globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bohatá směs?
 
13.1.2012 v 21:12
tak mám novou baterku a nové gumové příruby karburátoru,celej natěšenej jsem se hnal startovat ale dloho nic pak to chytlo,projel jsem to,ohřál,jede dobře ale pak jí teplou nastartovat nebylo ono.předtou opravou šla lépe startovat.
Vyndal jsem svíčky,byly úplně černé jako od sazí.\dal jsem jiné,je to lepší ale ty teplé starty nic moc.tak nějak divně a pomalu to padá z otáček.
Ptám se,když jsem měnil ty gumové příruby byly popraskané,asi sály fal. vzduch,je možné
že teď když už to nesaje fal.vzduch je příliš bohatá směs?
Ještě jeden dotaz,na co je u\Yukiny na těch přírubách karburátoru takový ten šroubek???

1 reakcí na tento příspěvek Bohatá směs?

13.1.2012 v 22:16 | Nahoru | #1
Je dost možný, že předchozí majite trochu poladil poměrovej šroubek, když si to sálo i jinudy než filtrem. Černá svíčka, pokud se to startuje v zimě, vydrží dost km. než se vypálí do cihlova. Nastartuješ na sytič a chce to minimálně 10km ostřejší jízdy, aby se dalo něco vyčíst z její barvy. Kdyby si dal fotky toho karbce, tak by se dalo poradit něco o šroubcích a kterým kroutit. Ono jich tam ale stejně moc nebejvá. Jeden šroub zvedá šoupě a tím volnoběžný otáčky. Někerý karbce mají jeden dole pod plovákovkou a tím se vypouští/odkaluje komora. No a ten třetí by měl být poměr vzduch/benál. Za předpokladu, že máš čistej vzduchovej filtr, a pístní kroužky, nebo válec nemají dost, mělo by stačit tento šroubek zašroubovat až kam to půjde. Potom ho vytočit o 2otáčky ven. To je základ u 4t. To že Čína teplá nechytá, nemusí bejt bohužel ani jednou z těhle blbin. Je to prostě takovej druh. Co kus to originál. On ale i značkovej motor chce každej něco jinýho. Někerej nastartuje jen bez plynu, jinej s mírným přidáním a další jedině pod plnym. Na to ale budeš muset přijít sám. No a pak je taky dobrý vypustit ten lógr, kterej Čínská motorka umí udělat z novýho oleje za pár km. Všechno maj vošizený a tak ten olej např. lamely, zaserou rychlejc, než je to zralý na výměnu. Nepřesnosti a nekvalitní hlíník a pochybná pryž tomu oleji taky nepřidává. Navíc tyhle 4t mívají altík v témže oleji a bůh ví jak ten tomu dopřává zašpinění. Když to pak vypouštíš a měníš, není tak snadný dostat ten usazenej bordel prič i z takovejhle zákoutí. Studenýmu motoru netěsněj kroužky úplně a tak i tento olej kterej prolítne kolem pístu zasere svíčky. Když je toho moc, tak je už ani ostrá jízda jen tak nevyčistí. Mrkni na olej, i když si ho třeba nedávno měnil a uvidíš jak moc je zasranej.

(reakce na) Bohatá směs?

13.1.2012 v 22:28 | Nahoru | #2
Sancu> Karbec je Keihin,olej před zimou je novej.NEŽ JSEM DAL NOVÉ TY PŘÍRUBY,MAKALO TO NA ŠKRTNUTÍ ALE PRÁVĚ PO TÉ VÝMĚNĚ TO JE HORŠÍ.tO MNĚ TAKY NAPADLO.BÝVALÉMU MAJITELI TO PŘISÁVALO FALEŠ A TAK PŘIDAL BOHATOST A JÁ VYŘEŠIL TO PŘISÁVÁNÍ A JE TO UCHLASTANÝ.JENŽE SE DOCELA BOJIM TOČIT S NASTAVOVACÍMA ŠROUBKAMA.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist