globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
14.1.2012 v 10:27
Zdravím. Jen pro inspiraci. Už jsem měl po krk jezdit na R1 v provozu. 4 roky stačily. Kolena obroušený kopa adrenalinu ale taky minimálně 10x kousek od smrti. Nutilo mě to pořád jezdit jako prase. Posez a výkon. Jezdit rychle a bát se rychlosti na silnicích mezi auty. Tak jsem si řekl, že pokud nejsou peníze na okruh že jdu do nakeda kolem oběmu 600. Řekl jsem si že nepotřebuju jezdit nad 210 a mít zase litra. Projel jsem gsr a sv 650 a stalo se nečekané. Ta malá mršina sv 650 mě chytla za srdce. Už pokuuju kterou si vyberu.

A dotaz na vás: Taky jste někdy přešli ze silnější motorky na slabší ale pořád zábavnou? Z jaké na jakou jste přešli? At se trochu pobavíme, když už je ten sníh venku.

Uzavřeno 18.01.2012 v 14:15 uživatelem adosmoto

Naposledy editováno 14.01.2012 10:43:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 11:31 | Nahoru | #1
J.R..> no já ti jistě na 10000% můžu říct že RSV brzdí líp

néééé, hlavně néééé testy prosím těma se doufám neřídiš
Testy jsou z 80% o penězích, navíc to co v jednom testu vyhraje je v jiným časáku na posledním místě...
No a další věc, kdyby testy byly objektivní tak například ZX10r 04 brzdí jako kráva (ne opravdu nebrzdí) a to ve dvou tstech její brzdy chválej navíc v tvým testu byla GSXR 750 na tom lépe než RSV, no tak to taky opravdu ne

Hele v máločem jsem si jistej tak jako že RSV brzdí líp jak R1 98-02 to mi věř

Jo a ještě něco, to že má něco desky brembo neznamená v žádným případě že to bude brzdit nejlíp ze všech desek

Naposledy editováno 15.01.2012 11:33:23

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 11:56 | Nahoru | #2
GRASSEL> Jestli vam do toho muzu vstoupit, tak v tom testu je porovnavana brzdna draha a ta zavisi predevsim na stavbe ty motorky, polohy ridice a velkej vliv ma i podvozek a odpruzeni. Predpokladam ze ty mluvis spis o reakci brzd na stisk brzdovy packy. Cili citlivost, prubeh a potrebna ovladaci sila. To jsou dve ruzny veci.

Navic ridic nezabrzdi nikdy dvakrat na stejny vzdalenosti i kdyz podminky jsou porad stejny takze nejakejch 20 cm rozdilu a podle toho urcovat poradi mi prijde scestny.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35804 Dnes v 07:08 Kubik19
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 Včera v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete


TOPlist