paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Problém s otevřenim na plný výkon.
1.1.2012 v 17:29
Zdar, potřebuju poradit. Mám KMXo r.v. 99 uškrcený na 7kw. Chtěl jsem ho otevřít na plnej výkon, a ejhle, omezovací kroužek mezi kolenem výfuku a hlavou byl už v minulosti odstraněn zřejmně bývalým majitelem, sání je taktéž upravené a i další věci co jsou nutné k otevření na plný výkon jsou udělány. Nicméně motorka pořád jede jako desetikonová dváca. Max. rychlost 80km/h . A ted babo rad! Že by řídící jednotka? Někde jsem četl, že se na KMX dávali dva druhy jednotek, je to pravda? Jak to tedy otevřít? Sehnat jiný CDI (řídící jednotku) ?????

1 reakcí na tento příspěvek Problém s otevřenim na plný výkon.

1.1.2012 v 18:14 | Nahoru | #1
Jen abych nesehnal zas uškrcený CDI, ono na inzerát se to blbě kupuje. Lepší asi bude koupit ten oblbovátor CDI, ovšem jestli to má KMX stejné jako DT.

Naposledy editováno 01.01.2012 18:14:42

(reakce na) Problém s otevřenim na plný výkon.

1.1.2012 v 18:17 | Nahoru | #2
SValovec1000> Napsal bych do Ignitechu Ti tuším vyrábí ten oblbovátor na DT.,Nebo to skus s těma drátkama podle návodu na tom dt125.cz
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kmx 125 Kawasaki KMX 125 standa34 2 3.6.2024 v 20:56 standa34
Karburátor Kawasaki KMX 125 Kawasaki KMX 125 pharao2003 2 14.4.2024 v 22:10 Slávek-TDM
chybějící informace k pístu Vortex ... Kawasaki KMX 125 Honzas1350 28 1.1.2024 v 11:20 Kohlstein
Jak zajet nový píst . Kawasaki KMX 125 Filtem 7 7.10.2023 v 12:46 džondalegenda
když zařadím motorka chcípne Kawasaki KMX 125 džondalegenda 4 5.10.2023 v 22:05 FatBoy105th.


TOPlist