globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
14.1.2012 v 10:27
Zdravím. Jen pro inspiraci. Už jsem měl po krk jezdit na R1 v provozu. 4 roky stačily. Kolena obroušený kopa adrenalinu ale taky minimálně 10x kousek od smrti. Nutilo mě to pořád jezdit jako prase. Posez a výkon. Jezdit rychle a bát se rychlosti na silnicích mezi auty. Tak jsem si řekl, že pokud nejsou peníze na okruh že jdu do nakeda kolem oběmu 600. Řekl jsem si že nepotřebuju jezdit nad 210 a mít zase litra. Projel jsem gsr a sv 650 a stalo se nečekané. Ta malá mršina sv 650 mě chytla za srdce. Už pokuuju kterou si vyberu.

A dotaz na vás: Taky jste někdy přešli ze silnější motorky na slabší ale pořád zábavnou? Z jaké na jakou jste přešli? At se trochu pobavíme, když už je ten sníh venku.

Uzavřeno 18.01.2012 v 14:15 uživatelem adosmoto


Naposledy editováno 14.01.2012 10:43:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 19:57 | Nahoru | #91

GRASSEL píše: pylot> O jakým zdůvodnění financí mluvíš když se jedná asi o 90 000kč za což se dneska koupí víc než dobrá motorka.... akorát teda ne roku jako to SV, to je fakt (ale tenhle krok nějak nechápu jak už jsem psal)....

To že nemluvíš vzhledem k týhle situaci myslím v tom smyslu že mluvíš o sobě, ale ty si na SV začal a to je rapidní rozdíl....

tak to s tou nefungující a fungující motorku jsem nějak nepobral za 90 000kč koupím motorku která funguje ve všem o 300% lépe akorát nebude třeba stejnýho data výroby

Pletes paty pres devaty a nectes, co jsem psal vejs. On chtel motorku 3-4 roky starou. Ja se drzim jeho podminek, ackoli jsem vyse taky uz napsal, ze je moc nechapu.

Jediny, co jsem mluvil o sobe (berme to do ty doby, nez jsi napsal, ze nemluvim ve smyslu tematu), bylo, ze jsem napsal nazor, ze s SVckem souhlasim, ale ze to chapu jen kvuli jim stanovenejm podminkam (prizpevek 48), a potom ze ja s 13 let starou motorkou problem nemam, tudiz moc nechapu jeho pozadavek na stari (prizpevek 55). V obou pripadech muj nazor a k veci. Pak jsem se jeste ohradil k tomu, ze SV muze ledaskomu sedet a ze to ze to nekomu nesedi neznamena ze to nemuze vyhovovat nekomu dalsimu, ale to uz jsem ti vysvetlil v predchozim prizpevku. A to, ze jsem na SV zacal, neznamena, ze jsem nezkusil i jiny motorky.

S tou fungujici a nefungujici motorkou to bylo naopak zase jenom o me a ne o jeho volbe a bylo to adresovany pro tebe, abys mel jasno v mym vztahu k SVcku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 20:00 | Nahoru | #92

Coolasice píše: Stev> Ten tomu motoru dává pěknou čočku Nevíš kolik jel maximální rychlostí?Kámoš má to samé SV a víc jak 200 mu to nejede



takovouhle čočku dostává na okruhu úplně každej motor, ten čas je v zatáčkách a ve stopě. Fakt nevím, ale vypadá to na obyčejný sv650

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 20:03 | Nahoru | #93

GRASSEL píše: Jasně ale když na tom pojede palici tak za 5.5 nepojede no a stejným tempem když pojede na větším obsahu tak to bude s lepší spotřebou.

Nejvic se mi povedlo jet za 6,8 na vylete se Sleeperem a Spijkerem a to tak ze SV jelo porad mezi 7 a 10 tisicema otacek. Motorka uz jela co mohla a nebyl jem brzdou ja ale ta motorka. Spijker i Sleeper jeli se mnou po celou cestu a jeli za 9 oba dva. To je rozdil 2,2 litru a oni to nijak nehrotili. Kdyz presednu na RSV tak po nejaky dobe zrychlim a budu jezdit mezi 8 a 9 (podle spijkerovy motorky) a ted jezdim beznou jizdou za 5,5. To je rozdil asi 3 litry. Neboj spekuluju nad tim uz mesice a mam to spocitany dost dukladne.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 20:04 | Nahoru | #94

GRASSEL píše: Jasně ale když na tom pojede palici tak za 5.5 nepojede no a stejným tempem když pojede na větším obsahu tak to bude s lepší spotřebou.



věřil bych že jo. To o tom tempu a srovnatelný spotřebě je pravda, ale on by stejnym tempem nejezdil jak píše. Takže i ty gumy by stály víc + náklady na pořízení. My vyděláváme takže pár tisíc za rok nepoznáme, ale student to vidí jinak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 20:04 | Nahoru | #95
pylot> ok, to si nemluvil o sobě ale svejch známejch...

"Ja znam spoustu lidi, kteri jezdi SV uz leta a nemaji potrebu prechazet na neco jineho. Proste nekomu ta motorka sedi"

na to jsem reagoval, páč jich znám taky dost ale ani jeden nešel zpátky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 20:08 | Nahoru | #96
GRASSEL> A pochopil jsi jak jsem to myslel z toho myho oduvodneni nebo to mam napsat znovu a lepe?

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 20:09 | Nahoru | #97

Stev píše: takovouhle čočku dostává na okruhu úplně každej motor, ten čas je v zatáčkách a ve stopě. Fakt nevím, ale vypadá to na obyčejný sv650

Já teda na okruhu nikdy nebyl a ani tam nepojedu,dříve nebo později bych tam stejně lehl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 20:09 | Nahoru | #98
pylot> Hmmm tak to čumím, šestka vs litr mi šla se spotřebou vždycky nahoru. Ona ta spotřeba je celkově dost zavádějící když čtu jak někdo jel palici na GSXR a nedostane se přes sedum. Ale tak jako věřím teda. Jen nevěřím že RSV vs R1 žrala stejně při stejný jízdě.

RSV jsem měl spotřebu 13-14 jen to fiklo se starým vzducháčem tak patnáct určo

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 20:11 | Nahoru | #99

pylot píše: GRASSEL> A pochopil jsi jak jsem to myslel z toho myho oduvodneni nebo to mam napsat znovu a lepe?



Hele hlavně to nepiš znova, já ty tvoje slohy číst teď nemůžu a do tvejch příspěvků se vždycky totálně zamotám.
Pochopil jsem to nejspíš nicméně to vypadalo jako přímý srovnání týhle situace, proto jsem taky psal že ani jeden z nich nejezdil předtím na něčem lepším.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 20:15 | Nahoru | #100
GRASSEL> Ono strasne zalezi na naladeni motorky. Moje SV ma chudou smes a zere min nez vetsina ostatnich SVcek. Jel jsem s kamaradama na SVckach, oni rikali ze spotreba bude tak 7,5 pri tomhle tempu a ja mel 5,8. To samy ty RSVcka. Spijker jezdi vetsinou od 9 vejs a takovej brabenecz jezdi umi prej i dost pod 6. Samozrejme v jinym tempu. Ale dve stejny motorky muzou pri stejnym tempu zrat ruzne. Proto je nesmysl to kvantifikovat jako ze RSVcka zerou vic nez R1. Navic je to dany taky asi stylem kdy jeden mohl jet plynulejc a druhej zbrklejc ale pritom stejne rychle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 20:17 | Nahoru | #101
pylot> mluvím o jednom jezdci na různejch motorkách, stejnej styl jízdy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 20:21 | Nahoru | #102
GRASSEL> I tak zalezi na naladeni.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 20:24 | Nahoru | #103

pylot píše: GRASSEL> I tak zalezi na naladeni.



samozřejmě, v tom případě nemůžeš porovnávat jakou spotřebu budeš mít v tom a zas v tom

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 20:30 | Nahoru | #104
GRASSEL> Muzu protoze ja si delam zalusk prave na jeho RSV. Mame spolecnyho mechanika takze vim v jakym je stavu a ze se ho nemusim bat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 20:31 | Nahoru | #105

GRASSEL píše: Ze starý R1 na starou RSV není vůbec nic nepochopitelnýho, krom výkonu sis v ničem nepohoršil.... naopak v mnohém polepšil
a hlavně prosímtě nesrovnávaj RSV a SV, to bys mně fakt nasral

Ne ,ne. O srovnávání s SV sem neřekl nic. To srovnávat nejde. Pohoršil sem si váhou ,výkonem a brzdama,ale stejně mi sedne RSV víc jak R1. Vim o čem Adosmoto mluví. Já sem měl tendenci na R1 jezdit taky jako debil a dvouválec mě z toho jakože trochu vyléčil. Myslím že Sv je dobrá léčba. Je to obratný kroutí to nejede to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 20:33 | Nahoru | #106
pylot> Amyslíš že je to dobře mít to takhle ochuzený?

Jinak zpět k zakladateli, bejt tebou bych na tom věku až tak netrval ale je to tvoje věc. Jestli je stará 3 nebo 7 let fakt vůbec nic nezaručuje.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 20:33 | Nahoru | #107
GRASSEL> Muzu protoze si delam zalusk prave na jeho RSV. Mame spolecnyho mechanika takze vim v jakym je stavu a ze se ho nemusim bat. A dostal jsem nabidku jeste od brabencze ze si muzu projet to jeho RSV abych mel porovnani tak uvidime kam se dostanu se spotrebou na nem. Ale bylo tu uz i vlakno o spotrebe RSVcek a vetsina lidi psala 8 a vic litru tak s tim kalkuluju. Necucam si ty informace z prstu.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 20:38 | Nahoru | #108
J.R..> hele tou vahou jo ale jinak je všechno lepší, pokud ti to hůř brzdí rozeber třmeny a vyměň desky R1 se na tyhle brzdy nechytá

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 20:42 | Nahoru | #109
Ahoj z RSV na R6, není to podle mě o obsahu ale o tom co kdo umí, takže i na SV můžeš ukázat např R1 záda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 20:45 | Nahoru | #110
Majklos> No vim ze chuda smes obecne motoru skodi, ale zas tak chudy aby mi to podpalovalo ventily to neni. Uz jsem to jednou na brzde mel a ty mi rekli ze to je dobry a ze to ma 45 koni. Toz asi tolik k duveryhodnosti informaci od nich. Ale jezdim s tim takhle uz 22000 km a jezdi to porad stejne dobre takze ja pevne verim tomu ze to je v pohode.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 20:55 | Nahoru | #111
TO GRASSEL Teď je mam rozebraný. Dokonce sem tam našel origo brembo desky. Brzdí to standartně porovnával sem to s jinym RSV. Ted mam objedný rejsový desky od LUCASE,tak uvidíme. Možná hraje roli i ta váha ale R1 zaství dřív !

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 21:02 | Nahoru | #112
grázl asi pořídí podlitrový SV, už dlouho nebyl takhle pro něco zapálenej

jo a nechybí tady nějaký příspěvky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 21:04 | Nahoru | #113
pylot> Není těch 45 koní nějak málo?

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 21:14 | Nahoru | #114
Majklos> Prave proto naprosto neverim nicemu co mi v tom servisu rekli. A jeste mi rekli ze to je na motoru. I kdyby to bylo na kole tak by to bylo malo. A prej tam maj jeste jedno SV a to ma 48 a ma dynojet takze to prej neni nic divnyho. Kdyby to melo 45 koni tak by to nejezdilo 220.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 21:18 | Nahoru | #115
Nebejt tech fraju co za to porad tahaj mozna by na tech silnicich nezustavalo tolik lidi...(muj nazor)

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 21:20 | Nahoru | #116
nejdříve XJ 600,Teď ST2 a hodně mě láká S2Rko monster

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 21:21 | Nahoru | #117
adosmoto> Já přešel z RSV 1000 na Z 750 a to hlavně ze dvou důvodů. První byl stejný jako jsi měl ty. Jezdil jsem jako prase a to skončilo crashem. Pak jsem koupil V2, že to tolik nejede, ale opět jsem za to tahal. Pak se nám narodil syn a bylo rozhodnuto.... Naked Bike Sice to jede hodně přes 200km/h, ale zábava na něm je spíš kolem 100km/h.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 21:21 | Nahoru | #118
pylot> té spotřeby u RSV bych se až taka nebíl. co jsem tak pochytil, tak spijker využívá výkon rsv velice hojně. já když jsem se na ní učil jezdit, tak jse jezdil kolem 6 l. svižná jízda (okresky do cca 150) kolem 7-7,5. což není taková hrůza. je fakt, že K7 750 žrala při střelbě mezi 5-6 l

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 21:23 | Nahoru | #119
Jay26> Planeta je i tak prelidnena.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 22:13 | Nahoru | #120
Tak jsem neměl čas psát. Už jsem tu. Jo mě je jasný na co přecházím, vím že r1 měla brzdy, který ze 200 km/h klidně poslali motorku na předek, výkon po zkrácení převodů taky uplně v prdely. No a to byl kámen urazu. Ne že bych neuměl na R1 jet slušně, jo uměl když jsme jeli vyjíždku s bandou a jelo se do 110 km/h. Ale prostě taková jízda mě nic neříkala, a bavylo mě to na té R1 až když jsem jel palbu. A to je na silnicích čím dál víc o hubu a byl jsem fakt párkrát od smrti. Na sv 650 jsem se projel a ve verzi N s širšíma řidítkama mě bavila jízda i okolo 80-140 km/h. Má to kratší kvalty a nakopal jsem tam při zrychlení 2,3,4 a na 160 jsem ubral plyn. Paráda. A budu jezdit s bandou, kteří nejsou magoři a jízda na sv 650 okolo 100-140 mě bude bavit. O to jde. A taky věřím že mě ten posez na SV nebude dráždit na jízdu jak magor na R1. S tím rokem výroby si prostě myslím že nakedy jsou motorky, kde je menší šance, že to borec turoval a trápil jak SS. Nebo prostě doufám že na 3 roky staré mašině nebude odcháze tolik věcí jak na 10 let staré třeba. Vím že to nepoznám jak se kdo k ní choval, ale cpal jsem dost peněz do starých motorek tak nevím jak to udělat jinak. Jedině koupit novou a na to nemám.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1184, 1185] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35532 Dnes v 01:52 oxygen
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 5 Včera v 15:55 Slávek-TDM
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist