1. Koupil jsem 4 kusy odporů o výkonu 21W. Zde je odkaz na obchod, bohužel sem levnější nesehnal.
http://www.svetzarov...-zarovky-do-blinkru/
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2012/01/53289_1.jpg)
2. Pod sedlem spolujedce jsem na kabelech levého a pak pravého blinkru oholil místa kam připojím rezistor.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2012/01/53290_2.jpg)
3. Paralelně jsem připájel rezistor na daná místa. Každou nožičku na jeden kablík.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2012/01/53291_3.jpg)
4. Úprava nožiček rezistoru pro usazení na předek.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2012/01/53292_4.jpg)
Zde je video před instalací -
A zde po instalaci rezistorů -
Pokud by měl někdo dotazy, rád na ně odpovím. Snad tímto postupem někoho neurazím.
Uzavřeno 08.02.2012 v 21:48 uživatelem JimmyB650
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diodové blinkry - vyřešení rychlého blikání
_zdenda_ píše: pijanst> Ano, i to se stává. Pár jsem jich už potkal.
všechno může jít časem do kytek - mne by zajímalo, jak by jsi ty řešil podobný spoj...
dovolím si tvrdit že kabelový spoj realizovaný propájením cínem a potažený smršťovačkou je téměř věčný a nevím o ničem co by bylo vhodnější
_zdenda_ píše: pijanst> Ano, i to se stává. Pár jsem jich už potkal.
Hele pánové, na "smetišti" je vlákno "Modeláři sem" a kdokoliv má popochyby o pevnostech pájených spojů a hlavně jejich spolehlivosti, tak dejte dotaz na každého modeláře co vám odpoví.
Řekne, že nejpevnější a nejspolehlivější spoj je "krimplovaný". Tedy nikoliv pájený. Já ve svých modelech propájím spoje málokdy - ony se fakt mohou uklepat.
Ale také vím, že od vynálezu smršťovačky ta pevnost stoupla.