Téma: Zil, Kamaz, Ural - ruské železo
 
11.1.2012 v 11:52
Už se ani nedivím, že v Dakaru zatápějí Tatře



Do toho bych asi nešel

1 reakcí na tento příspěvek Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 12:58 | Nahoru | #1
Na vojně sem jezdil z Tatrou 111 a 813. Na Doupově když všechno kleklo tak todle jelo pořád. Sice to lezlo jako šnek ,ale dojelo to. Tatry a Krase dávno tahaly z bahna -navijákem. Neznám nic lepšího do terénu než PRAGA V3S. I Amíci, když byla válka v zálivu- tak čuměli co všechno vejda vydrží. Naši kluci (šoféři) tam dali menší řemenice, aby se motor líp chladil a bylo vystaráno.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 13:05 | Nahoru | #2

bimbo750 píše: Na vojně sem jezdil z Tatrou 111 a 813. Na Doupově když všechno kleklo tak todle jelo pořád. Sice to lezlo jako šnek ,ale dojelo to. Tatry a Krase dávno tahaly z bahna -navijákem. Neznám nic lepšího do terénu než PRAGA V3S. I Amíci, když byla válka v zálivu- tak čuměli co všechno vejda vydrží. Naši kluci (šoféři) tam dali menší řemenice, aby se motor líp chladil a bylo vystaráno.



111? Kolik ti proboha je? Ja jsem zhruba stejne starej jako ropa, ale z vojny si na vlastni oci pamatuju 813 a 148. Jedinou 138 jsme meli jako hasicskou cisternu - ta vyjela ven z parku za celou moji vojnu dvakrat. A kdyz jsem odchazel do cecka tak prisly prvni 815.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist