globalmoto_kveten





Téma: Zil, Kamaz, Ural - ruské železo
 
11.1.2012 v 11:52
Už se ani nedivím, že v Dakaru zatápějí Tatře



Do toho bych asi nešel
Předchozí
1 2
Následující

Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 12:04 | Nahoru | #1
jj, Loprais to viděl a lehl si z toho i s tatrou na záda

Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 12:35 | Nahoru | #2
Ani Tatra není žádné ořezávátko

Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 12:44 | Nahoru | #3
vo tom že to jsou strojovny o tom žádná,ale tady ten brod bych spíš přisuzoval "odvaze" šoféra

Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 12:47 | Nahoru | #4
což ty hovnocucy, ale ten skříňák Se divim, že tam nikoho nevezl.

Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 12:52 | Nahoru | #5
Stejnak bych si vzal radši TATRU

1 reakcí na tento příspěvek Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 12:58 | Nahoru | #6
Na vojně sem jezdil z Tatrou 111 a 813. Na Doupově když všechno kleklo tak todle jelo pořád. Sice to lezlo jako šnek ,ale dojelo to. Tatry a Krase dávno tahaly z bahna -navijákem. Neznám nic lepšího do terénu než PRAGA V3S. I Amíci, když byla válka v zálivu- tak čuměli co všechno vejda vydrží. Naši kluci (šoféři) tam dali menší řemenice, aby se motor líp chladil a bylo vystaráno.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 13:05 | Nahoru | #7

bimbo750 píše: Na vojně sem jezdil z Tatrou 111 a 813. Na Doupově když všechno kleklo tak todle jelo pořád. Sice to lezlo jako šnek ,ale dojelo to. Tatry a Krase dávno tahaly z bahna -navijákem. Neznám nic lepšího do terénu než PRAGA V3S. I Amíci, když byla válka v zálivu- tak čuměli co všechno vejda vydrží. Naši kluci (šoféři) tam dali menší řemenice, aby se motor líp chladil a bylo vystaráno.



111? Kolik ti proboha je? Ja jsem zhruba stejne starej jako ropa, ale z vojny si na vlastni oci pamatuju 813 a 148. Jedinou 138 jsme meli jako hasicskou cisternu - ta vyjela ven z parku za celou moji vojnu dvakrat. A kdyz jsem odchazel do cecka tak prisly prvni 815.

(reakce na) Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 13:26 | Nahoru | #8
Medved: Třeba sloužil ve Vojenském technickém muzeu Jo, 111 asi na vojně pamatuje málokdo. Ale souhlasím, že průchodnost terénem je u V3S nejlepší. Akorát proti Tatře houby uvezla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 13:53 | Nahoru | #9

Medved píše: 111? Kolik ti proboha je? Ja jsem zhruba stejne starej jako ropa, ale z vojny si na vlastni oci pamatuju 813 a 148. Jedinou 138 jsme meli jako hasicskou cisternu - ta vyjela ven z parku za celou moji vojnu dvakrat. A kdyz jsem odchazel do cecka tak prisly prvni 815.

Bránil sem tábor míru v roce 1974 až 1976 a jezdil sem postupně z Tatra 813-ponton. Tatra 111+ sem za sebou tahal člun. Tatra 141 tahač. Na poplach sem občas vyjížděl z plovoucím Jeppem. A v emzetu sem měl na starosti OT-810-českej HAKL.




Fotky sou pučený, různě z Googlu- doufám, že to nebude vadit. Kdyby přeci jenom ,tak ať to prosím admin smaže. Děkuji. VU 2122- Kostelec nad Labem- ženisti-díra jak PRDEL. Jak, ale tvrdím- do terenu není nad Vejdu.

Naposledy editováno 11.01.2012 14:00:28

Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 14:27 | Nahoru | #10
Na vojně jsem jezdil s Tatrou 815 (8kolka),813 148, V3S, Zil,
Ale na Doupov jsem jel 815 jednou a naposledy, zůstal jsem na tunelu vyset a bylo vymalováno, hodinu jsem se z toho hrabal. Jinak na silnice to bylo jak Cadilacu
Když terén, tak vejda

2 reakcí na tento příspěvek Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 14:56 | Nahoru | #11
To ,že nejlepší do terénu je nejlepší vejda jsem si myslel taky,dokud mě pár trucktrialistů nepřesvědčovalo , že nejlepší je t805 .Nebo-li kačena.Někdy až hlava nebrala co ta koza zvládala.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 15:01 | Nahoru | #12
thor2010> No jo, to sice jo, ale to je zase úplně jiná třída

(reakce na) Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 15:14 | Nahoru | #13
Macek NX> To je pravda , ale ona je rozdílná třída i v3s versus tatra 815/813.

(reakce na) Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 15:16 | Nahoru | #14
thor2010> jakoze vazne jo?
tak to bych se mel nekdy projet
strejda je sbira

Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 15:20 | Nahoru | #15
Vjeda fajn ale kolik na ní můžeš naložit a kolik na Tatru. . . Ten s tim Zilem z videa se Tatra dá srovnávat. Dokud si Tatra nelehne na rouru a má něco naložíno tak jede ne

Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 15:25 | Nahoru | #16
Když Zil, tak DE-210

2 reakcí na tento příspěvek Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 15:28 | Nahoru | #17
oni vůbec rusové maj zajímavej přístup k věcem.

zrovna louskám

1 reakcí na tento příspěvek Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 15:34 | Nahoru | #18
Nelouskej a čti ...

Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 15:37 | Nahoru | #19
to už jsem četl, na tom linku koukám na velký detailní fotky...

1 reakcí na tento příspěvek Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 15:43 | Nahoru | #20
Sháněl mě někdo??

(reakce na) Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 15:44 | Nahoru | #21
Zil> jo prej si dobrej, ale moc žereš

Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 15:46 | Nahoru | #22
kurva....VeFeRák to prásknul....jsem v řiti

(reakce na) Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 15:55 | Nahoru | #23
VlastíkPlamínek> ten ekranoplán jsem našel i na googlemaps.

Véska to bylo tenkrát terno. Stejně jako OT64 ve svý době.

1 reakcí na tento příspěvek Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 16:03 | Nahoru | #24
VSka zase takovej zázrak nebyl....jediný + byla váha....jinak je to jebka posvařovaná na koleně a dodělaná za pochodu

(reakce na) Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 16:05 | Nahoru | #25
Zil> žádný flame, to je i rukama!

2 reakcí na tento příspěvek Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 16:07 | Nahoru | #26
technický řešení některých věcí bylo až extrémně debilní

(reakce na) Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 16:09 | Nahoru | #27
Zil> byla zlá doba, nějaká lepší konkurence na počátku 60tých let? Mě nic nenapadá

(reakce na) Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 16:10 | Nahoru | #28
Zil> tak nás pouč o nedostatcích

Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 16:11 | Nahoru | #29
v létě je to jedno,ale v zimě do vejdy ani náhodou,to topení jen od motoru.

(reakce na) Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 16:13 | Nahoru | #30

bimbo750 píše: Bránil sem tábor míru v roce 1974 až 1976 a jezdil sem postupně z Tatra 813-ponton. Tatra 111+ sem za sebou tahal člun. Tatra 141 tahač. Na poplach sem občas vyjížděl z plovoucím Jeppem. A v emzetu sem měl na starosti OT-810-českej HAKL.



Tak to jo - tos tam byl vyrazne driv nez ja. U zenistu jsem byl taky ... ale v Budejkach.

veeska byla fajn. Ale jak prislo k tahani cehokoli v terenu - treba vyprosteni jine veesky, tak uz to tak ruzove nebylo. Ale je fakt, ze moc casto ji vyprostovat nebylo potreba .
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist