1. Koupil jsem 4 kusy odporů o výkonu 21W. Zde je odkaz na obchod, bohužel sem levnější nesehnal.
http://www.svetzarov...-zarovky-do-blinkru/
2. Pod sedlem spolujedce jsem na kabelech levého a pak pravého blinkru oholil místa kam připojím rezistor.
3. Paralelně jsem připájel rezistor na daná místa. Každou nožičku na jeden kablík.
4. Úprava nožiček rezistoru pro usazení na předek.
Zde je video před instalací -
A zde po instalaci rezistorů -
Pokud by měl někdo dotazy, rád na ně odpovím. Snad tímto postupem někoho neurazím.
Uzavřeno 08.02.2012 v 21:48 uživatelem JimmyB650
1 reakcí na tento příspěvek Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání
Mám s tím bohaté zkušenosti u aut, u motorky jsou vibrace ještě horší, proč by výrobci dělali spoje konektorama a odbočkama kdyby to šlo připájet, pájenej spoj na tyhle aplikace prostě není vhodný
ybrcek píše: pájené spoje nejsou odolné vuči vibracím z jednoho prostého duvodu, cín vyvzlíná po vláknech mědi celý drat okolo spoje je tvrdý a většinou se ulomí na konci vyvzlínaného cínu.
Mám s tím bohaté zkušenosti u aut, u motorky jsou vibrace ještě horší, proč by výrobci dělali spoje konektorama a odbočkama kdyby to šlo připájet, pájenej spoj na tyhle aplikace prostě není vhodný
Proč?? Dokážeš si představit linku, kde si ti někdo s tim pájí? Jednodušší řešení jsou konektory, proto je tam dávají. Jenže konektor ti taky vyhnije. Dokonce co vim já, tak třeba Honda o tom školí, aby v servisech novým majitelům nabízeli vyhození konektorů výměnou za pájený spoje