Je dost možný, že předchozí majite trochu poladil poměrovej šroubek, když si to sálo i jinudy než filtrem. Černá svíčka, pokud se to startuje v zimě, vydrží dost km. než se vypálí do cihlova. Nastartuješ na sytič a chce to minimálně 10km ostřejší jízdy, aby se dalo něco vyčíst z její barvy. Kdyby si dal fotky toho karbce, tak by se dalo poradit něco o šroubcích a kterým kroutit. Ono jich tam ale stejně moc nebejvá. Jeden šroub zvedá šoupě a tím volnoběžný otáčky. Někerý karbce mají jeden dole pod plovákovkou a tím se vypouští/odkaluje komora. No a ten třetí by měl být poměr vzduch/benál. Za předpokladu, že máš čistej vzduchovej filtr, a pístní kroužky, nebo válec nemají dost, mělo by stačit tento šroubek zašroubovat až kam to půjde. Potom ho vytočit o 2otáčky ven. To je základ u 4t. To že Čína teplá nechytá, nemusí bejt bohužel ani jednou z těhle blbin. Je to prostě takovej druh. Co kus to originál. On ale i značkovej motor chce každej něco jinýho. Někerej nastartuje jen bez plynu, jinej s mírným přidáním a další jedině pod plnym. Na to ale budeš muset přijít sám. No a pak je taky dobrý vypustit ten lógr, kterej Čínská motorka umí udělat z novýho oleje za pár km. Všechno maj vošizený a tak ten olej např. lamely, zaserou rychlejc, než je to zralý na výměnu. Nepřesnosti a nekvalitní hlíník a pochybná pryž tomu oleji taky nepřidává. Navíc tyhle 4t mívají altík v témže oleji a bůh ví jak ten tomu dopřává zašpinění. Když to pak vypouštíš a měníš, není tak snadný dostat ten usazenej bordel prič i z takovejhle zákoutí. Studenýmu motoru netěsněj kroužky úplně a tak i tento olej kterej prolítne kolem pístu zasere svíčky. Když je toho moc, tak je už ani ostrá jízda jen tak nevyčistí. Mrkni na olej, i když si ho třeba nedávno měnil a uvidíš jak moc je zasranej.