem se proháněl po polňačkách, lesních cestičkách a říkal si, co na tom terénu je tak složitýho a zábavnýho . Vystačil jsem si škorpionkou od Pirellů.
V trochu větším terénu jsem se poprvý objevil, a to jsem se dlouho přemlouval, na podzimním mastodontmaratonu 2010. To jsem taky prvně v životě obul krosovou gumu C02 a EF06 na předek.
Byla to úžasná akce, pro novice, kterým jsem byl a pro mě přišlo zjištění, že terén je opravdu bomba . A od té doby jsem se začal teprve něco učit. Potom přišli akce MTR 2010, MaJOFF, SR 2011, Krocani, EV, jarní MM 2011, Král Šumavy, MX Bělá, CC Hradiště, MTR 2011 a asi jsem ještě něco vynechal. Jo, Drapáky v Petříkovicích. Tam jsem si dal poprvý v životě kolo na enduro trati pro lehký a zjistil jsem, že tohle bych chtěl jezdit . Jen mi to kolo, který na lehkých dali za cca 40 minut, trvalo skoro dvě hodiny. Žádný čudlání po polňačkách a kochání se. Pěkně adrenalin v každý žilce, co nejtěžší terén, který je pro mě i pro motorku zvládnutelný (podle mého měřítka nejsou ty hranice nijak extrémní )
Pro moje pojetí jízdy terénem je učení se na těžkým enduru docela dřina. Už jsem měl tu možnost svézt se na CC trati v Hradišti na EXC 450 a to je prostě jiná liga .
Doma jezdím skoro pořád sám (až teď na podzim jsem našel dva kluky, se kterými občas vyrazím) . A ono když někde vykysnu s Kawou, která je ještě relativně lehká (suchá cca 155 kg) , je to kurevská dřina. Kdybych se jen projížděl terénem, tak se mi to nestane, ale když vidím nějakou výživnou pasáž, nedá mi to a musím to vyzkoušet i když už od pohledu vím, že to bude "bolet".
Takže po mých malých zkušenostech říkám, že na těžký enduro není na učení se offroadovýmu ježdění úplně ideální a hendicap vidím hlavně v hmotnosti a naprosto nevyhovujícímu podvozku u většiny těžkých endur.
Myslím, že rozdíl je asi takový, jako když budeš jezdit off na horským kole od Olpranu za 15t nebo na speciálu za 130t. Jen u motorek to takový cenový rozdíl nemusí být.
S Kawou jsem nadmíru spokojený, ale už prošla řadou úprav. A když si spočítám, že 40000,- byly pořizovací náklady (r.v 1995) a už jsem mimo jiný dokoupil řídítka za 2000,-, přední a zadní tlumení za 5000,- zadní kolo 18" za 3500,-, dělal jsem si výfuk za cca 3000,- i se svodem, musel jsem udělat padáky, protože bych jinak zničil řadičku a zadní brzdu za cca 800,-, blastry za 1500,-
Když to sečteš, jsem na 56000 jen po montáži toho, co mají ostrý endura v základu. A třeba kamarád koupil voňavku EXC 450 2004 za 63000,- se sadou jiných plastů, novou řetězovkou, ...
Krásný HB EF 450 (okolo 2005)se nechá sehnat za 60 - 65 000,- .... a pořád to jsou o světelný rok lepší motorky než KLX a o jen pár tisíc dražší.
A jak jsem psal, pokud někdo najede ročně třeba těch 100 mh (to je můj nájezd), tak ani údržba nebude nic dramatickýho. Kdybych nechtěl zůstat u kategorie + 600 kubíků, už bych měl nějakýho pěknýho Husara v přístřešku
Pokud někdo chce jezdit opravdu terén, měl by si koupit teréní motorku a ne pseudo teréní, jako je třeba KLX C, KLR, DR, XL, XT 600-650 .
Zkus třeba přijet před nějaký rygol, příkop s KLR a přehopni ho ... nejspíš půjdeš přes řidítka. Zkus si před něj přijet na lehkým enduru ... uděláš vrk a jsi tam, tak snadný to je a naučit se to netrvá dlouho.
Nota bene, pokud se chce někdo něco naučit, tak právě různý závody jsou ideální příležitost . Při sólo ježdění okolo baráku se toho většinou moc nenaučíš. A zkus si přijet na nějaký CC s KLX 650. Budu tam za exota, který se bude jenom motat. Když přijedu na lehký, poslední určitě nebudu, pěkně pojezdím, budu spokojený .
Tohle jsou moje postřehy za cca rok a 1/4 offroudovýho ježdění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou krosku 4t,250

22.1.2012 v 12:11 | Nahoru | #47

Dolph-cz píše: já začínal endůro na jawce 250 panel a ta mně vyškolila dobře.jednak se naučí ovládat stroj a posílí tělo,navíc se naučí i něco opravit...


Kolik ta panelka vážila? v základu do 130 kg, v enduro odstrojený verzi o pár kg méně - dejme tomu 125 kg, ale spíš méně. To není hmotnost daleko od ostrýho endura. A právě ta hmotnost je dost zásadní. Nemůžeš to porovnávat s KLR se 170 kg.

(reakce na) Jakou krosku 4t,250

22.1.2012 v 12:47 | Nahoru | #48
Janek> já nic srovnávat nechci.
chci tím říct,že je jedno na čem se jezdí,ale je důležité jezdit!takže sroj vybírat nejen podle toho co by měl umět,ale taky podle toho,jestli ho uživí.

hovno s toho,že má lehkou ostrou-když bude stát věčně v garáži.chce to jezdit,jezdit a jezdit-to je do začátku to nejdůležitější

Jakou krosku 4t,250

22.1.2012 v 16:40 | Nahoru | #49
A já zas říkám těžko na cvičišti....Zvyknout si na lehčí a výkonnější je dle mého snažší.Ne každého chytne těžký terén.Já jsem třeba spokojen,a do ničeho lehčího nepůjdu ani omylem.
Ona ta ostrá zase dost často nic neodpustí,a provozní náklady jsou taky jinde.A i ta univerzálnost se hodí.Samozřejmě záleží na tom,co dotyčný chce jezdit.Je pravda,že já jsem spíš na ten jak ty píšeš "pseudoterén".Pokud chce dotyčný rovnou začít hard,tak tvoje rada má smysl...

Jakou krosku 4t,250

22.1.2012 v 19:52 | Nahoru | #50
chiro2: to bylo trosku trapný...ale dobrý...takovýhle vtípky davá každej blbec na každy tema ( a do mě , jsem taky blbec :) )
Chci to na pole,louky,lesy ... sem tam si zajedu na mx trat..
Jeste me napadlo DT ... to ybch bral asi i v 16 na TP... takze tze bych se rovnou rozjezdil

1 reakcí na tento příspěvek Jakou krosku 4t,250

27.1.2012 v 20:06 | Nahoru | #51
Simple: JEstli chceš, měl bych na prodej yz 250f málo jetou. Přivezenou novou z ameriky v roce 2009. Bez chyb! Kdyžtak se ozvi na meil czmx@seznam.cz

Naposledy editováno 27.01.2012 20:09:02

(reakce na) Jakou krosku 4t,250

4.2.2012 v 18:08 | Nahoru | #52
na začátek ''dvěpade'' to máš kuráž ale tak každej nějak začínal kup tu CRFku ale teda jsem zvědav jak dlouho budeš jezdit...to už aby jsi začal šetřit a chodit na brigádu

Jakou krosku 4t,250

25.2.2012 v 21:21 | Nahoru | #53
Nepřipadá mi úplně extrémně divný začít na krosu,jde spíš o to,jestli to má člověk v hlavě srovnaný,což tenhle očividně nemá,já bych radši investoval do kvalitního vyšetření na psychiatrii,možná,že se do 30 vejdeš Ale teď vážně. Na údržbu mít nebudeš,do tvýho rozpočtu se taky nevejdeš,takže nevím,co řešíš...Musíš zkrátka začít na něčem,co nebude tolik náročný,já si myslím,že pro tebe by nebyla špatná třeba Suzuki Dr 125,nebo klidně i nějakej vychytanej číňan (Yuki Cross 125...) Za rok si uděláš papíry a aspoň budeš moct jezdit do školy a nebo na sezení s psychologem v pěkný sluncem prohřátý ordinaci

Jakou krosku 4t,250

1.12.2012 v 20:38 | Nahoru | #54
Já začínal jezdit v terénu na Suzuki DR 125 dal jsem na to drapaky a myslel jsem si jake je to dělo:)potom jsem si udělal papíry a jezdím stím do ted na silnici:)je to hodně spolehlivé moto do kterýho moc nenarveš:)do terénu jsem si koupil ojetou hondu cr 125 a to jsem jen cáloval.:)tak jsem se na to vyprd a koupil yamahu yz250f a už bych asi do 2t nešel je to jen muj názor:)zatím jsem do ni nic nehodil:D..ale radsi setrim na opravy:)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda crf 250 problém s nastartován... Honda CRF 250R Danybomber 5 12.4.2024 v 11:51 Danybomber
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 tomashroz 9 14.2.2024 v 14:08 SOUSEDRH9
Kdy co měnit- Motokrosy Honda CRF 250R, KTM 350 SX-F Anti 8 13.2.2024 v 06:21 MartinkaB
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 tomashroz 0 12.2.2024 v 18:50 tomashroz
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein


TOPlist