globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s otevřenim na plný výkon.
1.1.2012 v 17:29
Zdar, potřebuju poradit. Mám KMXo r.v. 99 uškrcený na 7kw. Chtěl jsem ho otevřít na plnej výkon, a ejhle, omezovací kroužek mezi kolenem výfuku a hlavou byl už v minulosti odstraněn zřejmně bývalým majitelem, sání je taktéž upravené a i další věci co jsou nutné k otevření na plný výkon jsou udělány. Nicméně motorka pořád jede jako desetikonová dváca. Max. rychlost 80km/h . A ted babo rad! Že by řídící jednotka? Někde jsem četl, že se na KMX dávali dva druhy jednotek, je to pravda? Jak to tedy otevřít? Sehnat jiný CDI (řídící jednotku) ?????

Problém s otevřenim na plný výkon.

1.1.2012 v 17:57 | Nahoru | #1
Sežen jiný CDI,Dtčka se taky dělali s CDI omezením na 80 Km/h ale stačí vypojit nějaký drátek a je to ( nutno před každou jízdou) nebo koupit jinou CDI popř nějaký ten oblbovátor CDI a je vystaráno. Mrkni na www.dt125.cz je tam o tom napsané

1 reakcí na tento příspěvek Problém s otevřenim na plný výkon.

1.1.2012 v 18:14 | Nahoru | #2
Jen abych nesehnal zas uškrcený CDI, ono na inzerát se to blbě kupuje. Lepší asi bude koupit ten oblbovátor CDI, ovšem jestli to má KMX stejné jako DT.

Naposledy editováno 01.01.2012 18:14:42

(reakce na) Problém s otevřenim na plný výkon.

1.1.2012 v 18:17 | Nahoru | #3
SValovec1000> Napsal bych do Ignitechu Ti tuším vyrábí ten oblbovátor na DT.,Nebo to skus s těma drátkama podle návodu na tom dt125.cz

Problém s otevřenim na plný výkon.

1.1.2012 v 18:19 | Nahoru | #4
Musim se doma podívat, jestli je to stejné jako na DT, nebo aspon podobné....

Problém s otevřenim na plný výkon.

1.1.2012 v 18:53 | Nahoru | #5
Taky to mám na TDR (stejný motor jako DT skoro) když je to z německa kupovane tak ta řidicí jednotka je nják "naprogramovaná" že při určitých otáčkách a rychlosti zapne omezovač vyřešil jsem to tak že sem to oblbnul tím že jsem udělal vypínač podle návodu na stránce DT a při rychlosti 60km/h to vypnu a jede to takže to zkus tak pokud' zrovna nechceš vyplivnout 1000 za tu blbost od Ignitechu

Problém s otevřenim na plný výkon.

1.1.2012 v 18:55 | Nahoru | #6
Pokud to bude stejné jako na DT tak to rozhodně zkusim, bo 7KW je opravdu málo.

Problém s otevřenim na plný výkon.

1.1.2012 v 19:05 | Nahoru | #7
Myslím si že by to mělo být stejné ,však zkus a uvidíš sám ale podle mě to půjde,to ti věřím no těch 7 je fakt bída já to mám otevřeno na 18 a paráda

Problém s otevřenim na plný výkon.

1.1.2012 v 19:27 | Nahoru | #8
Ted si ale říkám jestli tim odstavenim omezovače vyřešim svůj problém. Nejde mi o to aby mi to jezdilo 130km , ale o to aby to mělo aspon 17kw a je mi jedno jestli se rychlost zastaví na 80km/h. Chci aby to mělo výkon a o tu rychlost mi až tak nejde.

Problém s otevřenim na plný výkon.

1.1.2012 v 20:38 | Nahoru | #9
Nikdy jsem neslyšel, že by kmx 125 bylo omezené na CDI
vládneš-li germánsky, podívej se na kmx125.de - sekce Technik, tam je ledacos dobře popsaného i s fotkama
mám doma náhradní CDI, pokud chceš laborovat, přijeď, ale prodávat ho určitě nechci
šlape ti přívěra tak, jak má? Do otevření přívěry se to opravdu chová jak zavřené, ale přes 6000 ot., kdy přívěra otevře, to musí znatelně "nakopnout"
maximálka je pak daná spíš počtem zubů na řetězovém kolečku
nemáš zanesený lauf?

Naposledy editováno 01.01.2012 20:40:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Karburátor Kawasaki KMX 125 Kawasaki KMX 125 pharao2003 2 14.4.2024 v 22:10 Slávek-TDM
chybějící informace k pístu Vortex ... Kawasaki KMX 125 Honzas1350 28 1.1.2024 v 11:20 Kohlstein
Jak zajet nový píst . Kawasaki KMX 125 Filtem 7 7.10.2023 v 12:46 džondalegenda
když zařadím motorka chcípne Kawasaki KMX 125 džondalegenda 4 5.10.2023 v 22:05 FatBoy105th.
kmx 125 jiný karburátor Kawasaki KMX 125 Filip116 4 2.10.2023 v 19:03 Filip116


TOPlist