Téma: Zil, Kamaz, Ural - ruské železo
 
11.1.2012 v 11:52
Už se ani nedivím, že v Dakaru zatápějí Tatře



Do toho bych asi nešel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 13:53 | Nahoru | #1

Medved píše: 111? Kolik ti proboha je? Ja jsem zhruba stejne starej jako ropa, ale z vojny si na vlastni oci pamatuju 813 a 148. Jedinou 138 jsme meli jako hasicskou cisternu - ta vyjela ven z parku za celou moji vojnu dvakrat. A kdyz jsem odchazel do cecka tak prisly prvni 815.

Bránil sem tábor míru v roce 1974 až 1976 a jezdil sem postupně z Tatra 813-ponton. Tatra 111+ sem za sebou tahal člun. Tatra 141 tahač. Na poplach sem občas vyjížděl z plovoucím Jeppem. A v emzetu sem měl na starosti OT-810-českej HAKL.




Fotky sou pučený, různě z Googlu- doufám, že to nebude vadit. Kdyby přeci jenom ,tak ať to prosím admin smaže. Děkuji. VU 2122- Kostelec nad Labem- ženisti-díra jak PRDEL. Jak, ale tvrdím- do terenu není nad Vejdu.

Naposledy editováno 11.01.2012 14:00:28

(reakce na) Zil, Kamaz, Ural - ruské železo

11.1.2012 v 16:13 | Nahoru | #2

bimbo750 píše: Bránil sem tábor míru v roce 1974 až 1976 a jezdil sem postupně z Tatra 813-ponton. Tatra 111+ sem za sebou tahal člun. Tatra 141 tahač. Na poplach sem občas vyjížděl z plovoucím Jeppem. A v emzetu sem měl na starosti OT-810-českej HAKL.



Tak to jo - tos tam byl vyrazne driv nez ja. U zenistu jsem byl taky ... ale v Budejkach.

veeska byla fajn. Ale jak prislo k tahani cehokoli v terenu - treba vyprosteni jine veesky, tak uz to tak ruzove nebylo. Ale je fakt, ze moc casto ji vyprostovat nebylo potreba .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist