globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co vybrat?
31.12.2011 v 07:22
Zdravím všechny vyznavače jedné stopy. Chlapi chtěl bych poradit.Chci změnit styl bo už jsem vyřáděný docela dost a strach o zdraví ze strany přítelkyně mě přimělo k tomuto rozhodnutí.Sedlal jsem YAMAHU thundercata 600. teď bych chtěl přejít na choppra.Něco ať to vypadá jak dospělá motorka, ať to rochu jede, ale ať to moc nežere... přemýšlel jsem o dragu,introšovi,shadowu a kawě vn 800. Poraďte nekdo prosím co vybrat.Jezdíme více méně ve dvou tak že 80+55 kg. výška 177 a 168 cm. díky za všechny rady a tipy ...jo a tak do 70000 tis.

Uzavřeno 28.01.2012 v 18:55 uživatelem psonyp

Naposledy editováno 31.12.2011 07:29:14
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Co vybrat?

31.12.2011 v 08:33 | Nahoru | #1
No v tom výběru máš smotaný dohromady čopry i cruisery - to si musíš rozhodnout co se ti víc líbí. Ale na jízdu ve dvou bych šel určitě do nadlitra. Nejlepší bys měl zajet na nějakej čopráckej slet a tam si vybrat v reálu a hodit řeč s majitelem - i když každej bude chválit to svý peří. Co se týče spotřeby, tak mezi 800 a 1500 není nijak propastný rozdíl, to bych asi moc neřešil.
Edit: A pro jízdu ve dvou bych se zajímal i o pohodlí ledvinky!

Naposledy editováno 31.12.2011 08:34:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat?

31.12.2011 v 08:39 | Nahoru | #2
jednoznačně intrudra

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat?

31.12.2011 v 09:08 | Nahoru | #3

Miraus píše: jednoznačně intrudra

jednoznačně Dragstara XVS 1100

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat?

31.12.2011 v 09:10 | Nahoru | #4
charlie.vtx1800> ahoj Charlie,jak to nakonec dopadlo s těma brzdovejma deskama na VTX 1800?

Co vybrat?

31.12.2011 v 10:13 | Nahoru | #5
Vzhledem k tomu že více než 70% smrtelných nehod motorkářů zapříčiní auta (nedání přednosti apod), až o tolik ty choppery bezpečnější nejsou. Nehledě na to že nejvíc zabijí lidská blbost. Zkus pohledat, na čem se zabil první letošní nebožtík. Virago 535

Že jsou choppery bezpečnější je hluboce zakořenený omyl.

Nehledě na to, že běda chlapům, kterým žena vládne

(reakce na) Co vybrat?

31.12.2011 v 10:32 | Nahoru | #6
vybrat za 70 tisíc chopříka, a aby to trochu jelo je legrace, rozhodně budeš zklamaný jak výkonem tak brzdami. Určitě bych vynechal VN800 (pokec s majitelem, který si na motku stěžoval), Dragstara jedině XVS1100 (XVS máj kluci v bandě a chválí, 650 je strašná koza a nechce moc zatáčet),Shadow prostě nejede , no a jsme u Suzuki takže za mě Introš ,

Anebo pouvažuj nad DL650, ale tam bys musel ještě pár kaček přitlačit - pohodlí, brzdy, aj to trochem jede, malá spotřeba atd......

Co vybrat?

31.12.2011 v 11:06 | Nahoru | #7
...kdyz uz chopper, tak Introse 1400 bo ten 800 to je takova male hiena-a ten buben vzadu Kazdopadne 1400 je pres tvuj rozpocet, a zere to 6-7 litru, ale na cestovani ve dvouch ideal.

Co vybrat?

31.12.2011 v 11:07 | Nahoru | #8
Je pravda, že choppera nebo cruisera do 70.000 když chcete jezdit ve dvou bude problém sehnat. Beru to i z toho pohledu, že v tomto stylu by měla motorka taky k něčemu vypadat. Určitě to chce teď v zimě pojezdit pár prodejců, pokoukat, posedět. A jak už zde bylo psáno, určitě obsah nad 1000. Tak úspěšný výběr .

Co vybrat?

31.12.2011 v 11:26 | Nahoru | #9
Jednoznačně Intrudera , to totiž bude moje další mašina cca za 15let a to bez debat. No jestli do té doby neudělají , Buse křídla

Co vybrat?

31.12.2011 v 11:34 | Nahoru | #10
Já bylkdysi postaven před podobný problém. Pročítal jsem a dospěl jsem k Introušovi. Rozhodně zapoměň ale na nějak zvlášť velképohodlí, nicméně vše se dá upravit k obrazu svému.
Výhoda číslo jedna je, že je poháněn kardanem. Tato věcička vyžaduje jen kontrolu oleje a případného dolití. Jednoznačná nevýhoda je ale v tom, že cokoliv chceš na motce dělat, je to trest, neb je ke všemu hrozně špatný přístup. Klasické hydroštosy nastavující ventily nehledej, tady se vše dělá růčo. Také benzin nejde do mašiny vstřikem, ale 2 karburátory. Jejich vyladění je taková malá laboratoř, ale jde to. Ovšem provoz Introuše VS 800 je v podstatě nenáročný. Žere mi to 5-5.5l/100, přičemž toho půllitru přisuzuji batůžku. Pravidelná kontrola motorového oleje a jednou za sezonu chladící kapalina a kardan. Spíše ale budeš náplně měnit, než dolívat. Nečekej také závratné rychlosti, pohodlná jízda je tak do 120, pak už motor vytáčíš, ale dá se i 160. Slabší brzdy..... no tady bych si dovolil oponovat, že to nebrzdí. Předek je kotouč a brzdí velmi slušně. Bohužel musím souhlasit s tím, že bubnová brzda je slabší, ale zase nadruhou stranu není to kapalinová a kdyby odešla přední, dá se s tím doject. To platí i obráceně. Zadní brzdu tedy každopádně řádně nastavit, očistit.
Motka je to naprosto spolehlivá a nikdy jsem s ní neměl problém, že bych nedojel. Osobně bych klidně do své 800 dal 1400 motor, ale jen z důvodu zvuku motoru.

Ovšem výběr je jen na tobě a každému sedí něco jiného. Máš-li možnost, ozkoušej si nejprve a pak se rozhodni.

Co vybrat?

31.12.2011 v 11:54 | Nahoru | #11
Heledte za 70tis koupí klído Kawasaki VN 1500

Co vybrat?

31.12.2011 v 11:59 | Nahoru | #12
Nevim jak 800, ale 1400 ma ty brzdy mizerie, vzdycky brzdim i ocima btw. kardan vyhoda, ale co jednoznacne nahrava 1400 je silnejsi motor, vzadu kotouc, a chlazeni vzduch+ olej (zadni valec)- jednoduchost. Celkem bezstarostnej stroj... Akorat kdyz je teplo tak to origo vicko z nadrze pousti pary a pekne smrdi benal - trosku mi to pripomina stary casy na jawce

1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat?

31.12.2011 v 12:08 | Nahoru | #13
Mrkni na Virago 1100 S tvou vejškou v pohodě. Je pohodlná i pro spolujezdce. Vlastnostma spíš naháč i když vzhled jasnej čopr.

(reakce na) Co vybrat?

31.12.2011 v 12:18 | Nahoru | #14
Inťas 800 je fakt super nenáročná mašinka která vydrží dlouho a hlavně má "gule". Kdyš jedeš tak to cítíš a můžeš s klidem říct že jsi si zajezdil,a stále si drží cenu,jako jedna z mála. Já z ní přešel na TDM900 ale rád na ni vzpomínám. TDM prodávám za cenu postaršího intrudera a je problém ji prodat. Inťas můžu jen doporučit.

Co vybrat?

31.12.2011 v 12:53 | Nahoru | #15
za mě VN 800. nejen protože jsem ji měl, ale i proto co umí. Jede nejlíp ze všech cca 8stovek. Na delší štreky 4,5 litrů benzinu, a vypadá dobře. Jediná "vada" na kráse je řetěz...tu ale zase vrací stabilitou pozvozku. Druhý místo VS800, ale tam mám svoje špatný zkušenosti. Dost rádo se to přidírá na předním ojničním čepu, dokonce jsem tu měl jeden s prasklou ojnicí a seřídit karburátory je věc skoro nemožná...pro Ty kdo budou rýt, dělám to už fakt dost dlouho abych to mohl říct.
Jinak je to mašina, ale hrozně hezká. Škoda, že podvozek hooodně dluží motoru
Dragstar pokud to není 1100 tak nejede a Shadow, byly vždycky nejslabší...za to ale nejspolehlivější a ani starejch kousků se bát nemusíš (ať už 600/750 nebo 1100)
Dřík

Naposledy editováno 31.12.2011 18:14:31

(reakce na) Co vybrat?

31.12.2011 v 13:26 | Nahoru | #16

alterego píše: jednoznačně Dragstara XVS 1100



souhlasim vzhledove velka motorka a pro cestovani ve dvou idealni velka pohodlna

1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat?

31.12.2011 v 13:33 | Nahoru | #17
Zdravím,rozdílných názorů si tady asi přečteš dost a nakonec stejně bude záležet jen na Tobě co si vybereš.Ovlivní-li ale trošku Tvoje rozhodování i počet kladných doporučení toho kterého stroje,přikláním se taky k VS 800 a celýmu zhodnocení od piansta dávám za pravdu.Ovšem abych tu nechválil jen to "svoje péří",na druhý místo bych zařadil jedenáctku Virágo,jak už se tady taky někdo zmínil.Ta je výkonově stejná jako VS 1400 (47 kw) ,taky má kardan a je pohodlnější pro oba,než Introš.Držím palce ale pro mě je stejně nejpovedenější a nejhezčí chopper Intrůder,ať už VS 800 nebo 1400.

Co vybrat?

31.12.2011 v 13:46 | Nahoru | #18
Vyzkoušet se musí všechno , mě osobně choopery ani cruisery moc nechytli , rozhodně pro jízdu ve dvou nepřemýšlej o ničem pod litr - fakt to vůbec nejede , nemám na mysli maximálku , ale při předjíždění je ten výkon-krouťák potřeba , Introuše ti můžu jenom doporučit - samozřejmě 14ku , sice to fakt nebrzdí , ale je to úžasnej stroj , jenom baťůžek bude při delší jízdě kňourat - to zadní sezení nic-moc , Drag 650 a podobný obsahy si někde zkus vyzkoušet , ale dopředu ti říkám , že budeš zklamaný - vlastní zkušenost...

(reakce na) Co vybrat?

31.12.2011 v 13:51 | Nahoru | #19

kutil1 píše: Zdravím,rozdílných názorů si tady asi přečteš dost a nakonec stejně bude záležet jen na Tobě co si vybereš.Ovlivní-li ale trošku Tvoje rozhodování i počet kladných doporučení toho kterého stroje,přikláním se taky k VS 800 a celýmu zhodnocení od piansta dávám za pravdu.Ovšem abych tu nechválil jen to "svoje péří",na druhý místo bych zařadil jedenáctku Virágo,jak už se tady taky někdo zmínil.Ta je výkonově stejná jako VS 1400 (47 kw) ,taky má kardan a je pohodlnější pro oba,než Introš.Držím palce ale pro mě je stejně nejpovedenější a nejhezčí chopper Intrůder,ať už VS 800 nebo 1400.



zalezi co chce je potreba na to sednout a projed se jinak to nepujde kazdopadne zalezi jestli chce motorku vzhledove "ne moc velkou" pak doporuciju viago 1100 pokud chce vzhledove "velkou a robustni" doporucuju dragstara 1100 ma to kardan a hlavne sou to velky motorky ktery neomrzi po jedne dvou sezonach... zalezi samozrejme na cloveku ale u nekterych lidi to u tech 8stovek muze hrozit ze za chvili budou menit.. ale vsechno si projed a vyzkouset jinak to nepujde...

1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat?

31.12.2011 v 16:50 | Nahoru | #20
Všem díky za odpovědi, mám hlavu jak pátrací balon ale ještě mě napadla jedna možnost...co říkáte na Honda VT 1100??

1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat?

31.12.2011 v 18:59 | Nahoru | #21
Muj názor:
Viraga se mi prostě absolutně nelíbí.

Moje zkušenosti:
VT 750 Shadow Spirit (2008) - hodná a přátelská, ale trochu mdlá, bezpohlavní motorka, dobrá, ale nějak bez emocí
VT 750 Shadow (1983) - raketa na rovinky bez křižovatek - špatnej (starej) podvozek i brzdy, je fakt malá
VS 800 Intruder (1997) - málo pružnej motor, tvrdej zadek, měkkej předek, celkově mi přijde hodně archaická, divný řazení a hodně špatný brzdy, do zatáček nutnost "přemlouvání", spotřeba dle známýho kolem 6 litrů sólo, kolem 7 ve dvou, není až tak moc malá jako krátká. Ale je fakt pěkná.
VZ 800 Marauder (2003) - v týhle třídě super přední vidlice a kolo. Ve všech směrech mi přijde lepší než VS 800. Rozhodně hbitější. Motor relativně živej, i když to žádnej silák neni.
VN 900 Custom (2010) - moje současná motorka. Na to, že se jedná o mid-range je prostě větší (mohutnější, delší, těžší) než výše uvedený motorky. I obsah 900 ccm je znát, a to zejména krouťákem. Jízdní vlastnosti nesrovnatelně lepší než motorky nahoře, ale je to logicky dobou vzniku.

Jasně, že ti motam hlavu něčim, co je mimo tvůj fin. rozsah. Ve tvý situaci by mě začala hodně zajímat VN 800. VN 800, stejně jako VZ 800 maj řetěz. Obě ty VTčka nahoře popsaný, včetně VS 800, maj kardan. Moje VN 900 má řemen a ten se mi líbí nejvíc. Ale je to zase dobou vzniku onoho modelu. Něco si najdi, počti, rozhlídni se, zajeď se podívat, posadit ...

Naposledy editováno 31.12.2011 19:00:52

(reakce na) Co vybrat?

31.12.2011 v 19:06 | Nahoru | #22

alterego píše: charlie.vtx1800> ahoj Charlie,jak to nakonec dopadlo s těma brzdovejma deskama na VTX 1800?


Čus! Omlouvám se, napravil sem, máš PM a mejlíka. Ať tu nesvinim vlákno.

Co vybrat?

31.12.2011 v 19:07 | Nahoru | #23
Jo a taky mě docela dost oslovovala VT 750 Black Widow. Sice jsem jí všemožně osedával, očumoval, "oťukával", ale nejel jsem na ní. Nicméně co se týče vzhledu, fakt mě naprosto dostává, je to muj vkus.

(reakce na) Co vybrat?

1.1.2012 v 16:02 | Nahoru | #24

psonyp píše: Všem díky za odpovědi, mám hlavu jak pátrací balon ale ještě mě napadla jedna možnost...co říkáte na Honda VT 1100??


Ta je skvělá , jeden čas jsem po ní taky pokukoval , ale byla na mojí postavu malá , jinak jsou s ní všichni spokojeni , tak jí někde omrkni a uvidíš...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat?

1.1.2012 v 18:54 | Nahoru | #25
Piwell> no moje 800 má tři metry - krátká fakt není

(reakce na) Co vybrat?

1.1.2012 v 20:47 | Nahoru | #26
pijanst> No tvoje teda ne, nooo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat?

1.1.2012 v 20:53 | Nahoru | #27

pijanst píše: Piwell> no moje 800 má tři metry - krátká fakt není



Ten podsek a dlouhé vidle se ti povedly.

(Malý příprc: při pohledu na tu tvou krásku mě jako první napadne "proboha kdo mu co nalepil na přední blatník" - neuvažoval jsi to dát pryč..?)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat?

2.1.2012 v 22:42 | Nahoru | #28

PetrXX píše: Ten podsek a dlouhé vidle se ti povedly.

(Malý příprc: při pohledu na tu tvou krásku mě jako první napadne "proboha kdo mu co nalepil na přední blatník" - neuvažoval jsi to dát pryč..?)


no pryč snad jo, ale bude tam díra máš nápad co místo toho ?

(reakce na) Co vybrat?

3.1.2012 v 20:37 | Nahoru | #29

pijanst píše: no pryč snad jo, ale bude tam díra máš nápad co místo toho ?



Co vybrat?

3.1.2012 v 22:58 | Nahoru | #30
a místo brzdového světla padák ne ?
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 10 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder petr1989 1086 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder TenVojtěch 1 26.7.2023 v 06:09 krokoš


TOPlist